Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027528/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077814 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY NOWOSOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470167121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Nowosolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-703
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkgn@toya.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowosolna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminanowosolna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e62c90e6-93a1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002737/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPUB.271.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Obejmuje robotę budowlaną polegającą na sukcesywnym remoncie cząstkowym dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został opisany w:
a) STWiORB wymagania ogólne – zał. nr 7a do SIWZ,
b) STWiORB MMA – zał. nr 7b do SIWZ,
c) STWiORB Emulsja i grysy – zał. nr 7c do SIWZ,
d) Przedmiarze robót – zał. nr 7d do SIWZ
3.2. Sposób realizacji zamówienia:
a) Remonty cząstkowe dróg na terenie Gminy Nowosolna zakwalifikowane do realizacji w I Etapie w terminie 30 dni od daty podpisania umowy zlecone zostaną w trakcie przekazania placu budowy;
b) Przekazanie placu budowy prac zakwalifikowanych do I Etapu remontów cząstkowych odbędzie się w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy;
c) Przekazanie placu budowy prac zakwalifikowanych do II Etapu remontów cząstkowych dróg na terenie sołectw Gminy Nowosolna, odbędzie się jednocześnie z wystawianiem przez Zamawiającego zleceń, określających zakres miejsce i termin realizacji poszczególnych partii zamówienia;
d) Po zakończeniu I Etapu remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Nowosolna oraz w trakcie trwania II Etapu remontów cząstkowych dróg na terenie sołectw Gminy Nowosolna, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy remontu cząstkowego dróg gminnych wg potrzeb, do wysokości kwoty zawartej umowy;
e) Poszczególne roboty wykonywane przez Wykonawcę w trakcie trwania II Etapu remontów cząstkowych dróg realizowane będą na podstawie pisemnego zlecenia, przekazanego osobiście, doręczonego przy pomocy poczty elektronicznej e-mail;
f) Kolejne zlecenia określać będą zakres prac do wykonania, lokalizację robót i termin ich wykonania;
g) Przewiduje się maksymalny 30-dniowy termin realizacji zamówienia od daty doręczenia zlecenia Wykonawcy;
h) W przypadkach wystąpienia awarii, usterek i innych czynników powodujących konieczność bezzwłocznego podjęcia działania, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zabezpieczenia terenu. Przystąpienie do wykonania zadania powinno odbyć się niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili otrzymania zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308484
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308404
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308404
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andro= Roman Fijałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331339989
7.3.3) Ulica: A. Fredry 43
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN FIJAŁKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN FIJAŁKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308484
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.