Og³oszenie z dnia 2023-02-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00137091/01 - Wynik z dnia 2023-03-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej ” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych,
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl; zampub@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej ” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych,
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6b127431-a22e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00077148
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022178/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej" w ramach projektu EFS II ”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020.”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.mikolowski.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4) U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
5) Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.
6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web Start (JavaWS) lub
• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.2.2023 BM, na:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz. U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MNZ.272.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn.” „Podstawy pneumatyki przemys³owej” dla 12 uczniów / uczennic oraz kursu doskonal±cego pod t± sam± nazw± dla 1 nauczyciela kszta³cenia zawodowego/instruktora praktycznej nauki zawodu w wymiarze minimum 24 godzin dla ka¿dej z grup.
Kurs powinien obejmowaæ przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu podstaw pneumaty-ki przemys³owej celem rozwoju czy te¿ nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejêtno¶ci zawodo-wych.
Liczba uczestników ogó³em – 13
Liczba grup ogó³em – 2
Liczba osób w grupie: minimum 5, maksimum 8
Liczba godzin/grupê – 24
Liczba godzin ogó³em – 48
godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: 30.05.2023 r.
Kurs dla 13 uczestników obejmuje 2 grupy: jedna 6-osobowa, jedna 7-osobowa.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian liczebno¶ci uczestników miêdzy grupami. Jednak¿e ³±cz-nie bêd± to 2 grupy obejmuj±ce 13 osób. Przy czym Zamawiaj±cy zapewnia, i¿ minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 5 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wy-nosi 8 osób.
Zamawiaj±cy wymaga, aby program kursu by³ realizowany zgodnie z poni¿szymi wymaganiami:
1. Zajêcia powinny siê odbywaæ:
• od poniedzia³ku do soboty,
• dla uczniów i nauczyciela/instruktora praktycznej nauki zawodu szkó³ technicznych i zawo-dowych, dla których organem prowadz±cym jest Powiat Miko³owski tj:
- Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zespo³u Szkó³ Technicznych w Miko³owie
- Zespo³u Szkó³ Energetycznych i Us³ugowych w £aziskach Górnych
• w sali / laboratorium szkoleniowym zapewnionym przez Wykonawcê z odpowiednim wy-posa¿eniem adekwatnym do rodzaju kursu. W sk³ad wyposa¿enia powinny wchodziæ m.in.:
- uk³ady wykonawcze: si³owniki jednostronnego i dwustronnego dzia³ania, bezt³oczyskowe si³ow-niki liniowe, chwytaki,
- zawory rozdzielaj±ce (aktywowane rêcznie, mechanicznie, pneumatycznie),
- zawory zwrotne i zwrotno-d³awi±ce, szybkiego spustu, d³awi±ce, redukcyjne, bezpieczeñstwa,
- zawory logiczne,
- pneumatyczne zawory czasowe,
- elementy techniki podci¶nieniowej,
- czujniki (optyczne, indukcyjne, pojemno¶ciowe),
- przyciski monostabilne i bistabilne,
- przeka¼niki (umo¿liwiaj±ce syntezê uk³adów sterowania po¶redniego zaworów),
- wielofunkcyjne przeka¼niki czasowe,
- stanowiska komputerowe z oprogramowaniem symulacyjnym.
• Æwiczenia na jednym stanowisku mog± byæ wykonywane przez max. 2 osoby.
• Miejsce prowadzenia kursu powinno siê znajdowaæ w promieniu 40 km od siedziby Zama-wiaj±cego, Miko³ów, ul. ¯wirki i Wigury 4a (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona przez samochód osobowy). Wykonawca ma obowi±zek na w³asny koszt zapewniæ transport uczniów z siedziby szko³y do miejsca prowadzenia kursu i ich powrót.
