eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceTermomodernizacja leśniczówki położonej przy ulicy Jagodowej w Siedlcach oraz instalacja sanitarna wraz z montażem systemu solarnego - powtórzenie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077932 z dnia 2021-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja leśniczówki położonej przy ulicy Jagodowej w Siedlcach oraz instalacja sanitarna wraz z montażem systemu solarnego - powtórzenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256325879

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/zs_siedlce/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


spedycja drewna, infrastruktura leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja leśniczówki położonej przy ulicy Jagodowej w Siedlcach oraz instalacja sanitarna wraz z montażem systemu solarnego - powtórzenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40a28a9d-ba0c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003246/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja leśniczówki dla Nadleśnictwa Siedlce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061135/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.270.41.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191900,15 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 1 – Docieplenie ścian zewnętrznych nad ziemią w technologii i metodą lekko suchą/wentylowaną z wykończeniem deskami modrzewiowymi.2) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11 do SWZ, Dokumentację stanowią:
 projekt termomodernizacji (zał. nr 6 do SWZ);
 przedmiar termomodernizacji (zał. nr 7 do SWZ);
 przedmiar instalacji sanitarnej(zał.nr 8 do SWZ);
 projekt instalacji sanitarnej(zał. nr 9 do SWZ);
 STWIOR (zał. nr 10 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 171878,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 2 – Prace związane z instalacją sanitarną wraz z montażem systemu solarnego wraz z osprzętem;
Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11 do SWZ, Dokumentację stanowią:
 projekt termomodernizacji (zał. nr 6 do SWZ);
 przedmiar termomodernizacji (zał. nr 7 do SWZ);
 przedmiar instalacji sanitarnej(zał.nr 8 do SWZ);
 projekt instalacji sanitarnej(zał. nr 9 do SWZ);
 STWIOR (zał. nr 10 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

4.5.5.) Wartość części: 20021,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zadanie nr 1
Oferty złożone na zadanie nr 1 podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14.
Do dnia 08.06.2021 r. do godziny 10:00 Zamawiający nie otrzymał wpłaty wadium na rachunek bankowy.
Wykonawcy nie wnieśli wadium w żadnej z innych form przewidzianych w SWZ rozdział 12 ust. 2.
Uzasadnienie prawne: Zadanie nr 1
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195000,00

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zadanie nr 2
Oferta złożone na zadanie nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14.
Do dnia 08.06.2021 r. do godziny 10:00 Zamawiający nie otrzymał wpłaty wadium na rachunek bankowy.
Wykonawca nie wniósł wadium w żadnej z innych form przewidzianych w SWZ rozdział 12 ust. 2.
Uzasadnienie prawne: Zadanie nr 2
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000,00

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 14) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z zapisem Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział 12 Wadium – ust. 1

Przystępując do postępowania wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia: 08.06.2021r. do godz. 10:00 (przed upływem terminu składania ofert) wnieść wadium w wysokości:
Zadanie 1 – 1 591,46 zł
Zadanie 2 – 185,38 zł
Do dnia 08.06.2021 r. do godziny 10:00 Zamawiający nie otrzymał wpłaty wadium na rachunek bankowy.
Wykonawca nie wniósł wadium w żadnej z innych form przewidzianych w SWZ rozdział 12 ust. 2.
2021-06-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.