Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00489696/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-490543ed-79fa-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034537/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2022/TP/SPRZ.SZP/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie zustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni.
1.1.Załącznik nr 2a do umowy –Wykaz powierzchni do sprzątania w SP ZOZ w Hajnówce dotyczy świadczenia usług sprzątania pomieszczeń oraz usług pomocniczych i opiekuńczo-higienicznych na rzecz leczonego pacjenta w Szpitalu im. lek. med. Włodzimierza Mantiuka przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9 w Hajnówce.-dotyczy pakietów 1 -7.
Zamawiający w pełni zabezpiecza Wykonawcę w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sobie środki ochrony osobistej: fartuchy, obuwie ochronne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie zustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni.
1.1.Załącznik nr 2a do umowy –Wykaz powierzchni do sprzątania w SP ZOZ w Hajnówce dotyczy świadczenia usług sprzątania pomieszczeń oraz usług pomocniczych i opiekuńczo-higienicznych na rzecz leczonego pacjenta w Szpitalu im. lek. med. Włodzimierza Mantiuka przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9 w Hajnówce.-dotyczy pakietów 1 -7.
Zamawiający w pełni zabezpiecza Wykonawcę w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sobie środki ochrony osobistej: fartuchy, obuwie ochronne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie zustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni.
1.1.Załącznik nr 2a do umowy –Wykaz powierzchni do sprzątania w SP ZOZ w Hajnówce dotyczy świadczenia usług sprzątania pomieszczeń oraz usług pomocniczych i opiekuńczo-higienicznych na rzecz leczonego pacjenta w Szpitalu im. lek. med. Włodzimierza Mantiuka przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9 w Hajnówce.-dotyczy pakietów 1 -7.
Zamawiający w pełni zabezpiecza Wykonawcę w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sobie środki ochrony osobistej: fartuchy, obuwie ochronne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 81000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie zustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni.
1.1.Załącznik nr 2a do umowy –Wykaz powierzchni do sprzątania w SP ZOZ w Hajnówce dotyczy świadczenia usług sprzątania pomieszczeń oraz usług pomocniczych i opiekuńczo-higienicznych na rzecz leczonego pacjenta w Szpitalu im. lek. med. Włodzimierza Mantiuka przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9 w Hajnówce.-dotyczy pakietów 1 -7.
Zamawiający w pełni zabezpiecza Wykonawcę w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sobie środki ochrony osobistej: fartuchy, obuwie ochronne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 81000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie zustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni.
1.1.Załącznik nr 2a do umowy –Wykaz powierzchni do sprzątania w SP ZOZ w Hajnówce dotyczy świadczenia usług sprzątania pomieszczeń oraz usług pomocniczych i opiekuńczo-higienicznych na rzecz leczonego pacjenta w Szpitalu im. lek. med. Włodzimierza Mantiuka przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9 w Hajnówce.-dotyczy pakietów 1 -7.
Zamawiający w pełni zabezpiecza Wykonawcę w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sobie środki ochrony osobistej: fartuchy, obuwie ochronne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 114192 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie zustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni.
1.1.Załącznik nr 2a do umowy –Wykaz powierzchni do sprzątania w SP ZOZ w Hajnówce dotyczy świadczenia usług sprzątania pomieszczeń oraz usług pomocniczych i opiekuńczo-higienicznych na rzecz leczonego pacjenta w Szpitalu im. lek. med. Włodzimierza Mantiuka przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9 w Hajnówce.-dotyczy pakietów 1 -7.
Zamawiający w pełni zabezpiecza Wykonawcę w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sobie środki ochrony osobistej: fartuchy, obuwie ochronne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 181440 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie zustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni.
1.1.Załącznik nr 2a do umowy –Wykaz powierzchni do sprzątania w SP ZOZ w Hajnówce dotyczy świadczenia usług sprzątania pomieszczeń oraz usług pomocniczych i opiekuńczo-higienicznych na rzecz leczonego pacjenta w Szpitalu im. lek. med. Włodzimierza Mantiuka przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9 w Hajnówce.-dotyczy pakietów 1 -7.
Zamawiający w pełni zabezpiecza Wykonawcę w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sobie środki ochrony osobistej: fartuchy, obuwie ochronne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 85536 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń zgodnie zustalonym przez Zamawiającego wykazem powierzchni.
Załącznik nr 2a do umowy –Wykaz powierzchni do sprzątania w SP ZOZ w Hajnówce dotyczy świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi sprzątania, dezynfekcji i utrzymania w należytym stanie pomieszczeń SP ZOZ w Hajnówce przy ul. Piłsudskiego 10 -dotyczy pakietu 8.
Wykonawca w pełni zabezpiecza się w środki czystościowe i w niezbędny sprzęt do świadczenia usługi sprzątania pomieszczeń, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe (odświeżacze powietrza), kostki zapachowo - dezynfekujące (do muszli klozetowych i pisuarów), mydło (w płynie), worki do koszy na śmieci oraz do niszczarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z art. 226 ust. 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.KOS Walentyna Ostaszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431074690
7.3.3) Ulica: Kolejki Leśne 4
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Zakup paliw płynnych i gazu do samochodów SP ZOZ w Hajnówce.
- Budowa Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego na 52 łóżka i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego na 22 łóżka w SP ZOZ w Hajnówce.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad realizacją inwestycji: Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", gm. Narewka, pow. hajnowski - 2 Zadania"
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Hajnówce.
- Opracowanie planu ogólnego miasta Hajnówka
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.