2. Zakres kursu powinien obejmowaæ warsztat i techniki pracy, ze szczególnym naciskiem na czê¶æ praktyczn± (minimum 16 h zajêæ praktycznych), dziêki czemu uczniowie pozyska-j± komplek-sow± wiedzê i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien obj±æ minimalnie poni¿-szy zakres tematyczny:
1) Wiadomo¶ci wprowadzaj±ce z zakresu systemów pneumatyki przemys³owej:
• Podstawowe zalety i wady uk³adów pneumatycznych;
• Symbole graficzne elementów pneumatyki oraz podstawy czytania schematów;
2) Typowe przypadki konfiguracji uk³adów pneumatycznych, w tym sterowanie:
• Si³ownikiem jednostronnego dzia³ania;
• Si³ownikiem dwustronnego dzia³ania;
3) Budowa i dzia³anie prostych uk³adów sterowania pneumatycznego;
4) Zasady bezpieczeñstwa pracy ze sprê¿onym powietrzem;
5) Zajêcia praktyczne z zakresu budowy oraz sprawdzania dzia³ania uk³adów pneumatycznych przy u¿yciu stanowisk monta¿owych – minimum 16h
3. Zajêcia przeprowadzone bêd± z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy, uwzglêdniaj±c indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz mo¿liwo¶ci psychofi-zyczne uczniów.
4. Wykonawca zobowi±zuje siê do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegó³owego
programu i harmonogramu zajêæ dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczêciem zajêæ, natomiast ewentualnych korekt terminów zajêæ nie pó¼niej ni¿ na 5 dni przed terminem za-jêæ danej grupy po uzyskaniu wcze¶niejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmono-gram zajêæ powinien byæ dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajêæ dodatkowych w pro-jekcie.
5. Podczas zajêæ praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdowa³o siê maksymalnie dwóch uczestników kursu.
6. Wykonawca powinien zapewniæ uczestnikom zajêæ odpowiednie wyposa¿enie techniczne adekwatne do rodzaju zajêæ, odpowiadaj±cego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczest-nika. Wykonawca zapewnia niezbêdny sprzêt, oprogramowanie, katalogi produktowe, sto³y dydak-tyczne do æwiczeñ praktycznych.
7. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci szkoleniowej i zapewni wy-kwalifikowan± kadrê instruktorsk± do przeprowadzenia kursu.
8. Wykonawca zapewni materia³y szkoleniowe w postaci podrêcznika lub e-podrêcznika z zakresu tematyki kursu (po zakoñczeniu zajêæ materia³y przechodz± na w³asno¶æ uczniów). Kom-plet materia³ów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpó¼niej w dniu rozpo-czêcia kursu.
9. Wykonawca zobowi±zuje siê do ponoszenia odpowiedzialno¶ci za wszelkie szkody powsta-³e w zwi±zku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrz±dzone osobom trzecim, za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków powsta³e w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug oraz niezw³ocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiaj±cego o wypadku podczas kursu, oraz sporz±dzenia karty wypadku ustalaj±cej okoliczno¶ci i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiaj±cemu i poszkodowanemu.
10. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków w trakcie zajêæ, w drodze na zajêcia i po zajêciach na sumê 15 000,00 z³ oraz przekazania dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie Zamawiaj±cemu do 5 dni od da-ty pierwszych zajêæ dla poszczególnych grup.
11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajêæ za¶wiad-czenia o ukoñczeniu kursu wraz ze wskazaniem ich zakresu, z uwzglêdnieniem dzia³añ promocyj-nych zgodnie z Wytycznymi dotycz±cymi realizacji projektów wspó³finansowanych z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
12. Wykonawca zobowi±zuje siê zapewniæ odpowiednie dzia³ania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotycz±cymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Opera-cyjnego Województwa ¦l±skiego w zwi±zku z wspó³finansowaniem z Europejskiego Funduszu Spo-³ecznego m.in.: stosownego oznaczania materia³ów szkoleniowych, dokumentów.
