eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów LubelskiBudowa budynku hali sprzętowo - magazynowej



Ogłoszenie z dnia 2025-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 54

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdptomasow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/pn/powiattomaszowski/demand/184914/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna Powiatu Tomaszowskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4032c6f1-a60e-485d-a9e7-9bb01f137dec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00077899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051350/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa budynku hali sprzętowo- magazynowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.3721.18.2024.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej „ polegające na wybudowaniu budynku hali magazynowej o konstrukcji stalowej ramowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Adres obiektu dz. nr: 29/10, 29/7, 29/8, ul. Łaszczowiecka, 22-600 Tomaszów Lubelski.
Zakres robót obejmuje:
Roboty branży budowlanej
1) roboty rozbiórkowe ogrodzenia, utwardzeń i fundamentów w miejscu lokalizacji budynku,
2) roboty ziemne wraz z wymianą gruntu,
3) wykonanie fundamentów,
4) wykonanie konstrukcji stalowej ścian i dachu,
5) montaż płyt warstwowych na ścianach i dachu,
6) wykonanie posadzek,
7) montaż stolarki okiennej, drzwiowej i bram podnoszonych,
8) wykonanie obróbek i orynnowania,
9) wykonanie drabiny z obejmami,
10) montaż wentylatorów dachowych,
11) wykonanie utwardzeń wokół budynku, opaski podjazdy.
Roboty branży elektrycznej:
1) przyłącze kablowe zalicznikowe nn, wyłącznik p-poż, zasilanie w energię elektryczną,
2) tablica rozdzielcza,
3) instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych i zasilania rozdzielnicy R-Box (instalacja oświetlenia wewnętrznego, instalacja oświetlenia zewnętrznego,
instalacja gniazd wtykowych 230V, instalacja zasilania bram garażowych, instalacja trójfazowa, instalacja odgromowa,
4) wykonanie pomiarów,
5) instalacja elektryczna grzewcza,
6) świadectwo charakterystyki energetycznej budynku.
Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, a jeżeli nie jest wymagane dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy bez zgłoszenia sprzeciwu organu nadzoru budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262210-6 - Fundamentowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

34928530-2 - Latarnie uliczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1115610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1813392,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1115610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZMB Paweł Burda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7931557027

7.3.3) Ulica: Basznia Górna 149

7.3.4) Miejscowość: Basznia Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-621

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1115610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.