Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625393/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10284541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3664ee19-b39a-4583-8928-fabcf5c9b406
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00077579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy, adres: Rynek 1, 56-400 Oleśnica
2. Ochrona i dozór obiektu sprawowany będzie przez Zleceniobiorcę: całodobowo, w obsadzie jednoosobowej, w soboty i niedziele oraz w pozostałe dni wolne od pracy Urzędu oraz w dni pracy urzędu w godzinach od 15.00 do 8.00 dnia następnego w obsadzie jednoosobowej.
3. Szacowana liczba godzin ochrony w 2025 r. to 7 000 h.
4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy – załącznik nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przyczyny niedokonania podziału zamówienia na części: brak możliwości podziału zamówienia na mniejsze części, mały zakres zamówienia.
6. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz:
1) nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,
2) nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań,
3) nie przewiduje:
a) udzielania zamówień, o którym mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
b) zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.
c) rozliczenia w walutach obcych,
d) aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.
e) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
f) określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,
g) zastrzeżenia możliwości ubiegania się i udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
h) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309099,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security Emporio Sp. z o.o. Sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Emporio Sp. z o.o. , Vigor Security Sp. z o.o,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381762401
7.3.3) Ulica: Czernichowska 28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-334
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie
- USŁUGI SPOŁECZNE - DOZÓR I OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA
- "Ochrona mienia, infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w Gorzewie Wlkp."
- Usługi społeczne - usługi ochrony w formie dozoru oraz monitoringu siedzib KOWR OT Wrocław
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi całodobowego monitoringu lokalnego systemu alarmowego
- "Usługi ochrony dla OT KOWR w Łodzi - zamówienie podzielono na dwie części".
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.