Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061135/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077932 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja leśniczówki położonej przy ulicy Jagodowej w Siedlcach oraz instalacja sanitarna wraz z montażem systemu solarnego - powtórzenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256325879
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/zs_siedlce/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
spedycja drewna, infrastruktura leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja leśniczówki położonej przy ulicy Jagodowej w Siedlcach oraz instalacja sanitarna wraz z montażem systemu solarnego - powtórzenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40a28a9d-ba0c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003246/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja leśniczówki dla Nadleśnictwa Siedlce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061135/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.270.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191900,15 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 – Docieplenie ścian zewnętrznych nad ziemią w technologii i metodą lekko suchą/wentylowaną z wykończeniem deskami modrzewiowymi.2) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11 do SWZ, Dokumentację stanowią: projekt termomodernizacji (zał. nr 6 do SWZ);
przedmiar termomodernizacji (zał. nr 7 do SWZ);
przedmiar instalacji sanitarnej(zał.nr 8 do SWZ);
projekt instalacji sanitarnej(zał. nr 9 do SWZ);
STWIOR (zał. nr 10 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 171878,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 – Prace związane z instalacją sanitarną wraz z montażem systemu solarnego wraz z osprzętem;Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11 do SWZ, Dokumentację stanowią:
projekt termomodernizacji (zał. nr 6 do SWZ);
przedmiar termomodernizacji (zał. nr 7 do SWZ);
przedmiar instalacji sanitarnej(zał.nr 8 do SWZ);
projekt instalacji sanitarnej(zał. nr 9 do SWZ);
STWIOR (zał. nr 10 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
4.5.5.) Wartość części: 20021,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zadanie nr 1
Oferty złożone na zadanie nr 1 podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14.
Do dnia 08.06.2021 r. do godziny 10:00 Zamawiający nie otrzymał wpłaty wadium na rachunek bankowy.
Wykonawcy nie wnieśli wadium w żadnej z innych form przewidzianych w SWZ rozdział 12 ust. 2.
Uzasadnienie prawne: Zadanie nr 1
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195000,00
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zadanie nr 2
Oferta złożone na zadanie nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14.
Do dnia 08.06.2021 r. do godziny 10:00 Zamawiający nie otrzymał wpłaty wadium na rachunek bankowy.
Wykonawca nie wniósł wadium w żadnej z innych form przewidzianych w SWZ rozdział 12 ust. 2.
Uzasadnienie prawne: Zadanie nr 2
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000,00
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 14) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z zapisem Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział 12 Wadium – ust. 1
Przystępując do postępowania wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia: 08.06.2021r. do godz. 10:00 (przed upływem terminu składania ofert) wnieść wadium w wysokości:
Zadanie 1 – 1 591,46 zł
Zadanie 2 – 185,38 zł
Do dnia 08.06.2021 r. do godziny 10:00 Zamawiający nie otrzymał wpłaty wadium na rachunek bankowy.
Wykonawca nie wniósł wadium w żadnej z innych form przewidzianych w SWZ rozdział 12 ust. 2.
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa endoskopu w ramach realizacji zadania "Doposażenie Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego"
- "Remont drogi powiatowej nr 3626W na odcinku Paprotnia - Pluty"
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Podniesienie efektywności energetycznej filii budynków kultury w miejscowości Jelna i Łętownia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.