Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00621772/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż wyposażenia w ramach zadania:
„Rozbudowa budynku przedszkola o dwa oddziały z przeznaczeniem na klub dziecięcy – Budzyń Osiedle Wierzbowe”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Budzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;
1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5153bf4d-a1c1-4ed9-9a5b-fa9f2b1276001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż wyposażenia w ramach zadania:„Rozbudowa budynku przedszkola o dwa oddziały z przeznaczeniem na klub dziecięcy – Budzyń Osiedle Wierzbowe”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5153bf4d-a1c1-4ed9-9a5b-fa9f2b127600
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00078223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025032/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i montaż wyposażenia w ramach zadania: „Rozbudowa budynku przedszkola o dwa oddziały z przeznaczeniem na klub dziecięcy – Budzyń Osiedle Wierzbowe”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcie jest współfinansowane z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „AKTYWNY MALUCH” 2022- 2029.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176065,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie wnętrz powstającego Samorządowego Klubu Malucha , który będzie znajdował się w nowo rozbudowanym budynku Przedszkola Samorządowego w Budzyniu na Osiedlu Wierzbowym . Klub Malucha będzie nową instytucją
i zaplanowane jest utworzenie w nim 30 miejsc opieki dla dzieci, finansowanych
z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029.
Zakres zamówienia przewiduje dostawę i montaż wyposażenia do dwóch sal głównych, łazienek, magazynów, szatni, korytarza i pomieszczenia biurowego oraz na zakupienie wyposażenia instytucji opieki między innymi zabawek, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych.
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
- zabezpieczenia miejsca dostawy i montażu,
- dostawy oraz wniesienie wyposażenia,
- ustawienia oraz montażu wyposażenia w pomieszczeniach opisanych w dokumentacji zamówienia,
- dostawy elementów wyposażenia żłobka nie wymagających montażu typu: zabawki, książki, artykuły piśmiennicze, ruchome wyposażenie,
- montażu i instalacji wyposażenia – przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli, elementów wyposażenia,
- dostarczenie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych,
wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia,
- przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika z zakresu użytkowania i eksploatacji
wyposażenia.
Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją postępowania i uzyskać wszelkie informacje niezbędne do wyceny oferty i kompletnego wykonania zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z rzutem przedstawiającym rozmieszczenie poszczególnych elementów wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39161000-8 - Meble przedszkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198812,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432978,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198812,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 100283710
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198812,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- "Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w PSP Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu i modernizacja pomieszczeń PSP w Olszanach"
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu: "Wdrożenie programów rozwojowych placówek oświatowych w gminie Strzyżewice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.