Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00059766/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00132072/01 - Wynik z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Najem dwóch urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077788
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00059766
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1) K1: Cena – 60 %
2) K2: Cena za wydruk/kopię 1 strony czarno-białej A4/A3 – 40 %
Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%.
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pkt
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów. Niniejsze kryterium obejmuje stałą opłatę za najem wszystkich urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w danym miesiącu kalendarzowym i taką cenę należy wykazać.
Ad. 2) Kryterium: Cena za wydruk/kopię 1 strony czarno-białej A4/A3 – 40 %
Punkty za kryterium „Cena za wydruk/kopię 1 strony czarno-białej A4/A3 – 40 %” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.
Ilość punktów zostanie przyznana następująco:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 40 % x 100 = …… pkt
UWAGA! Cenę brutto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (np. 0,33 zł brutto).
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1) K1: Cena – 60 %
2) K2: Cena za wydruk/kopię 1 strony czarno-białej A4 – 40 %
Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%.
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pkt
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów. Niniejsze kryterium obejmuje stałą opłatę za najem wszystkich urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w danym miesiącu kalendarzowym i taką cenę należy wykazać.
Ad. 2) Kryterium: Cena za wydruk/kopię 1 strony czarno-białej A4 – 40 %
Punkty za kryterium „Cena za wydruk/kopię 1 strony czarno-białej A4 – 40 %” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.
Ilość punktów zostanie przyznana następująco:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 40 % x 100 = …… pkt
UWAGA! Cenę brutto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (np. 0,33 zł brutto).
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch urządzeń wielofunkcyjnych A3 na okres 36 miesięcy. Wykonawca w ramach czasu trwania umowy świadczyć będzie usługi serwisowe wraz z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych. Papier ksero/do druku nie stanowi materiału eksploatacyjnego. Jego dostawa spoczywa na Zamawiającym.
Zamawiający wymaga by dostarczone urządzenia były zgodne z posiadanym przez Zamawiającego systemem druku podążającego opartego o system MyQ, urządzenie musi realizować funkcje systemu tj. Logowanie poprzez PIN, drukowanie oraz skanowanie dokumentów na e-mail. Zamawiający oświadcza, iż posiada niezbędne licencje do systemu MyQ.
Zamawiający przewiduje, iż wydrukuje na każdym z urządzeń ok. 4000 stron A4 / msc. - szacunek uśredniony.
Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń posiadających parametry:
Stan urządzenia urządzenie fabrycznie nowe, nieużytkowane wcześniej
Panel operacyjny: 9” cali, kolorowy ekran dotykowy, panel dotykowy powinien
znajdować się na wysokości co najmniej 90 cm max. 120cm, zapewniając wygodne korzystanie z urządzenia użytkownikom, wysokość ta musi być realizowana poprzez dołożenie odpowiedniej ilości szafek (podajników) do urządzenia, stanowiących jednolitą całość,
Prędkość drukowania: min.32 str. A4 na min., drukowanie dwustronne min. 29 str. na min. A4, Interfejsy: Gigabit Ethernet
Zasilanie: AC 220 ~ 240 V, 50/60 Hz
Podajnik papieru 1000 arkuszy
Skaner skanowanie dwustronne jednoprzebiegowe min. 150 obrazów na minutę (300 dpi, A4, dwustronnie)
Wymogi dotyczące obsługi i serwisu:
- czas podjęcia interwencji w przypadku uszkodzenia sprzętu - max. 12h,
- dojazd specjalisty serwisu w razie awarii urządzenia,
- realizowanie przeglądów i konserwacji w miejscu instalacji wg zaleceń producenta dostarczanego urządzenia,
- zapewnianie części zamiennych i ich wymiana,
- zapewnianie materiałów eksploatacyjnych,
- zapewnienie urządzenia zastępczego o parametrach nie niższych niż objęte zamówieniem, w przypadku awarii lub braku możliwości naprawy urządzenia do max. 3 dni roboczych,
- odbiór zużytych części i materiałów eksploatacyjnych.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch urządzeń wielofunkcyjnych A3 na okres 36 miesięcy. Wykonawca w ramach czasu trwania umowy świadczyć będzie usługi serwisowe wraz z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych. Papier ksero/do druku nie stanowi materiału eksploatacyjnego. Jego dostawa spoczywa na Zamawiającym.
Zamawiający wymaga by dostarczone urządzenia były zgodne z posiadanym przez Zamawiającego systemem druku podążającego opartego o system MyQ, urządzenie musi realizować funkcje systemu tj. Logowanie poprzez PIN, drukowanie oraz skanowanie dokumentów na e-mail. Zamawiający oświadcza, iż posiada niezbędne licencje do systemu MyQ.
Zamawiający przewiduje, iż wydrukuje na każdym z urządzeń ok. 1500 stron A4/miesiąc (3000 stron na dwóch urządzeniach) - szacunek uśredniony.
Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń posiadających parametry:
Stan urządzenia urządzenie fabrycznie nowe, nieużytkowane wcześniej
Panel operacyjny: 9” cali, kolorowy ekran dotykowy, panel dotykowy powinien
znajdować się na wysokości co najmniej 90 cm max. 120cm, zapewniając wygodne korzystanie z urządzenia użytkownikom, wysokość ta musi być realizowana poprzez dołożenie odpowiedniej ilości szafek (podajników) do urządzenia, stanowiących jednolitą całość,
Prędkość drukowania: min.32 str. A4 na min., drukowanie dwustronne min. 29 str. na min. A4, Interfejsy: Gigabit Ethernet
Zasilanie: AC 220 ~ 240 V, 50/60 Hz
Podajnik papieru 1000 arkuszy
Skaner skanowanie dwustronne jednoprzebiegowe min. 150 obrazów na minutę (300 dpi, A4, dwustronnie)
Wymogi dotyczące obsługi i serwisu:
- czas podjęcia interwencji w przypadku uszkodzenia sprzętu - max. 12h,
- dojazd specjalisty serwisu w razie awarii urządzenia,
- realizowanie przeglądów i konserwacji w miejscu instalacji wg zaleceń producenta dostarczanego urządzenia,
- zapewnianie części zamiennych i ich wymiana,
- zapewnianie materiałów eksploatacyjnych,
- zapewnienie urządzenia zastępczego o parametrach nie niższych niż objęte zamówieniem, w przypadku awarii lub braku możliwości naprawy urządzenia do max. 3 dni roboczych,
- odbiór zużytych części i materiałów eksploatacyjnych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
UWAGA! W Formularzu Ofertowym, wobec pierwszego kryterium oceny ofert tj. ceny - należy dokonać rozbicia cenowego tj. podać cenę brutto stanowiącą stałą opłatę za najem wszystkich urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w danym miesiącu kalendarzowym oraz iloczyn tej ceny przez okres 36 miesięcy. W ramach tego kryterium Wykonawca zobligowany jest wliczyć każdy czynnik cenotwórczy składający się na przedmiot zamówienia – tj. materiały eksploatacyjne, czynności związane z serwisowaniem czy dojazdem do siedziby Zamawiającego itd., a także przyjąć do szacowania ilość wydruków/kopii: 54 000 stron/1 urządzenie przez okres 36 miesięcy (ok. 1500 stron/1 urządzenie w jednym miesiącu kalendarzowym). Powyższe rozbicie cenowe, potrzebne jest do rozliczenia finansowego, które będzie realizowane w ujęciach miesięcznych, jednakże Zamawiający zastrzega, że w procesie badania i oceny ofert, oceniane będzie wyłącznie ujęcie w przekroju 36 miesięcy.
UWAGA! Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wydrukowanych/skopiowanych stron A4/A3 w danym miesiącu kalendarzowym, co odnosi się do drugiego kryterium oceny ofert i wskazania stałej ceny takiego wydruku/kopii. Oprócz płatności za faktyczną liczbę wydrukowanych/skopiowanych stron A4/A3, każdorazowo do faktury/rachunku Wykonawca doliczać będzie opłatę czynszową/abonamentową za najem urządzeń, której opis wskazany został w punkcie 9. Cena za wydruk/kopię 1 strony, przez cały okres umowy, będzie taka sama dla formatu A4, jak i A3.
UWAGA! Zamawiający, na urządzeniach objętych przedmiotem zamówienia, przewiduje wyłącznie realizację wydruków/kopii czarno-białych. Zamówienie nie dotyczy wydruków/kopii kolorowych.
Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty.
Po zmianie:
UWAGA! W Formularzu Ofertowym, wobec pierwszego kryterium oceny ofert tj. ceny - należy dokonać rozbicia cenowego tj. podać cenę brutto stanowiącą stałą opłatę za najem wszystkich urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w danym miesiącu kalendarzowym oraz iloczyn tej ceny przez okres 36 miesięcy. W ramach tego kryterium Wykonawca zobligowany jest wliczyć każdy czynnik cenotwórczy składający się na przedmiot zamówienia – tj. materiały eksploatacyjne, czynności związane z serwisowaniem czy dojazdem do siedziby Zamawiającego itd., a także przyjąć do szacowania ilość wydruków/kopii: 54 000 stron/1 urządzenie przez okres 36 miesięcy (ok. 1500 stron/1 urządzenie w jednym miesiącu kalendarzowym). Powyższe rozbicie cenowe, potrzebne jest do rozliczenia finansowego, które będzie realizowane w ujęciach miesięcznych, jednakże Zamawiający zastrzega, że w procesie badania i oceny ofert, oceniane będzie wyłącznie ujęcie w przekroju 36 miesięcy.
UWAGA! Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wydrukowanych/skopiowanych stron A4/A3 w danym miesiącu kalendarzowym, co odnosi się do drugiego kryterium oceny ofert i wskazania stałej ceny takiego wydruku/kopii. Oprócz płatności za faktyczną liczbę wydrukowanych/skopiowanych stron A4/A3, każdorazowo do faktury/rachunku Wykonawca doliczać będzie opłatę czynszową/abonamentową za najem urządzeń, której opis wskazany został w punkcie 9. Cena za wydruk/kopię 1 strony, przez cały okres umowy, dla formatu A4 będzie stała i Wykonawca winien wskazać ją w ramach drugiego kryterium oceny ofert. W przypadku wydruku/kopii w formacie A3, cena także będzie stała - za wydruk/kopię 1 strony będzie stanowić wartość dwukrotności stawki za format A4, zaproponowanej w formularzu ofertowym.
UWAGA! Zamawiający, na urządzeniach objętych przedmiotem zamówienia, przewiduje wyłącznie realizację wydruków/kopii czarno-białych. Zamówienie nie dotyczy wydruków/kopii kolorowych.
Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-02-07 10:00
Po zmianie:
2023-02-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-07 11:05
Po zmianie:
2023-02-10 10:05
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego (1 sztuka) dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.