Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00118064/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Część 1 - Przeprowadzenie badań psychologicznych i wydanie opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
Część 2 - Przeprowadzen...................
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291134829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 3
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koneckipcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: koneckipcpr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostała pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1 - Przeprowadzenie badań psychologicznych i wydanie opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
Część 2 - Przeprowadzen...................
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d528d50-a2cf-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062847/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie badań psychologicznych, pedagogicznych i wydanie opinii do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, szkolenia z zakresu bezpieczna praca za granica-handel ludźmi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Grant w ramach projektu grantowego pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d528d50-a2cf-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@koneckipcpr.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy
e-Zamówienia oraz w Instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) i poświadczania za zgodność musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 4 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.262.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Przeprowadzenie badań psychologicznych i wydanie opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przeprowadzenie badań psychologicznych wraz ze sporządzeniem i wydaniem opinii
o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej
dla 6 kandydatów na szkolenie PRIDE.
2. Liczba osób - kandydatów na szkolenie PRIDE, do objęcia badaniem psychologicznym
i wydaniem opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej wynosi 6.
3. Miejsce realizacji usługi - Zamawiający przeprowadzi badania kandydatów w siedzibie PCPR w Końskich przy ul. Spółdzielczej 3, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym, bądź w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, znajdującym się na terenie miasta Końskie.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.03.2023 r.
5. Zadania Wykonawcy:
a) przeprowadzenie badań psychologicznych wraz ze sporządzeniem i wydaniem opinii
o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej dla
6 kandydatów na szkolenie PRIDE,
b) przedłożenie Zamawiającemu oryginałów wydanych opinii w terminie wskazanym
w umowie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia w częściach 1-3 należy dostosować dla osób niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert które nie zostały odrzucone na podstawie
kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - przeprowadzenie badań pedagogicznych i wydanie opinii
o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przeprowadzenie badań pedagogicznych wraz ze sporządzeniem i wydaniem opinii
o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej dla
6 kandydatów na szkolenie PRIDE.
2. Liczba osób - kandydatów na szkolenie PRIDE, do objęcia badaniem pedagogicznym
i wydaniem opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej wynosi 6.
3. Miejsce realizacji usługi - Zamawiający przeprowadzi badania kandydatów w siedzibie PCPR w Końskich przy ul. Spółdzielczej 3, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym, bądź w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, znajdującym się na terenie miasta Końskie.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.03.2023 r.
5. Zadania Wykonawcy:
a) przeprowadzenie badań pedagogicznych wraz ze sporządzeniem i wydaniem opinii
o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej dla
6 kandydatów na szkolenie PRIDE,
b) przedłożenie Zamawiającemu oryginałów wydanych opinii w terminie wskazanym
w umowie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia w częściach 1-3 należy dostosować dla osób niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert które nie zostały odrzucone na podstawie
kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Przeprowadzenie dla wychowanków pieczy zastępczej szkolenia pn. „Bezpieczna praca za granicą – handel ludźmi”.
Opis przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie dla 20 wychowanków pieczy zastępczej szkolenia pn. „Bezpieczna praca za granicą – handel ludźmi”,
1. Cel szkolenia – wyposażenie młodych ludzi w wiedzę z zakresu:
Jak dobrze przygotować się do wyjazdu zarobkowego poza Polskę?
Jakie dokumenty są niezbędne do podjęcia legalnego zatrudnienia za granicą?
Jak wybrać rzetelnego pracodawcę?
Do kogo zwrócić się w razie ewentualnych problemów?
Zagrożenia z jakimi wiąże się nielegalna praca za granicą.
Pojęcie handlu ludźmi – skala zjawiska,
Ofiary handlu ludźmi – profilaktyka.
1. Miejsce realizacji szkolenia – miasto Końskie (woj. świętokrzyskie).
2. Termin realizacji szkolenia: do 31.07.2023 r. Dokładny termin i godziny realizacji szkolenia zostaną uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, po podpisaniu umowy.
3. Liczba godzin szkolenia – 5 godzin lekcyjnych.
4. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zapewnieni odpowiednio wyposażoną salę szkoleniową na terenie miasta Końskie do przeprowadzenia szkolenia.
Sala szkoleniowa musi spełniać wymagania bhp i p.poż. oraz posiadać: dostęp do Internetu, zaplecze sanitarne, stoły, krzesła z możliwością aranżacji ustawienia, tablicę flipchart z papierem i flamastrami, ekran projekcyjny.
b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas szkolenia przerwę kawową (napoje gorące i zimne: herbata - dwa rodzaje, w tym jedna czarna i jedna owocowa, kawa z ekspresu lub zaparzacza, kawa rozpuszczalna, soki (co najmniej 0,5 l dla każdego uczestnika szkolenia), woda mineralna gazowana/niegazowana (co najmniej 0,5 l dla każdego uczestnika szkolenia), 2 patery owoców sezonowych,
2 rodzaje ciasta (150 g na osobę), mleko, cukier, cytryna, drobne słone przekąski typu paluszki,
c) Wykonawca opracuje, przygotuje oraz przekaże każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe. Materiały muszą być oznakowane logotypami, zgodnie
z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,
d) Wykonawca sporządzi dokumentację z prowadzonego szkolenia, tj. listę obecności uczestników szkolenia, listę potwierdzającą odbiór przez uczestników materiałów szkoleniowych, listę potwierdzającą korzystanie z serwisu kawowego i przekaże ją Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu realizacji usługi,
e) Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną z przeprowadzonego szkolenia
i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi na płycie CD/DVD,
f) Wykonawca wyda dyplomy/zaświadczenia uczestnikom szkolenia a kserokopie dyplomów/zaświadczeń przekaże Zamawiającemu,
g) koszty zaangażowania kadry realizującej szkolenie w tym dojazdu trenera/ów, wynajmu sal, materiałów dydaktycznych, ubezpieczenia uczestników szkolenia, oraz wszelkie inne dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia, są po stronie Wykonawcy
i powinny być wliczone w oferowaną cenę,
h) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu, po przeprowadzeniu szkolenia, protokół wskazujący prawidłowe wykonanie zadania,
i) Wykonawca ponosi koszty dodatkowych czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem szkoleń, w tym: oznaczenia materiałów szkoleniowych, sal oraz budynków, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz oznaczania materiałów dydaktycznych, zgodnie z zasadami wskazanymi przez Zamawiającego
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia w częściach 1-3 należy dostosować dla osób niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert które nie zostały odrzucone na podstawie
kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:4.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
4.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa ww. warunku.