13. Wykonawca zobowi±zuje siê do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze standar-dami dostêpno¶ci dla polityki spójno¶ci 2014-2020 (Za³±cznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realiza-cji zasady równo¶ci szans i niedyskryminacji, w tym dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami oraz zasady równo¶ci szans kobiet i mê¿czyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 do-stêpnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie dzia³ania musz± byæ realizowane w sposób niewykluczaj±cy udzia³u w kursie osób z nie-pe³nosprawno¶ciami.
14. Wykonawca zobowi±zujê siê nie pobieraæ od uczestników zajêæ ¿adnych op³at.
15. Wykonawca po zakoñczeniu zajêæ przedstawi Zamawiaj±cemu nastêpuj±ce dokumenty:
a) listê obecno¶ci z w³asnorêcznymi podpisami uczestników zajêæ w ka¿dym dniu zajêæ,
b) program zajêæ oraz dziennik zajêæ,
c) potwierdzenia odbioru materia³ów szkoleniowych
d) kopie wydanych za¶wiadczeñ oraz listê potwierdzaj±c± ich odbiór przez uczestników,
e) dokumentacjê fotograficzn± z prowadzonych zajêæ, po uzyskaniu pisemnej zgody uczest-ników zajêæ (min. 6 zdjêæ o dobrej jako¶ci, przedstawiaj±cych realizacjê tematyki zajêæ i uczestników).
16. Wykonawca zobowi±zuje siê przechowywaæ wszystkie dokumenty zwi±zane z realizacj± zajêæ co najmniej do dnia 31.12.2027 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80530000-8 - Us³ugi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem :Kc - cena – waga 60 %, Kdo – do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia - waga 40 %
3. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów przewidzianych w danym kryterium. £±cznie Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt. Pozosta³ym wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
4.1 Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc) .
Do oceny w przypadku kryterium „cena” bêdzie brana pod uwagê cena brutto czyli obejmuj±ca podatek VAT. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc, Kcn = (najni¿sza cena spo¶ród wszystkich przedstawionych cen przez wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu / cena oferty badanej ) x 60.
4.2 Sposób oceny oferty w kryterium „do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” (Kdo). 2.1. W przypadku kryterium „do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia" do oceny bêdzie brane pod uwagê do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia powy¿ej minimum, wymaganego przez Zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³nienia warunku, o którym mowa w Rozdziale III pkt 4 ppkt 4.1 SWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym powinien wskazaæ do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia ponad wymagane minimum.
2.2. Zamawiaj±cy przyzna punkty w nastêpuj±cy sposób:
- W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu jednego kursu z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cego czê¶æ teoretyczn± i praktyczn±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 10 punktów;
- W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu dwóch kursów z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cego czê¶æ teoretyczn± i praktyczn± , w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 20 punktów;
– W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu trzech kursów z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cego czê¶æ teoretyczn± i praktyczn± , w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 30 punktów;
- W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu czterech i wiêcej kursów z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cego czê¶æ teoretyczn± i praktyczn±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 40 punktów; W przypadku wykazania wiêkszej liczby kursów ni¿ cztery Wykonawca nie otrzyma wiêkszej liczby punktów ni¿ 40.
2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wyka¿e ¿adnego do¶wiadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia ponad wymagane minimum otrzyma 0 punktów.
2.4. W przypadku wskazania w formularzu ofertowym wiêkszej liczby osób ni¿ jedna do oceny w tym kryterium, Zamawiaj±cy przyjmie do¶wiadczenie pierwszej osoby wskazanej w tabeli, w formularzu ofertowym.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej; Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
4.1. skieruje do realizacji zamówienia:
- minimum jedn± osobê, która w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert przeprowadzi³a co najmniej jeden kurs z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cy czê¶æ teoretyczn± i praktyczn±. Wskazana osoba musi siê legitymowaæ do¶wiadczeniem w przeprowadzeniu kursu w pe³nym zakresie to znaczy zarówno w czê¶ci teoretycznej jak i praktycznej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ .
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ .1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ .
