eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmżaZakup autobusu dla Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży



Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu dla Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870267844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Kardynała Wyszyńskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 516 860 611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsuechelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsschelmza.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattorunski.logintrade.net/zapytania_email,150296,7dc6a541de49fdf3fb0781f663554cc7.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu dla Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7eeec6a-9483-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00077145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00467483/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu dla Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.3320.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dopuszcza produkty równoważne.
Definicje równoważności określił w załączniku do SWZ.

Miejsce dostawy:
Zespół Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży
ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 7
87-140 Chełmża
1. Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
2. Pojazd musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim , książkę serwisową i gwarancyjną przeglądów w jeżyku polskim, książkę przeglądów okresowych.
3. Przystosowanie do przewozu dwóch osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich; homologacja – autobus o ilości miejsc siedzących 22 + kierowca,
4. Silnik: turbo diesel o mocy min. 160 km
5. Skrzynka biegów: manualna 6- biegowa
6. Rozstaw osi: powyżej 4300 mm
7. Rok produkcji: 2023 lub 2024
8. Norma emisji spalin: EURO VI
9. Kolor: biały
10. Zamontowane 22 fotele pasażerów z zintegrowanymi zagłówkami, fotele z odpowiednimi pasami bezpieczeństwa
11. Tapicerowanie fotele pasażerów - materiał ciemny, jednolity
12. Pokrowce z nieprzepuszczalnym siedziskiem na wszystkie fotele, z możliwością czyszczenia w pralce; kolor ciemny jednolity (po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego)
13. Fotel kierowcy amortyzowany z pełną regulacją
14. Spalanie maksymalne 13 l/100km
15. Przystosowanie foteli do łatwego demontażu w przypadku przewozu osób na wózkach
16. Szyny podłogowe do mocowania wózków inwalidzkich
17. Podjazdy i wciągarka elektryczna do wciągania wózków inwalidzkich
18. Dwa komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich do szyn
19. Dwa pasy biodrowe zabezpieczające osoby niepełnosprawne w wózkach inwalidzkich
20. Drzwi przednie prawe – lekkie, całkowicie przeszklone, otwierane automatycznie (wahadłowe)
21. Dodatkowy uchwyt przy wejściu
22. Obniżenie stopnia wejściowego, stopień podświetlany
23. Elektrycznie regulowana szyba boczna kierowcy
24. Przeszklenie przedziału pasażerskiego – szyby termoizolacyjne, panoramiczne, przyciemniane
25. Szyba przednia ogrzewana
26. Wysoki dach
27. Wyłożenie ścian zmywalnym tworzywem, sufitu tapicerką miękką
28. Podłoga wzmocniona sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta gumową wykładziną antypoślizgową, wyłożenie boków ścian do wysokości 20 cm
29. Dodatkowe oświetlenie przedziału pasażerskiego
30. Klimatyzacja całego pojazdu (przód i tył), parownik umieszczony na dachu, moc min. 7kW)
31. Niezależne od pracy silnika ogrzewanie typu WEBASTO z dwupunktowym rozprowadzeniem – odpowiedniej mocy (min. 4 kW) – (sterowanie za pomocą zegara)
32. Wspomaganie kierownicy
33. Regulacja kolumny kierownicy
34. Poduszka powietrzna dla kierowcy
35. Zawieszenie odpowiednio dobrane i wzmocnione dojazdy po drogach gruntowych
36. Centralny zamek sterowany pilotem
37. Immobiliser, autoalarm
38. Systemy ABS/ASR/ESP
39. Wspomaganie ruszania pod górkę
40. Obrotomierz
41. Czujnik cofania z tylną kamerą
42. Lusterka zewnętrzne elektryczne regulowane i ogrzewane, z soczewkami eliminującymi martwe pole
43. Tachograf cyfrowy
44. Ogranicznik prędkości
45. Tempomat
46. Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 90 l
47. Wyłącznik główny prądu z podtrzymaniem systemów alarmowych
48. Fartuchy przeciw błotne: przód i tył
49. Światła do jazdy dziennej włączone automatycznie
50. Reflektory przednie przeciwmgłowe
51. Dodatkowy komplet kół na oponach innego typu niż zamontowane (lato/zima)
52. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem „inwalidzi”
53. Komputer pokładowy
54. Koła tylne bliźniacze
55. Radio fabryczne wraz z instalacją radiową
56. Minimum 4 głośniki w przedziale pasażerskim i 2 w kabinie kierowcy
57. Pełnowymiarowe koło zapasowe, klucz do kół, podnośnik
58. Okres gwarancji : mechaniczna – min. 3 lata; na perforację – min 12 lat; na lakier min. 3 lata.
59. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, w której będą dokonywane przeglądy i naprawy w okresie gwarancyjnym, zlokalizowanej najbliżej miejsca siedziby Zamawiającego, przy czym stacja musi być zlokalizowana na terenie miasta Torunia lub Powiatu Toruńskiego (maksymalnie do 35 km od siedziby Zamawiającego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34121000-1 - Autobusy i autokary

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497904,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509958,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Car-Bud Konrad Karpiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121813674

7.3.3) Ulica: Ogródkowa 1/30

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-067

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Adaptacja pojazdu na autobus przez:


Automet Group
ul. Stankiewicza 4
38-500 Sanok


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.