Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047016/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078148 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.koltun@wojkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wojkowice.bip.net.pl/?c=2071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e893f689-ad97-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006726/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047016/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634125,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach cząstkowych nawierzchni dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice obejmujące następujące zakresy rzeczowe:
1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco,
2) Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych, nadbudowa wykonana betonem,
3) Wymiana krawężników betonowych wystających 15cm x 30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z rozbiórką starej ławy betonowej i wykonaniem nowej (zakup krawężnika przez Wykonawcę),
4) Remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych o gr. 12 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (zakup płyt przez Wykonawcę),
5) Wzmocnienie nawierzchni przy użyciu tłucznia, klińca kamiennego, jako wyrównanie podbudowy o grub. warstwy po zagęszczeniu do 15 cm,
6) Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35 cm x 35cm i 50 cm x 50 cm na nawierzchnię z kostki betonowej szarej gr. 6 cm i 8 cm wraz z wymianą podbudowy z obrzeżem i krawężnikami drogowymi,
7) Przekładka nawierzchni z kostki granitowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawa, kostka wys. 10 cm z odzysku w gestii Zamawiającego,
8) Remont cząstkowy nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce piaskowej wraz z wypełnieniem spoin piaskiem (klinkier drogowy z odzysku w gestii Zamawiającego),
9) Wzmocnienie nawierzchni przy użyciu frezu asfaltowego, jako wyrównanie podbudowy o gr. warstwy po zagęszczeniu do 5 cm wzmocnionego asfaltową emulsją kationową,
Roboty wymienione w ppkt. od 1) do 9) mają w swoim zakresie :
● Wywóz i utylizacja rumuszu.
● Dowóz materiału do miejsca zabudowy.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie określone w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co, do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w aktach wykonawczych wydanych na podstawie art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
Wskazane wielkości poszczególnych pozycji zamówienia są wielkościami szacunkowymi i będą uzależnione od faktycznych potrzeb Zamawiającego, zmiany ich wielkości nie spowodują zmiany cen jednostkowych jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia wobec Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia robót drogowych innych niż wymienionych w poz. 1) do 9) Wykonawca rozliczy się z Zamawiającym kosztorysem powykonawczym wykonanym z uwzględnieniem składników kosztorysowych kalkulacyjnych przedstawionych w złożonej ofercie.
Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą odpowiednie pozycje KNR-rów. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach - podstawą taką będą KSNR-ry, a w ich braku wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego. Ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z aktualnych zeszytów SEKOCENBUDU (jako ceny średnie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384000,47
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492492,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384000,47
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6430000299
7.3.3) Ulica: Śmiłowskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384000,47
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.