Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038443/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077040 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Zielone boisko - radosne dzieciaki" system podlewania murawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zielone boisko - radosne dzieciaki" system podlewania murawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad4ede3-a355-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004015/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Zielone boisko - radosne dzieciaki - system podlewania murawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038443/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 298965,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98965,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu podlewania murawy boiska sportowego w ramach zadania inwestycyjnego: "Zielone boisko - radosne dzieciaki" system podlewania murawy.
Zakres robót obejmuje wykonanie robót w zakresie opisanym w I etapie realizacji projektu, tj. w następującym zakresie:
1) roboty przygotowawcze, zabezpieczenie terenu,
2) wykonanie odcinka instalacji wodociągowej policznikowej,
3) wykonanie studni z podlicznikiem wody i układem zaworów;
4) wykonanie zbiornika uśredniającego na wodę z układem pompowym i sterowaniem;
5) wykonanie systemu podlewania murawy boiska oparty na 24 tryskaczach wynurzalnych, zgodnie z częścią projektową
6) wykonanie słupka z gniazdami elektrycznymi,
7) roboty elektryczne: rozbudowa tablicy elektrycznej, zasilanie pompy, słupka elektrycznego z gniazdami, wyjście z budynku kablem pod przyszłościowe zasilanie pompy w studni,
8) zasilanie elektrozaworów, instalacje niskoprądowe sterownicze, montaż sterownika systemu nawadniania.
9) roboty rozbiórkowe i demontażowe: rozbiórka nawierzchni trawiastej, nawierzchni z kostki wraz z odtworzeniem bezpośrednio po wykonaniu robót.
10) wykonanie prób i testów;
11) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki,
12) wykonanie robót ziemnych oraz porządkowych.
W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzą roboty związane z wykonaniem trybuny stalowej przewidziane w II etapie robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SWZ Projekcie, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót.
Uwaga!
Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenie terenu wykonywanych robót oraz jego ochronę. Termin wejścia na płytę boiska zostanie ustalony z Użytkownikiem, co należy uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym (należy uwzględnić realizację prac związanych z wykonaniem instalacji na płycie boiska w terminie od 20.06.2021r. do 30.07.2021r.).
Roboty związane z przyłączami i wykonaniem zbiornika wyrównawczego będą prowadzone na czynnym obiekcie boiska sportowego.
Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót, aby obiekt mógł funkcjonować oraz prawidłowe pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenie terenu wykonywanych robót oraz jego zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ziemne, roboty instalacyjne w zakresie instalacji wod.-kan., elektryczne, i roboty brukarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83148,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83148,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83148,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „CHOJNACCY” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386300088
7.3.3) Ulica: ul. Małopanewska 22/18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-212
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakład Budownictwa Klasycznego i Sportowego „CHOJNACCY" - wykonanie systemu nawadniania
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83148,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- DOSTAWA MEBLI
- Przebudowa budynku internatu przy ul. Czajkowskiego 49 na lokale mieszkalne - opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego II.
- Świadczenie usługi ochrony w budynkach administrowanych przez Sąd Okręgowy w Krośnie oraz Prokuraturę Okręgową w Krośnie.
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologii
- Odtworzenie Pierwszej Krajowej Fabryki Zegarów Wieżowych w Krośnie - wyposażenie, dostawa i montaż
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.