Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037122/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Mniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413737004
1.5.8.) Numer faksu: 413737024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mniow.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mniow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0107801-7ea2-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00090094/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037122/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPiB.VI.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175544 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 - „Dobudowa oświetlenia drogowego w msc. Borki Zaolzie”,W ramach zadania nr 1 (Borki Zaolzie) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E – 10,5/4,3 w ilości 6 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 3 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 371 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 5 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 24900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Znajoma”W ramach zadania nr 2 (Mniów ul. Znajoma) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 4 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 2 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 264 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 6 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 38 W na wysięgniku – 6 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 20400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 - „Dobudowa oświetlenia drogowego w msc. Cierchy”,W ramach zadania nr 3 (Cierchy) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 4 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 4 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 412 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 5 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45314310-7 - Układanie kabli
4.5.5.) Wartość części: 22650 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4 - „Dobudowa oświetlenia drogowego w msc. Serbinów”,W ramach zadania nr 4 (Serbinów) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 12/4,3 w ilości 1 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 9 szt. 3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 10 szt. 4) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na słupach o długości ok. 953 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 5) ułożenie kabla YAKXs 4x35 mm² o długości ok. 75 m, 6) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 12 szt. 7) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 12 kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 5 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Leśna”W ramach zadania nr 5 (Mniów ul. Leśna) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 2 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 3 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 219 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 3 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 3 kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 14654 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 6 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Pępice”W ramach zadania nr 6 (Pępice) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 3 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 6 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 327 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) ułożenie kabla YAKXs 4x35 mm² o długości ok. 76 m, 5) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt. 6) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 5 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 25700 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 7 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Borki Przecinka”W ramach zadania nr 7 (Borki Przecinka) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 1 szt. 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 3 szt. 3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 173 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 2 szt. 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 2 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 12240 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30627,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56149,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30627,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30627,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40236,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25092,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25092,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27859,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48976,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27859,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27859,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18024,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31125,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18024,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18024,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31611,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63797,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31611,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków, ul. Majowa 28,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31611,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35251,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15055,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U.”JANSMAR” Andrzej Grzegorz Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: Grzymałków, ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15055,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.