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
a) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
c) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy;
d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
2. o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
1.5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Dotyczy to tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) Konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, gdy zmiana postanowieñ umownych jest korzystna dla Zamawiaj±cego.
2) W przypadku gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na wspó³finansowanie zamówienia na us³ugê.
3) W przypadku wyst±pienia „si³y wy¿szej”. „Si³a wy¿sza” oznacza wydarzenie zewnêtrzne, nieprzewidywalne i poza kontrol± stron niniejszej umowy, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, stan pandemii, epidemii zmiany zwi±zane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, która bêdzie uniemo¿liwiaæ terminowe wykonanie obowi±zków umownych, Strony uzgodni± na pi¶mie zakres dzia³añ, jakie bêd± podjête w okresie dzia³ania zjawiska si³y wy¿szej, a po jej ust±pieniu, okre¶l± na pi¶mie nowe terminy realizacji Umowy.
4) W przypadku zmiany stanu prawnego, który bêdzie wnosi³ nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu us³ug.
5) Zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeñ losowych lub innych okoliczno¶ci.
6) Zmiana osób prowadz±cych kurs zawodowy, a w szczególno¶ci dodanie nowych osób lub zamiana na inne osoby pod warunkiem spe³nienia przes³anek okre¶lonych w § 4 ust. 3 i 4 niniejszej umowy,
7) Zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu umowy na skutek zdarzeñ losowych lub innych okoliczno¶ci.
8) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy z zastrze¿eniem § 10 ust. 2 i 3.
9) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
10) W przypadkach okre¶lonych w przepisie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 z pó¼niejszymi zmianami).
2. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust.1 termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty. Okres ten winien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci czas trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, a¿ do czasu ich faktycznego usuniêcia.
3. Na wniosek Wykonawcy i po spe³nieniu warunków okre¶lonych w umowie dotycz±cych podwykonawstwa, Wykonawca mo¿e modyfikowaæ w trakcie wykonywania przedmiotu umowy z³o¿one w ofercie deklaracje odno¶nie podwykonawstwa poprzez:
1)wskazanie innych podwykonawców;
2)rezygnacjê z podwykonawców.
4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku w formie pisemnej przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wyp³ywu zmiany na termin wykonania umowy.
5.W przypadku, gdy o zmianê w umowie wnioskuje wykonawca, zg³asza on wniosek Zamawiaj±cemu wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi konieczno¶æ ich wprowadzenia Wniosek powinien zostaæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego z chwil± zaistnienia okoliczno¶ci, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie do 10 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub móg³ dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
6. Strona, która otrzyma propozycjê zawarcia aneksu winna ustosunkowaæ siê na pi¶mie, w terminie 14 dni od daty otrzymania, wzglêdnie przyst±piæ do negocjacji warunków aneksu albo podpisaæ aneks, je¿eli akceptuje jego tre¶æ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1.1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do dnia 13.02.2023 r. do godz. 10:00 . Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
dot. pkt. 2.3 Pe³na nazwa postêpowania: „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej ” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020”.cd. pkt 3.6 1. Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej w niniejszym rozdziale „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa drogi oraz parkingu przy LKS Stra¿ak w Miko³owie"
- ¦wiadczenie us³ug odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- ¦wiadczenie us³ug fizycznej ochrony osób i mienia na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby ¿ywienia w Dziennym Domu Pomocy w Miko³owie w roku 2025.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowc± na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie w 2025 roku.
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wy³onieniu ekspertów/ekspertek do Zespo³u do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podzia³em na 6 Czê¶ci
- Dostawa sprzêtu, oprogramowania i rozwi±zañ IT wraz z instalacj±, wdro¿eniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleñ z zakresu cyberbezpieczeñstwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie korzystania z Krytej P³ywalni przez uczniów ze szkó³ prowadzonych przez Gminê Miejsk± K³odzko w ramach zajêæ wychowania fizycznego w roku 2025.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajêæ dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejêtno¶ci wychowawczych, zajêcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wy³onienie Wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.