Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047257/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00047997/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Świerklaniec w 2022r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska
1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322844868
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/17473/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Świerklaniec w 2022r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4613ac3-84c8-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00081185/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Świerklaniec w latach 2022-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047257/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139104,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej w NadleśnictwieŚwierklaniec w roku 2022
Zadanie 1: obsługa Punktu Alarmowo- Dyspozycyjnego (zwanego w dalszej części PAD)
PAD zlokalizowany jest w biurze Nadleśnictwa Świerklaniec przy ul . Oświęcimskiej 19 w Świerklańcu.
Dyżurowanie prowadzone jest codziennie od poniedziałku do piątku od godziny 15:00 oraz w soboty i niedziele
od godziny 9:00 w czasie trwania akcji bezpośredniej do zmierzchu, z wyjątkiem dni kiedy dyżur jest odwołany ze
względu na brak zagrożenia pożarowego. Podstawowe zadania to m.in. monitorowanie zagrożenia pożarowego,
współpraca z obserwatorami na wieżach obserwacyjnych nadleśnictwa oraz sąsiednich nadleśnictw,
przyjmowanie wszystkich informacji o zdarzeniach, przetwarzanie otrzymanych informacji na szczegółowy adres
zdarzenia, kierowanie sił i środków nadleśnictwa oraz wzywanie straży pożarnych.
Ilość roboczogodzin: 2100,00RH
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
4.5.5.) Wartość części: 42336 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: obserwacje terenów leśnych z wież obserwacyjno - przeciwpożarowych zlokalizowanych wleśnictwie Świerklaniec oraz Truszczyca
Dyżurowanie prowadzone jest codziennie od poniedziałku do niedzieli od godziny 9:00 w czasie trwania akcji
bezpośredniej do zmierzchu, z wyjątkiem dni kiedy dyżur jest odwołany ze względu na brak zagrożenia
pożarowego. Podstawowe zadania to uważne obserwowanie obszarów leśnych będących w zasięgu widoczności
oraz niezwłoczne informowanie o każdym zauważonym dymie lub płomieniach wydobywających się z lasu lub w
jego pobliżu. Wszelkie informacje należy przekazywać drogą radiową lub telefoniczną do PAD nadleśnictwa.
Ilość roboczogodzin 4800,00RH
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
4.5.5.) Wartość części: 96768 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Szlachta Firma Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492324733
7.3.3) Ulica: Górnośląska
7.3.4) Miejscowość: Poręba
7.3.5) Kod pocztowy: 42-480
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Szlachta Firma Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Szlachta Firma Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-07 do 2022-12-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VISTA Dominika Pantecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552033261
7.3.3) Ulica: Welecka
7.3.4) Miejscowość: Mierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 72-006
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-04 do 2022-12-04INNE PRZETARGI ŚWIERKLANIEC
więcej: przetargi ŚWIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.