eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzubinTermomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Kcyńskiej 34 w Szubinie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078470 z dnia 2021-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Kcyńskiej 34
w Szubinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Szubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Kcyńskiej 34
w Szubinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-694c0acd-92bc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001616/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Kcyńskiej 34 w Szubinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.Oś priorytetowa3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie.Działanie 3.5. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT.Poddziałanie 3.5.1. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026868/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja i przebudowa budynku przy ul. Kcyńskiej 34 w Szubinie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy istniejącego budynku użyteczności publicznej ze zmianą przeznaczenia funkcji na biura dla Urzędu Miejskiego w Szubinie. W wyniku przebudowy do budynku zostanie dobudowany nowy wiatrołap i zewnętrzna winda z napędem elektrycznym. Na terenie inwestycji zostanie zmodernizowane istniejące boisko asfaltowe również wykorzystywane jako parking (od strony północnej budynku). W ramach zadania wykonane będzie malowanie skrzydła zachodniego budynku.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje środkową cześć budynku wielokondygnacyjnego, w tym:
1) przebudowę budynku,
2) docieplenie fundamentów budynku, ścian zewnętrznych, dachu,
3) wykonanie elewacji budynku,
4) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
5) wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych,
6) wykonanie instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania,
7) wymianę kotłów gazowych w kotłowni,
8) wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji,
9) budowę wiatrołapu i windy zewnętrznej,
10) malowanie elewacji budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
11) rozbiórkę pomieszczenia podziemnego,
12) wykonanie zieleni,
13) budowę parkingu górnego wraz z drogą dojazdową do budynku,
14) remont piwnicy,
15) wykonanie przyłączy zgodnie z branża sanitarną,
16) wykonanie wszystkich robót ujętych w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3, za wyjątkiem robót:
a) wykonania wiaty dla rowerów wraz ze stojakami rowerowymi,
b) budowy parkingu dolnego (od ul. Kcyńskiej),
c) wykonania instalacji kanalizacji deszczowej odwodnienia parkingu dolnego,
d) wykonania oświetlenia parkingu dolnego.
17) wykonanie, dostawę i montaż tablicy informacyjnej w momencie rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z wytycznymi określonymi w „Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020”. Tablica informacyjna o wymiarach 80 x 120 cm, umieszczona na stelażu na terenie budowy w widocznym miejscu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik do SWZ,
2) projekt budowlany, w tym projekt budowlany branży drogowej i sanitarnej zatwierdzone decyzją Starosty Nakielskiego o pozwoleniu na budowę nr 674 z dnia 15.12.2016 r., projekt budowlany przebudowy źródła ciepła oraz wewnętrznej instalacji gazowej, projekt remontu piwnicy,
3) projekty wykonawcze: architektoniczno- konstrukcyjny, branży elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
5) ekspertyza techniczna dot. stanu ochrony przeciwpożarowej,
6) ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna,
7) audyt energetyczny budynku,
8) audyt efektywności energetycznej,
9) Postanowienie Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.5595.26.2.2021.EP z dnia 22.01.2021 r.,
10) Decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy nr WOP.6401.1.140.2019.MP z dnia 08.05.2019 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5868000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7512768,06

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5868000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYDGOSTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236257

7.3.3) Ulica: ul. Fordońska 246

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-766

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5868000

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.