Og³oszenie z dnia 2025-01-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00103174/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej w Ma³ogoszczu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samorz±dowe Centrum O¶wiaty w Ma³ogoszczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³ogoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413855226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malogoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
rachunkowo-ksiêgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej w Ma³ogoszczu”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b4e8461-2f02-427a-833b-72dbe22ae587
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00077481
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00042628/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej w Ma³ogoszczu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Samorz±dowe Centrum O¶wiaty w Ma³ogoszczu
tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako
dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy e Zamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie e Zamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
8. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwo na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
1. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd.
9. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
10.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowi±zuj±cego od 25 maja 2018 r., informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorz±dowe Centrum O¶wiaty w Ma³ogoszczu, ul. Jaszowskiego 3a, 28-366 Ma³ogoszcz. Kontakt z Administratorem jest mo¿liwy tak¿e za pomoc± adresu mailowego: sco@malogoszcz.pl,
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Miko³ajec. Kontakt z inspektorem jest mo¿liwy za pomoc± adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanych z przetargiem na remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Ma³ogoszczu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówieñ publicznych
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±cych na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe administratora,
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3, lecz nie krócej ni¿ przez czas okre¶lony w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innych przepisach prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.
7. Ma Pani/Pan prawo ¿±dania od Administratora:
a) dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotycz±, kopiê danych osobowych, które podlegaj± przetwarzaniu.
Za wszelkie kopie, o które zwróci siê osoba, której dane dotycz±, administrator mo¿e pobraæ op³atê w rozs±dnej wysoko¶ci wynikaj±cej z kosztów administracyjnych. Je¿eli wykonanie wy¿ej wymienionego obowi±zku wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania daty lub nazwy przetargu.
b) do sprostowania swoich niepoprawnych danych osobowych lub uzupe³nienia swoich niekompletnych danych osobowych,
c) do usuniêcia danych osobowych wy³±cznie na podstawie art. 17 RODO
d) do ograniczenia danych osobowych na podstawie art. 18 RODO
e) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, je¶li nie wystêpuj± prawne uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
f) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotycz±cych praw okre¶lonych powy¿ej (lit. a-g) nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
9. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
10.Pani/Pana dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SCO.2.26.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem jest remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Ma³ogoszczu.
Remont sali gimnastycznej oraz zaplecza polega³ bêdzie na wymianie stolarki okiennej, demonta¿u parkietu, obudowy grzejników oraz drabinek ze ¶cian, demonta¿u instalacji centralnego ogrzewania (grzejniki) i instalacji elektrycznej. Zamontowaniu nowych okien zewnêtrznych oraz nowych grzejników wraz z obudowami w sali gimnastycznej. Wykonaniu nowej pod³ogi wykoñczonej wyk³adzina sportow±. Pomalowaniu ¶cian sali gimnastycznej oraz ¶cian i sufit magazynu na sprzêt sportowy wraz z pod szpachlowaniem nierówno¶ci oraz odgrzybieniem miejsc po zaciekach. Wymianie opraw o¶wietleniowych w magazynie na sprzêt sportowy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ
2. Dokumentacja techniczna okre¶laj±ca przedmiot zamówienia i stanowi±ca podstawê do realizacji robót:
a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
b) przedmiar robót.
3. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia, za³±czonych dokumentach znajduje siê odniesienie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e dopuszcza wówczas rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, a odniesienie takie nale¿y odczytywaæ wraz z okre¶leniem ,,lub równowa¿ne”. 5.W celu prawid³owego sporz±dzenia oferty Zamawiaj±cy zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. Osoba do kontaktu: Renata Smagacz, Dyrektor Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych w Ma³ogoszczu, telefon do kontaktu: 41 38 553 76, r.smagacz@lomalogoszcz.pl Wykonanie wizji lokalnej nie jest obowi±zkowe. Niewykonanie wizji lokalnej nie bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-02 do 2025-08-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert bêdzie brany pod uwagê termin udzielonej gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty (w miesi±cach). Minimalny termin wynosi 36 miesiêcy (termin liczony od dnia nastêpnego po dniu wystawienia protoko³u ostatecznego odbioru prac). Je¿eli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym ¿adnego terminu, tzn. zostawi wolne miejsce, Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e zaoferowa³ termin minimalny, tj. 36 m – cy. Maksymalny termin gwarancji i rêkojmi podlegaj±cy punktacji
to 60 miesiêcy. Oferty z gwarancj± krótsz± od minimalnej zostan± odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodne z warunkami zamówienia. Dla oferty bez podania okresu wyd³u¿enia gwarancji i rêkojmi zamawiaj±cy przyjmie gwarancjê minimaln±. Podanie w ofercie d³u¿szego ni¿ maksymalny punktowany okresu gwarancji i rêkojmi spowoduje przyznanie wykonawcy maksymalnej liczby punktów w tym kryterium (ale do umowy zostanie wpisana gwarancja
i rêkojmia oferowana).
