Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00042182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych, będących własnością Gminy Miejskiej Biała Podlaska w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych, będących własnością Gminy Miejskiej Biała Podlaska w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a45ac64d-828b-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036292/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych, będących własnością Gminy Miejskiej Biała Podlaska w 2022r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2022.EZ2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 282978,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu remont dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych, udrażnianie istniejących i nowopowstałych pasów drogowych, uzupełnienie lub wzmocnienie nawierzchni dróg gruntowych będących własnością Gminy Miejskiej Biała Podlaska w 2022 r. tj.:
1) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg gruntowych naturalnych, ulepszonych na szerokości ok. 5,0 m, wyszczególnionych w wykazie ulic, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
2) wyprofilowanie i uzupełnienie gruntem rodzimym lub materiałem dowiezionym (kruszywem naturalnym - zagęszczalnym) kolein, zagłębień i wybojów przy pomocy równiarki mechanicznej, samojezdnej;
3) mechaniczne mieszanie w czasie wbudowywania materiału dowiezionego (kruszywo naturalne zagęszczalne) z gruntem rodzimym;
4) zagęszczenie nawierzchni wyprofilowanej walcem ogumionym lub wibracyjnym;
5) wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej pod wykonanie nawierzchni ulepszonej;
6) rozłożenie i wyprofilowanie dowiezionego materiału (mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gruzobetonu) za pomocą równiarki samojezdnej z zagęszczeniem walcem wibracyjnym lub ogumionym;
7) udrażnianie pasów drogowych istniejących jak również powstałych w wyniku nowych podziałów;
8) wykonanie nowych lub udrażnianie istniejących przydrożnych rowów odwadniających;
9) transport ( dowóz i wywóz ) materiałów na wskazaną przez Zamawiającego drogę;
10) naprawa i regulacja urządzeń umieszczonych w drodze ( jeżeli w trakcie wykonywanych robót związanych z remontem dróg gruntowych dojdzie do uszkodzenia przez Wykonawcę urządzeń umieszczonych w pasie drogowym, koszty regulacji i naprawy tych urządzeń ponosi Wykonawca);
11) niwelacja terenu przed rozłożeniem materiału (mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gruzobetonu).
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) przedmiar robót - Załącznik nr 1 do SWZ;
2) wzór umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną (przygotowany zgodnie z przedmiarem robót załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299906,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317913,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299906,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TRANSBET Marian Wojtiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371004928
7.3.3) Ulica: ul. Grzybowa 52A
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "TRANSBET" MARIAN WOJTIUK
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "TRANSBET" MARIAN WOJTIUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299906,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.