Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00555832/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi administrowania systemem teleinformatycznym Zamawiającego oraz usługi lokalnego wsparcia technicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010843854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Przybyszewskiego 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-824
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@opsbielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b49531a2-9a7d-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi administrowania systemem teleinformatycznym Zamawiającego oraz usługi lokalnego wsparcia technicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49531a2-9a7d-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00077180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00435163/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi administrowania systemem teleinformatycznym Zamawiającego oraz lokalnego wsparcia technicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555832
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPSIX.26.3.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są, świadczone w celu zapewnienia nieprzerwanego i poprawnego działania infrastruktury informatycznej, usługi:
1. administrowania systemem teleinformatycznym Zamawiającego:
1.1 administrowanie serwerami www, serwerami pocztowymi oraz domenami,
1.2 administrowanie strukturą sieciową Zamawiającego (łącza internetowe, sieci lokalne i infrastruktura sprzętowa),
1.3 administrowanie stacjami roboczymi i urządzeniami peryferyjnymi,
1.4 wdrażanie i monitorowanie bezpieczeństwa struktur informatycznych,
1.5 planowanie i wdrażanie polityki aktualizacyjnej sprzętu i oprogramowania,
1.6 administrowanie serwerami lokalnymi i chmurowymi (planowanie, instalowanie
oprogramowania, monitorowanie pracy, konfigurowanie, zmiana i aktualizacja
oprogramowania),
1.7 zarządzanie prawami użytkowników i grup użytkowników,
1.8 administrowanie polityką backupu (planowanie, instalowanie oprogramowania,
monitorowanie pracy, konfigurowanie, zmiana i aktualizacja oprogramowania),
1.9 weryfikowanie stosowanych zabezpieczeń,
1.10 raportowanie Zamawiającemu, w trakcie trwania umowy, o stanie struktur informatycznych, doradztwo w zakresie koniecznych zmian, uzupełnień oraz określania stanu technicznego i możliwości dalszej eksploatacji sieci, sprzętu komputerowego i oprogramowania,
1.11 opracowywanie i przestrzeganie polityki bezpieczeństwa w zakresie struktur IT,
1.12 konsultacje w zakresie eksploatacji sieci, sprzętu komputerowego i oprogramowania,
1.13 konserwacja i usuwanie usterek sieci, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
1.14 naprawa za dodatkowym wynagrodzeniem po wcześniejszym uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego lub zapewnienie pośrednictwa w naprawie uszkodzonego sprzętu komputerowego i oprogramowania,
1.15 zapewnienie stałego i zautomatyzowanego mechanizmu monitorowania stanu kluczowych komponentów szkieletu sieci oraz informowania o wystąpieniu incydentów stabilności pracy w sieci i jej bezpieczeństwa,
1.16 wsparcie Zamawiającego realizującego zadania publiczne w zakresie opracowywania i ustanawiania, wdrażania i eksploatacji, monitorowania i przeglądów oraz utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zapewniającego poufność, dostępność i integralność informacji z uwzględnieniem takich atrybutów, jak autentyczność, rozliczalność, niezaprzeczalność i niezawodność,
1.17 wsparcie zamawiającego w realizacji zadań wynikających z § 20 Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
1.18 bezzwłocznego zgłaszania incydentów naruszenia bezpieczeństwa informacji w określony i z góry ustalony sposób, umożliwiający szybkie podjęcie działań korygujących,
1.19 dostarczanie sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych za dodatkowym wynagrodzeniem po wcześniejszym uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
2. lokalnego wsparcia technicznego:
2.1 pozostawanie w stałej gotowości do prowadzenia opisanych w ust. 1 usług poprzez wsparcie techniczne, zdalny dostęp oraz dojazd pracowników serwisu do obiektów Zamawiającego,
2.2 dostępność usług helpdesk od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-22.00. Czas reakcji na podjęcie działań nie przekroczy 1h zdalnie lub 2h osobiście na miejscu u Zamawiającego w godzinach wyżej wskazanych,
2.3 przyjmowanie zgłoszeń awarii systemu teleinformatycznego od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7.00 – 22.00. Czas reakcji na podjęcie działań mających na celu usunięcie awarii nie przekroczy 1h zdalnie lub 2h osobiście na miejscu u Zamawiającego w godzinach wyżej wskazanych,
2.4 Zamawiający rekomenduje skierowanie do wykonywania zadań w zakresie usług helpdesk 5 pracowników,
2.5 zapewnienie przez Wykonawcę stacjonarnego, systematycznego dyżuru technika IT na miejscu u Zamawiającego co najmniej 1 raz w tygodniu w wymiarze nie krótszym niż 3 godziny.
II. Zakres określonych w ust. I usług obejmuje infrastrukturę oraz oprogramowanie funkcjonujące w czterech lokalizacjach:
1. siedziba Zamawiającego przy ul. S. Przybyszewskiego 80/82 w Warszawie,
2. Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1 przy Al. Zjednoczenia 13 w Warszawie,
3. Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2 przy ul. Wrzeciono 5A w Warszawie,
4. Bielański Ośrodek Wsparcia Seniora „Senior+” przy ul. W. Broniewskiego 56 w Warszawie.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis infrastruktury IT zawarty został w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147477,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147477,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147477,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKRONEX Serwis Komputerowy P.U.H. Paweł Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011041677
7.3.3) Ulica: Malborska 14C/21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-286
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podwykonawstwo w zakresie administrowania strukturą sieciową; podwykonawca APM TECHNOLOGY Adam Markowski NIP 5361846382 jest podmiotem, na którego potencjale Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 ustawy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147477,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesięcy.
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL 2 szt.
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.