4.1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa ww. warunku.
4.1.4 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa ww. warunku.
4.1.5 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
a) w przypadku składania oferty na Część 1:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich trzech lat liczonych od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegająca na przeprowadzeniu badania/ń psychologicznych i wydaniu opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
- skieruje do realizacji zamówienie co najmniej jedną osobę posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne, która uzyskała co najmniej tytuł magistra, oraz przeprowadziła co najmniej 3 badania psychologiczne i wydała co najmniej 3 opinie o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, w okresie ostatnich 18 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) w przypadku składania oferty na Część 2:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat, liczonych od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu badania/ń pedagogicznych i wydaniu opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
skieruje do realizacji zamówienie co najmniej jedną osobę posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, która uzyskała co najmniej tytuł magistra, oraz przeprowadziła co najmniej 3 badania pedagogiczne i wydała co najmniej 3 opinie o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, w okresie ostatnich
18 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
c) w przypadku składania oferty na Część 3:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat liczonych od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia, którego tematyka dotyczyła bezpiecznej pracy za granicą oraz handlu ludźmi;
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę (trenera), posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne lub socjologiczne lub prawne, która uzyskała tytuł co najmniej magistra i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu bezpiecznej pracy za granicą i handlu ludźmi
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed
udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
5.2.1 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.2.2 Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową (o ile dotyczy), albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej (o ile dotyczy) niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej.
Dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby, wymienionych w pkt 5.2.1 i 5.2.2
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego
podmiotu.
5.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
którym mowa w pkt 5.2.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu
pierwszym, zastępuje się je odpowiednio w całości lub
w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem
sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokumenty i oświadczenia o których mowa w niniejszym punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ykaz
osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
UWAGA: Wykaz należy złozyc wraz z ofertą. Złożenie wykazu, o którym mowa w pkt 5.1.6 SWZ wynika z art. 126 ust. 2 ustawy.
Wykaz jest niezbędny do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania, z uwagi na zastosowane przez Zamawiającego, jako
kryterium oceny ofert doświadczenia osób, które zostaną skierowane do
realizacji zamówienia spełniających warunek udziału .
w postępowaniu, którego weryfikacja wymaga oceny obu dokumentów.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych
środków dowodowych:
Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w
realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz ma dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) brak podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 4.1.1SWZ oraz warunek określony w pkt 4.1.2
SWZ musi wykazać/ spełniać każdy Wykonawca z osobna
2) warunek określony w pkt 4.1.3 SWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca – ten, który
zrealizuje zamówienie (jego część) do realizacji którego te zdolności są wymagane, 3) warunki określone w pkt od 4.1.4 do
4.1.5 SWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca
lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
3. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy
muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie lub
inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców występujących
wspólnie oraz podmiotowe środki dowodowe, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, z tym, że
wymienione w pkt 5.1.1, 5.2.1, 5.2.2 i 5.3 SWZ należy złożyć odrębnie dla każdego Wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i nawarunkach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy dostępnej na platformie e-zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w formularzu służacym do przesyłania ogłoszeń drogą elektroniczną w Sekcji II pkt.2.3 nie podano pełnej nazwy przedmiotu zamówienia. Pełna nazwa przedmiotu zamówienia:
Część 1 - Przeprowadzenie badań psychologicznych i wydanie opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
Część 2 - Przeprowadzenie badań pedagogicznych i wydanie opinii
o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
Część 3 – Przeprowadzenie dla wychowanków pieczy zastępczej szkolenia pn. „Bezpieczna praca za granicą – handel ludźmi”.
w związku z realizacją umowy o powierzenie grantu w ramach projektu grantowego pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych
w środowisku lokalnym.
7.11 Oferta musi zawierać:
a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – o ile dotyczy;
c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SWZ z zastrzeżeniem, że dokumenty,
o których mowa w pkt 5.1.3 – o ile dotyczy;
d) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa – o ile dotyczy.
e) wykaz „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”, zawierający informacje pozwalające na dokonanie oceny zgodnie z kryterium oceny ofert, określonym w pkt 12.4
i 12.5 SWZ. Wykaz należy sporządzić według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 6, 6a, 6b do SWZ.
UWAGA - wykaz „Doświadczenie osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia”, nie jest dokumentem, o których mowa w art. 126 ust. 1 ustawy, a tym samym nie podlega przepisom art. 128 ust. 1 ustawy i w razie jego niezłożenia, bądź jeżeli wykaz będzie niekompletny, będzie zawierał błędy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy ani do złożenia tego dokumentu, ani do jego uzupełnienia.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Końskie GT-1 w miejscowości Końskie
- Przebudowa dróg wewnętrznych położonych na terenie gminy Końskie
- Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.