Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506049/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zabiegów ochrony czynnej polegających na usuwaniu odrośli brzozy i wierzby oraz samosiewów brzozy i sosny w części Rezerwatu Przyrody „BIELAWA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190552396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bażyńskiego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 523 33 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: frug@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: frug.ug.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zabiegów ochrony czynnej polegających na usuwaniu odrośli brzozy i wierzby oraz samosiewów brzozy i sosny w części Rezerwatu Przyrody „BIELAWA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-545f19d7-73ef-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Renaturalizacja siedlisk i roślinności zdegradowanego torfowiska wysokiego w rezerwacie przyrody Bielawa finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP-5-BIELAWA-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zabiegi ochrony czynnej polegające na jednokrotnym (jeden raz poza okresem ochronnym wynikającym z aktualnego zarządzenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku z dnia 8.11.2021 r. w sprawie ustanowienia zadań ochronnych dla rezerwatu przyrody „Bielawa” tj. w okresie od dnia 1 września do końca lutego) wycięciu odrośli brzozy i wierzby oraz samosiewów brzozy i sosny z łącznej powierzchni 195 ha z wyznaczonych przez Zamawiającego wraz ze sprawującym nadzór nad rezerwatem przyrody „Bielawa” powierzchni roboczych na terenie działek: Gmina Krokowa obręb Sławoszyno: 469/15, 450/42, 499/4, 503/3, 532/2, 532/5, 532/3, 532/4, 508/2, 508/3, 508/4, 508/5, 469/7, 469/8, 469/9 i 469/10, na których znajduje się kompleks siedlisk przyrodniczych:
− 7120 torfowiska wysokie zdegradowane, lecz zdolne do naturalnej i stymulowanej regeneracji,
− 7140 torfowiska przejściowe i trzęsawiska,
− 4010 wilgotne wrzosowiska z wrzoścem bagiennym, przy czym:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1078920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Pol Handel Usługi Rafał Łuziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562
7.3.3) Ulica: Lipinki 25
7.3.4) Miejscowość: Warlubie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-160
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
jakie przetargi wygrała firma
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.