Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00022672/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00031027/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Parku Wodnym Trzy Fale w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TRZY FALE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365469091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 8A
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zoladek@trzyfale.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzyfale.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.trzyfale.slupsk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Parku Wodnym Trzy Fale w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4377e8f7-77c4-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022672/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/3F/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168240 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w Parku Wodnym Trzy Fale przy ul. Grunwaldzkiej 8a w Słupsku (76-200).
5.2. Zakres usług obejmuje :
a) 24 godzinny nadzór nad elektronicznym systemem kontroli, dostępu, obsługi urządzeń i systemów przesyłających, gromadzących oraz przetwarzających informację tj. rejestratory, monitory, komputery, urządzenia łączności.
b) Nadzór nad systemami:
− Centrala ppoż.
− System włamania i napadu
− Monitoring Parku Wodnego
− System nagłośnienia
5.3. Do obowiązków wykonawcy na obiekcie zamawiającego należeć będzie odpowiednio:
a) Obserwowanie zdarzeń na terenie objętym monitoringiem.
b) Powiadamianie Zamawiającego, konserwatorów lub służb zewnętrznych o zdarzeniach wymagających ich interwencji.
c) Rejestrowanie, rozpoznawanie, analizowanie oraz samodzielne ocenianie obserwowanych zdarzeń i decydowanie o podjęciu działań zgodnie z ustalonymi procedurami opracowanymi przez WYKONAWCĘ i zaakceptowanymi przez ZAMAWIAJĄCEGO.
d) Monitorowanie bezpieczeństwa obiektu wraz z parkingiem oraz osób przebywających na jego terenie (wewnątrz i na zewnątrz) i zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości przełożonym oraz odpowiednim służbom.
e) Pozyskiwanie materiału dowodowego z zapisu wideo.
f) W czasie trwania dyżuru pracownik bez wyraźnej konieczności lub zgody przełożonego (osoby pełniącej obowiązki przełożonego pod jego nieobecność) nie może pozostawić stanowiska pracy bez dozoru.
g) Wpisywanie zdarzeń powstałych oraz prac wykonanych w czasie pełnienia dyżurów w odpowiednich rejestrach – dziennikach dyżurów.
h) Dbanie o estetykę stroju służbowego.
i) Wykonywanie wszystkich prac wynikających z umowy związane z prawidłowym funkcjonowaniem obiektu.
j) Przestrzeganie regulaminów obowiązujących w obiekcie oraz stosowanie się do poleceń osób wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO.
k) Pełna znajomość topografii obsługiwanego terenu, a w szczególności rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych.
l) Powiadamianie kierownika obiektu oraz właściwych służb i straży pożarnej o zagrożeniach oraz w przypadku stwierdzenia w obsługiwanym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających.
m) Wyposażenie pracowników na własny koszt w jednolity strój, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności.
n) Monitorowanie mienia celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia bądź kradzieży, włamania na zewnątrz oraz wewnątrz. System kontroli pracowników ochrony.
o) W przypadku wystąpienia awarii wykonywanie wszystkich czynności zgodnie z procedurą opracowaną przez WYKONAWCĘ i zaakceptowaną przez ZAMAWIAJĄCEGO.
p) Zapewnienia przyjazdu patrolu interwencyjnego składającego się z co najmniej 2 pracowników posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia. Wymaga się, aby patrol podjął interwencję w czasie 10 minut od chwili zgłoszenia zagrożenia - usługa dodatkowa płatna za każde wezwanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205732,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGOPOL EKOTRADE Sp. z o. o. ZPChr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390016845
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 31
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGOPOL-EKOTRADE SP. Z O.O. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
jakie przetargi wygrała firma
AGOPOL-EKOTRADE SP. Z O.O. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205164,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-01 do 2023-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu".
- Świadczenie usług ochroniarskich oraz konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych
- Dozór wizyjny i ochrona fizyczna siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi przy al. T. Kościuszki 47 w 2025 r.
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- usługa ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.