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê punktów,
po zsumowaniu punktów uzyskanych w kryterium ceny oraz gwarancji i rêkojmi.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiaj±cy w odniesieniu do Wykonawcy który otrzyma³ najwiêksz± ilo¶æ punktów wezwie
w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania do z³o¿enia dokumentów w zakresie nie podlegania wykluczeniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Potwierdzenie dokumentami wskazanych okoliczno¶ci bêdzie stanowiæ podstawê dokonania wyboru oferty tego wykonawcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli dostarczy odpowiednie zezwolenie, licencjê, koncesjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Odno¶nie do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje ¶wiadczenie, do którego realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) dotycz±cej Wykonawcy (zdolno¶æ zawodowa Wykonawcy):
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli o¶wiadczy, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³, minimum 1 (jedn±) robotê budowlan± podobn± lub zbli¿on± do przedmiotowego zamówienia o warto¶ci minimum 200 000,00 z³ brutto. za³. nr 4 do SWZ
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego, nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu.
Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, ¿e w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne), w/w warunek mog± spe³niæ ³±cznie.
b) dotycz±cej osób (zdolno¶æ zawodowa osób):
Wykonawca musi wskazaæ Kierownika budowy, który bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, spe³niaj±c± nastêpuj±ce wymagania:
osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ,
osoba posiadaj±ca aktualn± na dzieñ sk³adania oferty przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego osoba posiadaj±ca co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub wa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w ustawie Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej
(Dz. U. 2023 r., poz. 334).
Ocena spe³nienia w/w warunków nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów, tj. wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia (za³. nr 5 do SWZ).
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli:
dostarczy op³acon± polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 300 000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców lub mog± z³o¿yæ jedn± wspóln± polisê potwierdzaj±c±, ¿e wszyscy Wykonawcy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 300 000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych).
O¶wiadczenia i dokumenty powinny byæ aktualne na dzieñ sk³adania formularza o spe³nieniu wymaganych warunków i braku podstaw do wykluczenia opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pe³nomocnictwa lub sk³adania o¶wiadczeñ woli.
Wykaz wykonanych us³ug (za³±cznik nr 4 do SWZ)
Wykaz osób (za³±cznik nr 5 do SWZ)
Projekt umowy zatwierdzony poprzez parafowanie (za³±cznik nr 6 do SWZ)
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem w pkt. VIII ppkt 3 SWZ - Polisa
O¶wiadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracy (za³±cznik nr 8 do SWZ)
O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej (za³±cznik nr7 do SWZ)
Wymienione dokumenty i o¶wiadczenia maj± potwierdzaæ spe³nienie postawionych warunków podmiotowych i byæ zgodne z zapisem o braku podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Formularz ofertowy zgodny z za³±czonym wzorem „Formularz ofertowy” – za³±cznik nr 1 do SWZ. W ofercie nale¿y podaæ szacunkow± warto¶æ zamówienia netto, podatek VAT i cenê brutto cyfrowo i s³ownie
O¶wiadczenia o których mowa w art.125 ustawy Pzp. nale¿y z³o¿yæ na za³±cznikach do SWZ, za³±cznik nr 2 w zakresie dotycz±cym spe³nienia warunków udzia³u
w postêpowaniu, za³±cznik nr 3 przes³anek wykluczenia z postêpowania.
Kosztorys ofertowy
Pe³nomocnictwo - Je¿eli oferta wraz z o¶wiadczeniami sk³adana jest przez pe³nomocnika nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce pe³nomocnika do tej czynno¶ci.
Dowód wp³aty wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 6 000,00 z³2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj 30 dni.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP
4.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku BS Kielce O/Ma³ogoszcz, numer rachunku 44 8493 0004 0100 0600 0136 0018. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5.Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ: Samorz±dowe Centrum O¶wiaty w Ma³ogoszczu okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæzabezpieczona gwarancj±/porêczeniem, kwotê gwarancji/porêczenia,
termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (dalej „zabezpieczenie”) w wysoko¶ci 3% ceny ca³kowitej brutto wskazanej w ofercie.2. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej,
z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Zabezpieczenie w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto, którego numer zostanie podany Wykonawcy przed podpisaniem umowy. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
5. Uwaga: Przed z³o¿eniem porêczenia lub gwarancji Wykonawca winien przedstawiæ projekt dokumentu Zamawiaj±cemu w celu uzyskania akceptacji jego tre¶ci. Zabezpieczenie wnoszone
w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie okoliczno¶ci zwi±zane z niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem umowy (w tym pokrycie naliczonych kar umownych),
bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) wszelkie zmiany, uzupe³nienia lub modyfikacje warunków umowy lub przedmiotu zamówienia nie mog± zwalniaæ gwaranta z odpowiedzialno¶ci wynikaj±cej z porêczenia lub gwarancji;
3) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty zabezpieczenia;
4) powinna byæ nieodwo³alna i bezwarunkowa oraz p³atna na pierwsze ¿±danie;
5) musi jednoznacznie okre¶laæ termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji;
6) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa przedmiotowego postêpowania;
7) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Samorz±dowe Centrum O¶wiaty w Ma³ogoszczu;
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶la projekt umowy jako za³±cznik nr 6 do SWZZamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowo¶ci ¯egocina, Gmina ¯egocina
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Centrum integracji miêdzypokoleniowej baz± kulturalno-turystyczn± Gminy Rokiciny
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie ¶w. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Wykonanie remontu instalacji elektrycznej wbudowanej w podpiwniczeniu Pa³acu Staszica w Warszawie przy ulicy Nowy ¦wiat 72
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.