eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilnousługa społeczna: gotowanie i dowożenie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w okresie od dnia



Ogłoszenie z dnia 2025-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługa społeczna: gotowanie i dowożenie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w okresie od dnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MOGILNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092947535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523159315

1.5.8.) Numer faksu: 523159316

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mgops-mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mgops.mogilno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa społeczna: gotowanie i dowożenie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w okresie od dnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-460b4aba-708c-4f44-a6d9-a0663faf92bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00078207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-460b4aba-708c-4f44-a6d9-a0663faf92bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym
a wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres zamawiającego: /mgops_mogilno/skrytkaESP) oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę.
2. Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z platformy do tego postępowania) – jeśli formularz będzie nieprawidłowy system poinformuje o tym w trakcie składania oferty.
3. W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursowego) oraz pozostałych dokumentów postępowania należy przejść do szczegółów postępowania.
4. Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi uprawnienie do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych.
5. Ofertę należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta.
6. Formularz ofertowy i załączniki należy podpisać cyfrowo. Dokumenty można podpisać podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym, podpisem osobistym lub pieczęcią elektroniczną. Wypełniony formularz oferty podpisujemy podpisem wewnętrznym. Załączniki można podpisać podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. Dokumenty spakowane należy podpisać podpisem zewnętrznym. Jeśli będzie brakowało podpisu system poinformuje o tym w trakcie składania dokumentów, zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu.
7. Wykonawca, za wyjątkiem składania ofert, może komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: info@mgops-mogilno.pl lub za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
8. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2_20211016.pdf
9. Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim Wykonawcom poprzez zamieszczenie stosownych odpowiedzi na stronie internetowej niniejszego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/ niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania.
11. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy Wykonawcy w drodze zamieszczenia stosownej zmiany na stronie internetowej niniejszego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z godnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje że:
1) Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest:
Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z siedzibą przy ulicy Rynek 10, 88-300 Mogilno;
2) dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) w zw. z art. 61 § 5; art. 65 § 1a Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 t.j., z późn. zm.) celem spełnienia wymogów prawnych w zakresie realizacji procedur administracyjnych realizowanych w oparciu o Kodeks postępowania administracyjnego.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/ Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;
9) W przypadku wniosku o usunięcie danych zastosowanie ma art. 17 ust. 3 lit. b RODO .
10) Inspektorem Ochrony Danych jest: Piotr Chudziński: biuro@mogilno-bhp.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PS 341/7/I/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 190163,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa gotowania i dowożenia gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie
do lokalu mieszczącego się w Mogilnie, przy ul. Rynek 10, w okresie od dnia 01.03.2025 r., jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) każdy posiłek musi być zapakowany porcyjnie w pojemniki dostawcy. Pojemniki muszą zapewnić utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku oraz muszą być przeznaczone do kontaktu z żywnością;
2) do każdego posiłku dostawca zobowiązany jest zapewnić kompletny zestaw jednorazowych sztućców;
3) posiłek należy dostarczać własnym transportem przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek), do Jadłodajni MGOPS w Mogilnie, ul. Rynek 10,
w godzinach między 11³° a 12°°, zgodnie z podanym poniżej harmonogramem:
A. w okresie tygodniowym (od poniedziałku do piątku) skład posiłków ma przedstawiać się następująco:
a) 2 posiłki – ziemniaki lub kasza lub ryż + mięso (drobiowe lub wieprzowe lub wołowe) + surówka lub jarzyna; dopuszcza się możliwość zastąpienia 1 posiłku w tygodniu daniem półmięsnym, np. bigos lub leczo lub pilaw lub fasolka
po bretońsku, itp.;
b) 1 posiłek – ziemniaki + filet rybny (np. typu dorsz lub mintaj, itp.) + surówka lub jarzyna; dopuszcza się możliwość zastąpienia dania rybnego daniem mięsnym po uzgodnieniu
z zamawiającym;
c) 1 posiłek – danie mączne (np. pierogi lub makaron
z sosem lub naleśniki lub placki ziemniaczane lub łazanki, itp.);
d) 1 posiłek – zupa z wkładką (np. kiełbasa lub mięso drobiowe/wieprzowe) + pieczywo (chleb),
przy czym poszczególne składniki posiłków powinny zawierać co najmniej następujące ilości:
zupa – minimum 400 ml,
ziemniaki, kasza, ryż – minimum 300 g,
mięso – minimum 150 g (bez panierki),
ryba – minimum 150 g (bez panierki),
danie mączne – minimum 400 g,
surówka – minimum 100 g,
jarzyna – minimum 100 g,
danie półmięsne – minimum 400g,
mięso lub kiełbasa stanowiące wkładkę do zupy – minimum
100 g,
pieczywo (chleb) – minimum 150 g.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni oferty nie podlegające odrzuceniu
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z następującymi:
1) cena brutto za całość zamówienia – waga 60% (max 60 pkt);
2) doświadczenie zawodowe – waga 40% (max 40 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający łącznie warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 pzp, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie określa dla wskazanego warunku minimalnych standardów;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, z którego wynikać będzie, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania działalności i czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) posiada decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że Wykonawca spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym będzie wykonywana usługa;
Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie określa dla wskazanego warunku minimalnych standardów;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostawy lub usługi zbliżone do przedmiotu zamówienia, dla grupy minimum 30 osób w ramach jednej zawartej umowy, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi bądź dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów, określających czy usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, poświadczenie, itp. – wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) dysponuje co najmniej trzema osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie, w tym przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie co najmniej zawodowe w zawodzie kucharz;
c) dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia minimum jednym samochodem osobowo-dostawczym lub innym pozwalającym na dowóz przygotowanych posiłków do miejsca
wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznymi.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający, przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych..
2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień
do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej (CEIDG), wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej w/w odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
W/w dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
2) aktualną/aktualne decyzję/decyzje właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą/potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodutransportowego, którym będzie wykonywana usługa.
Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) dowody określające, czy usługi, wskazane przez wykonawcę w ofercie (zał. nr 4 do SWZ), zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
2) dowody potwierdzające spełnienie warunków kwalifikacji i doświadczenia przez osoby, wskazane przez wykonawcę w ofercie (zał. nr 5 do SWZ): dokumenty potwierdzające kwalifikacje do wykonywania zawodu kucharz przez minimum 1 osobę wymienioną w w/w załączniku, w tym np. dyplomy ukończenia szkoły średniej, studium lub studiów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku udziału innych podmiotów w realizacji zamówienia Zamawiający żąda dołączenia do oferty:
4) zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w rozdziale 16 i 17 SWZ, zostaną uznane przez zamawiającego
za spełnione, jeżeli wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać je łącznie. Dokumenty, określone w rozdziale 16 i 17 SWZ składa w takim przypadku, każdy
z wykonawców. Dokumenty te muszą potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-07 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.