eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NaruszewoDostawa kruszywa na drogi gminne w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19A

1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51 wew. 27

1.5.8.) Numer faksu: 23 663 10 51 wew. 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://naruszewo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00ec346e-84f0-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001118/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa na drogi gminne w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273010,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I – Dostawa żwiru - żwir o frakcji 0÷31,5 mm, w ilości 3 500 ton.
2. Zamawiający wymaga aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu na szerokości drogi warstwy około 10 - 20 cm. Dopuszczalna warstwa kruszywa nie powinna przekraczać 25 cm. Surowiec dostarczany do Zamawiającego powinien spełniać wymogi techniczne i jakościowe.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy kruszywa w wybrane miejsce przy użyciu minimum trzech samochodów ciężarowych.
4. Zamawiający ustanowi do koordynacji dostawy kruszywa swoich przedstawicieli, których zadaniem będzie: wskazanie miejsca wyładowania kruszywa, potwierdzenie ilości, jakości oraz prowadzenie rejestracji dostarczonego materiału.
5. Koszty transportu należy wkalkulować w ceny jednostkowe oferowanych kruszyw.
6. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) sukcesywnego dostarczania kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego,
b) rozładunku kruszywa w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
c) zapewnienia kontroli nad rozładunkiem kruszywa,
d) przestrzegania warunków BHP,
e) ponoszenia odpowiedzialności z tytułu gwarancji za jakość dostarczonego towaru,
f) zabezpieczenia terenu rozładunku towaru zgodnie z przepisami BHP ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich,
g) sporządzenia dowodów ilości dostarczonego kruszywa potwierdzonych przez osobę upoważnioną wyznaczoną przez Zamawiającego,
h) pokrycia wszelkich ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 48370,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II – Dostawa mieszanki kruszyw i tłucznia kamiennego
• mieszanka kruszyw o uziarnieniu 0 - 32 mm (frakcja 4-16 mm, co najmniej 40 %, frakcja 16-32 mm - 35%, frakcja 0 - 4 mm poniżej 25%, frakcja < 0,075 mm do 2%) w ilości 4 000 ton,
• tłuczeń kamienny o frakcji 31,5 - 63 mm, w ilości 200 ton.
2. Zamawiający wymaga aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu na szerokości drogi warstwy około 10 - 20 cm. Dopuszczalna warstwa kruszywa nie powinna przekraczać 25 cm. Surowiec dostarczany do Zamawiającego powinien spełniać wymogi techniczne i jakościowe.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy kruszywa w wybrane miejsce przy użyciu minimum trzech samochodów ciężarowych.
4. Zamawiający ustanowi do koordynacji dostawy kruszywa swoich przedstawicieli, których zadaniem będzie: wskazanie miejsca wyładowania kruszywa, potwierdzenie ilości, jakości oraz prowadzenie rejestracji dostarczonego materiału.
5. Koszty transportu należy wkalkulować w ceny jednostkowe oferowanych kruszyw.
6. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) sukcesywnego dostarczania kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego,
b) rozładunku kruszywa w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
c) zapewnienia kontroli nad rozładunkiem kruszywa,
d) przestrzegania warunków BHP,
e) ponoszenia odpowiedzialności z tytułu gwarancji za jakość dostarczonego towaru,
f) zabezpieczenia terenu rozładunku towaru zgodnie z przepisami BHP ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich,
g) sporządzenia dowodów ilości dostarczonego kruszywa potwierdzonych przez osobę upoważnioną wyznaczoną przez Zamawiającego,
h) pokrycia wszelkich ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 224640,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210945,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81795,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RAWI-KRUSZ Waldemar Jędraszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671074910

7.3.3) Ulica: Składwoa 15

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81795,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410574,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "OKNEX" Sławomir Konofalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671526648

7.3.4) Miejscowość: Kołoząb 58

7.3.5) Kod pocztowy: 09-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.