eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecSprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077279 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 177800146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3202ffca-8d66-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.12.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 876007,05 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 1 - Dializatory poliamidowe sterylizowane parą wodną, w tym:
1 Dializator low-flux, powierzchnia 1,7 m2 z błoną poliflux, sterylizacja para wodna.
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 194 ml/min
Fosforany minimum 163 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 12,5
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 104 ml
szt 3 500
2 Dializator low-flux, powierzchnia 2,1 m2 z błoną poliflux, sterylizacja para wodna.
Klirens przy Qb 300 ml/min:
Mocznik minimum 275 ml/min
Fosforany minimum 218 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 15,0
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 123 ml szt 1 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 103500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 2 - Dializatory niskoprzepływowe polinefron sterylizowane p. Gamma, w tym:
1 Powierzchnia 1,7 m2 szt 2 000
2 Powierzchnia 2,2 m2 szt 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 58322,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 3 - Dializatory niskoprzepływowe sterylizowane parą wodną, w tym:
1 Dializator low-flux, powierzchnia 1,3 m2 z błoną polisulfonową, sterylizacja para wodna.
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 186 ml/min
Fosforany minimum 148 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 13
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 78 ml szt 800
2 Dializator low-flux, powierzchnia 1,4 m2 z błoną helixonową, sterylizacja para wodna.
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 191 ml/min
Fosforany minimum 160 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 12
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 74 ml szt 500
3 Dializator low-flux, powierzchnia 1,6 m2 z błoną polisulfonową, sterylizacja para wodna.
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 188 ml/min
Fosforany minimum 155 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 16
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 96 ml szt 1 200
4 Dializator low-flux, powierzchnia 1,8 m2 z błoną helixonową, sterylizacja para wodna.
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 193 ml/min
Fosforany minimum 170 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 14
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 95 ml szt 2 500
5 Dializator low-flux, powierzchnia 2,2 m2 z błoną polisulfonową, sterylizacja para wodna.
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 192 ml/min
Fosforany minimum 168 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 21
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 132 ml szt 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 132100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 4 - Dializator wysokoprzepływowy sterylizowany parą wodną, w tym:
1 Dializator high-flux, powierzchnia 1,8 m2 z błoną helixonową, sterylizacja para wodna.
Klirens przy Qb 300 ml/min:
Mocznik minimum 279 ml/min
Fosforany minimum 244 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 53
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 95 ml szt 1 700

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 39100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 5 - Dializator z błoną poliaryloeterosulfonową typu Medium Cut-Off sterylizowany parą wodną, w tym:
1 Dializator umożliwiający efektywne usuwanie dużych średnich cząsteczek toksyn mocznicowych w procesie rozszerzonej hemodializy, powierzchnia 1,7 m2 szt 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 6 - Linie krwi do aparatu Ak-200, AK-96; łączniki do dializ, w tym:
1 Zestaw linii tętniczo-żylnej, linie winny posiadać:
- worek do odbioru płynu 3 l
- łącznik segmentu pompy
- igła „spike” do butelek
- zaciski na linii tętniczej i linii żylnej
- dren do podaży heparyny szt 500
2 Łącznik do dializy do igły SN szt 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 8250,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 7 - Linie krwi, strzykawki do pompy heparynowej i kolumny dwuwęglanowe do aparatów Fresenius 4008S; 5008, w tym:
1 Zestaw linii krwi tętniczo-żylnej, linie winny posiadać:
- worek do odbioru płynu
- igła „spike” do butelek
- łącznik recyrkulacyjny
- zaciski na linii tętniczej i żylnej
- końcówki łączące Luer-Lock ze specjalnym rowkowaniem w części obrotowej zapewniające niezawodne połączenie linii krwi z pacjentem
- porty na linii żylnej i tętniczej
- filtry hydrofobowe z podwójną membraną
- dren do podaży heparyny szt 12 000
2 Kolumna dwuwęglanowa składnik B zasadowy 650g do aparatu Fresenius 4008S szt 1 000
3 Kolumna dwuwęglanowa składnik B zasadowy 650g do aparatu Fresenius 5008 szt 11 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 336000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 8 - Igły do dializy sterylizowane promieniami Gamma, opatrunek ze spongostanem stosowany w dializoterapii w tym:
1 Igły dotętnicze 1,6, igły winny posiadać:
- ostre ścięcie
- zaopatrzone w giętki „motylek” o specjalnym kształcie umożliwiającym łatwe uchwycenie igły i wygodne manipulowanie nią
- dren silikonowy, giętki długość do 16 cm, posiadający zacisk z korkiem zabezpieczającym z łatwym zamknięciem szt 10 000
2 Igły żylne 1,6, igły winny posiadać:
- ostre ścięcie
- zaopatrzone w giętki „motylek” o specjalnym kształcie umożliwiającym łatwe uchwycenie igły i wygodne manipulowanie nią
- dren silikonowy, giętki długość do 16 cm, posiadający zacisk z korkiem zabezpieczającym z łatwym zamknięciem szt 10 000
3 Igły dotętnicze 1,5, igły winny posiadać:
- ostre ścięcie
- zaopatrzone w giętki „motylek” o specjalnym kształcie umożliwiającym łatwe uchwycenie igły i wygodne manipulowanie nią
- dren silikonowy, giętki długość do 16 cm, posiadający zacisk z korkiem zabezpieczającym z łatwym zamknięciem szt 2 000
4 Igły żylne 1,5, igły winny posiadać:
- ostre ścięcie
- zaopatrzone w giętki „motylek” o specjalnym kształcie umożliwiającym łatwe uchwycenie igły i wygodne manipulowanie nią
- dren silikonowy, giętki długość do 16 cm, posiadający zacisk z korkiem zabezpieczającym z łatwym zamknięciem szt 2 000
5 Sterylny opatrunek ze spongostanem o wymiarach EXL – 30 x 72mm; wymiar spongostanu 15 x 20mm szt 20 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141110-4 - Opatrunki

