eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskOpracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego



Ogłoszenie z dnia 2025-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jrp@wodociagi.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodociagi.slupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wodociagi_slupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb54fb6f-b459-4b38-af69-92fc8c56ee70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00078079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja B2.2.2 Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne Działanie A.1: Rozwój istniejących klastrów energii Poddziałanie A.1a

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WN1/0541/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla "Wodociągi Słupsk" Sp. z o.o. jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego (wraz z projektem graficznym i wdrożeniem). Wykonanie usługi powinno uwzględniać dotychczasową działalność prowadzoną przez Koordynatora SKB, jego tradycje oraz wizję i misję z uwzględnieniem przyszłych i nowych kompetencji szczegółowo opisanych w Koncepcji rozwoju kompetencji energetycznych koordynatora klastra SKB. Celem realizacji zadania jest zbudowanie strategii marki "Wodociągi Słupsk" jako Koordynatora SKB i jego pozycjonowanie. Natomiast efektem tych działań będzie budowanie i wzmacnianie wizerunku zarówno "Wodociągi Słupsk" jako Koordynatora SKB jak i całego Słupskiego Klastra Bioenergetycznego poprzez stworzenie kompleksowej identyfikacji wizualnej na bazie przyjętych założeń strategii marki, co zapewni spójność działań informacyjno-promocyjnych.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć etapów:
1) Etap I – Analiza i diagnoza stanu obecnego (trendy, otoczenie społeczno-gospodarcze projektu oraz interesariusze),
2) Etap II – Opracowanie dokumentu strategii marki - "Wodociągi Słupsk" jako Koordynatora SKB,
3) Etap III – Opracowanie hasła promocyjnego,
4) Etap IV – Opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW),
5) Etap V – Opracowanie projektu strony internetowej "Wodociągi Słupsk" jako Koordynatora SKB wraz z wdrożeniem go i przeprowadzeniem szkolenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315741,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315741,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rio Creativo Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393230303

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 26/2

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315741,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.