Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025099/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
- 2021/BZP 00032399/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00036011/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078217 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ROZBUDOWA BAZY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 OS. JEZIORNA W EŁKU - WYPOSAŻENIE KUCHNI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA BAZY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 OS. JEZIORNA W EŁKU - WYPOSAŻENIE KUCHNI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dffa22b-9144-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000052/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie kuchni w ramach rozbudowy bazy Szkoły Podstawowej nr 5 na os. Jeziorna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025099/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 571086,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni szkolnej wraz z montażem z zachowaniem właściwych standardów technologicznych i higienicznych.
Pomieszczenia kuchenne zlokalizowane są w nowobudowanym obiekcie szkolnym na parterze budynku. W trakcie realizacji dostawy prowadzone będą roboty wykończeniowe obiektu, których zakończenie planowane jest do 30 czerwca bieżącego roku.
W pomieszczeniach kuchni przygotowywane będą zestawy obiadowe (ok. 500 szt.) na potrzeby szkoły podstawowej, przedszkola i żłobka. Uczniowie z kadrą nauczycielską będą korzystali z jadalni natomiast dzieciom ze żłobka i przedszkola posiłki dostarczane będą w formie cateringu do sal pobytu. W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować wyposażenie wymienione w załączniku Nr1 do niniejszego opracowania. Parametry poszczególnych elementów wyposażenia wymienionych w załączniku określono w „Projekcie wykonawczym technologii kuchni i stołówki” w tabelach Nr 9a ÷10
Dostarczone urządzenia powinny być fabrycznie nowe, niepowystawowe, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne i po zainstalowaniu gotowe do pracy, bez dodatkowych kosztów. Do każdego dostarczonego elementu wyposażenia dołączona będzie instrukcja obsługi, użytkowania i konserwacji w języku polskim, licencje, certyfikaty CE, dokumenty gwarancyjne, a także wszystkie inne dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzeń w miejscu pracy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyposażenie własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz wnieść go do obiektu i zainstalować. Za wszelkie uszkodzenia elementów wyposażenia wynikłe w czasie transportu i rozładunku i montażu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi „Projekt wykonawczy technologii kuchni i stołówki” oraz „Wykaz wyposażenia kuchni”- stanowiący załącznik NR 1 do SWZ
Zamawiający dopuszcza oferowanie elementów wyposażenia równoważnych w stosunku do wskazanych w „Projekcie wykonawczym technologii kuchni i stołówki” i w wykazie Zał. Nr 1 pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie elementy wyposażenia przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza tolerancję ok. ± 0,5% w wymiarach urządzeń i wyposażenia.
Wykonawca zobowiązuje się w terminie 14 dni przedstawić harmonogram dostaw i zestawienie zawierające ceny jednostkowe zestawienie.
2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441471,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637263,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441471,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unigastro sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992874627
7.3.3) Ulica: Międzyleska 6c
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441471,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1852N na odcinku Bartosze - Mołdzie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu i wyposażenia dla pracowni gastronomicznych (2 części) w ramach projektu "Postaw na zawodowców"
- [D/1/TP/2025] Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kiosków gastronomicznych w budynku głównym Stadionu Opolskiego.
więcej: Przemysłowy sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.