33141324-7 - Igły do dializy

4.5.5.) Wartość części: 28760,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 9 Cewniki do dializ czasowe dwukanałowe, w tym:
1 Zestaw cewnika do hemodializ dwukanałowy długość 15, średnica 12F, przystosowany do kontroli wprowadzania za pomocą EKG z zestawem akcesoriów do zakładania cewnika. Skład zestawu:
- cewnik,
- prowadnik do obsługi jedną ręką, końcówka typu J, długość 50 cm
- rozszerzacz 12F
- igła 18G
- strzykawka
- skalpel
- korek do wstrzyknięć
- przewód do podłączenia EKG szt 70
2 Zestaw cewnika do hemodializ dwukanałowy długość 20, średnica 12F, przystosowany do kontroli wprowadzania za pomocą EKG z zestawem akcesoriów do zakładania cewnika. Skład zestawu:
- cewnik,
- prowadnik do obsługi jedną ręką, końcówka typu J, długość 50 cm
- rozszerzacz 12F
- igła 18G
- strzykawka
- skalpel
- korek do wstrzyknięć
- przewód do podłączenia EKG szt 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 7425,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 10 Sterylny opatrunek jednorazowy w celu utworzenia hemostazy w miejscu wkłucia przy hemodializie, w tym:
1 Sterylny opatrunek jednorazowy w celu utworzenia hemostazy w miejscu wkłucia przy hemodializie, posiadający:
- poduszkę uciskową – minimalizującą wytworzenie powtórnej minimalizacji
- piankę zapobiegającą samoczynnemu przemieszczaniu się poduszki z miejsca wkłucia
- poduszkę uciskową o dużej chłonności zapobiegania wyciekowi krwi szt 1 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 6390,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 11 Dezynfekcja Nerki Fresenius, w tym:
1 Kwas cytrynowy plus kwas jabłkowy plus kwas mlekowy op. 5 l op 200
2 Filtr do nerki Fresenius Diasafe Plus lub równoważny szt 100
3 Preparat do odbiałczania zawierający podchloryn sodu op. 5 l op 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33181200-4 - Filtry do dializy

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 93940,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 12 Dezynfekcja Nerki Gambro, w tym:
1 Kwas nadoctowy plus kwas octowy plus nadtlenek wodoru op. 5L op 15
2 paski testowe do kontroli procesu płukania na obecność pozostałości nadtlenku wodoru szt 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1605,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 13 Części wymienne eksploatacyjne do aparatów Fresenius 4008, w tym:
1 Uchwyt tłoka strzykawki heparyny do aparatu Fresenius 4008 szt 10
2 Obudowa Level detector clasic lub równoważna do aparatu Fresenius 4008 S szt 6
3 Stator pompy krwi kompletny do aparatu Fresenius 4008 szt 5
4 Linia dializatu czerwona do aparatu Fresenius 4008 szt 2
5 Linia dializatu niebieska do aparatu Fresenius 4008 szt 2
6 Pokrywa komory płukania szeroka do aparatu Fresenius 4008 S clasic szt 2
7 Pokrywa komory płukania wąska do aparatu Fresenius 4008 S szt 2
8 Pokrywa pompy krwi 4008 S clasic lub równoważna do aparatu Fresenius 4008 S szt 5
9 Ssawka koncentratu czerwona szt 4
10 Ssawka koncentratu niebieska szt 2
11 Klapka level dektora powietrza 4008 S clasic lub równoważna do aparatu 4008 S szt 10
12 Łoże tłoka strzykawki heparyny szt 3
13 Klapka przepływu dializatu 4008S classic szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 11296,22 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 14 Linie krwi, filtry, środek dezynfekcyjny, części wymienne do aparatu Dialog, w tym:
1 Zestaw tętniczy/żylny do aparatu Dialog A 1 szt + igła do linii krwi Spike 1 szt szt 2 000
2 Filtr Diacap Ultra DF-Online Filtr lub równoważny do aparatu Dialog szt 18
3 Kwasek cytrynowy 50% (kanister 10 l) szt 30
4 Uchwyty do jeziorka tętniczego i żylnego do aparatu Dialog szt 5
5 Ssawka koncentratu op 3
6 Uchwyt do linii pojedyncze szt 3
7 Uchwyty do linii podwójne szt 2
8 Czujnik żylny szt 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33181200-4 - Filtry do dializy

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 28685,95 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 15 Filtr polipropylenowy PSI 1 mikron, w tym:
1 Filtr polipropylenowy 1 mikron szt 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33181200-4 - Filtry do dializy

4.5.5.) Wartość części: 284,40 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 16 Części wymienne eksploatacyjne do aparatów Fresenius 5008, w tym:
1 Klapka przewodów zasysania szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 348,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108540,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108540,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108540,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAXTER POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 181 88 28

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108540,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art.255 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu w Grupie 2 podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142668,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142668,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142668,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142668,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42228,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42228,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42228,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42228,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22680,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22680,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22680,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAXTER POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 181 88 28

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22680,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10206,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10206,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10206,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAXTER POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 181 88 28

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10206,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362880,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362880,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362880,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362880,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29462,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30931,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29462,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAXTER POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 181 88 28

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29462,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9882,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12069,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9882,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teleflex Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-30-86-403

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 16A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9882,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art.255 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 10 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101455,20

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101455,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101455,20

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101455,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1733,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1733,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1733,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAXTER POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 181 88 28

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1733,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13264,43

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13264,43

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13264,43

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13264,43

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art.255 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 14 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art.255 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 15 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428,63

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428,63

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428,63

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428,63

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-27
2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.