Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00119897/01 - Wynik z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077945 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 5 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e333d731-c9ae-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000694/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i nawiewnikami w lokalach mieszkalnych - Wartość całego zamówienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b.
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;c.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d. Włączona obsługa JavaScript;e.
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 52/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 344698,75 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
stolarka drewniana, lokale mieszkalne: pow. okien – 31,07 m2, dł. parapetu z blachy
ocynkowanej – 14,65 mb, nawiewnik – 9 szt.;
4.2.5.) Wartość części: 47331,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień, zgodnych z jego przedmiotem
stanowiących nie więcej niż 20% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych
negocjacjach z Wykonawcą).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60%=60pkt. Okres gwarancji w
miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz
wszystkie wbudowane i zamontowane elementy – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady
tożsamy z okresem gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
stolarka drewniana, lokale mieszkalne: pow. okien – 41,23 m2, dł. parapetu z blachy
ocynkowanej – 20,71 mb, nawiewnik - 15 szt.;
4.2.5.) Wartość części: 62962,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień, zgodnych z jego przedmiotem
stanowiących nie więcej niż 20% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych
negocjacjach z Wykonawcą).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60%=60pkt. Okres gwarancji w
miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz
wszystkie wbudowane i zamontowane elementy – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady
tożsamy z okresem gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
stolarka drewniana, lokale mieszkalne: pow. okien – 60,72 m2, dł. parapetu z blachy
ocynkowanej - 30,93 mb, nawiewnik –25 szt.;
4.2.5.) Wartość części: 92853,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień, zgodnych z jego przedmiotem
stanowiących nie więcej niż 20% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych
negocjacjach z Wykonawcą).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60%=60pkt. Okres gwarancji w
miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz
wszystkie wbudowane i zamontowane elementy – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady
tożsamy z okresem gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
stolarka drewniana, lokale mieszkalne: pow. okien – 70,56 m2, dł. parapetu z blachy
ocynkowanej – 29,21 mb, nawiewnik - 24 szt.;
4.2.5.) Wartość części: 107530,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień, zgodnych z jego przedmiotem
stanowiących nie więcej niż 20% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych
negocjacjach z Wykonawcą).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60%=60pkt. Okres gwarancji w
miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz
wszystkie wbudowane i zamontowane elementy – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady
tożsamy z okresem gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien – 58,62 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej –
34,41 mb, nawiewnik - 23 szt.;
4.2.5.) Wartość części: 34021,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień, zgodnych z jego przedmiotem
stanowiących nie więcej niż 20% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych
negocjacjach z Wykonawcą).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60%=60pkt. Okres gwarancji w
miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz
wszystkie wbudowane i zamontowane elementy – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady
tożsamy z okresem gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na wykonane roboty budowlane zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeliwykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedną robotę
dotyczącą wymiany lub montażu stolarki okiennej, wykonywaną w ramach jednego kontraktu, o
minimalnej kwocie brutto dla części:1 – 30.000,00 zł,2 – 40.000,00 zł,3 – 60.000,00 zł,4 –
60.000,00 zł,5 – 26.000,00 zł.UWAGA: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część
zamówienia winien wykazać, iż wykonał minimum po jednej robocie dotyczącej wymiany lub
montażu stolarki okiennej o minimalnej kwocie odpowiadającej danej części, na którą
Wykonawca składa ofertę lub jedną robotę dotyczącą wymiany lub montażu stolarki okiennej,
wykonywaną w ramach jednego kontraktu, o minimalnej kwocie odpowiadającej sumie kwot
przypadających na poszczególne części zamówienia, na które składa ofertę.b) w zakresie części
1 do 4: dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą przewidzianą do
kierowania robotami posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone ustawą –
Prawo budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz która przez co najmniej 18 miesięcy
brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych
do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury - zgodnie z art. 37c
ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dla w/w uprawnień budowlanych Zamawiający uzna odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do
sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do
powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na
podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub równoważnymi do
nich, w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub
wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w
Polsce. W przypadku, gdy z przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunku
udziału w postępowaniu wynikać będzie kwota wyrażona w walucie innej niż PLN, Zamawiający
przeliczy ją wg średniego kursu NBP z daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SWZ,
b. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (Załącznik nr 5A do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczeniatego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby 2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia 3.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;
odpowiednie pełnomocnictwa 4.Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części
zamówienia podwykonawcom,Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych
podwykonawców (jeżeli są już znani)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówieniapublicznego"
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 09:45
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Kompleksowe ubezpieczenie majątku i o.c. SM VICTORIA w Krakowie
- Wykonanie projektu technicznego (budowlanego) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na ,,Przebudowę budynków mieszkalnych nr 13, 14, 21 i 30 na osiedlu Albertyńskim w celu uzyskania przystanków windowych na poziomie ,,0" w celu likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych w trybie ,,Zaprojektuj i wykonaj"
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Usługa konserwacji, serwisu i przeglądów dwóch agregatów wody lodowej w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.40.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie - postępowanie nr 3
- DOSTARCZENIE OPTYKI ARTROSKOPOWEJ Z WYPOSAŻENIEM
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.