eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynBudowa szybu d¼wigowego oraz przebudowa czê¶ci funkcjonalnie powi±zanej budynku Rektoratu Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 2 realizowanego w ramach projektu



Og³oszenie z dnia 2022-03-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa szybu d¼wigowego oraz przebudowa czê¶ci funkcjonalnie powi±zanej budynku Rektoratu Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 2 realizowanego w ramach projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET WARMIÑSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.borkowska@uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.uwm.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szybu d¼wigowego oraz przebudowa czê¶ci funkcjonalnie powi±zanej budynku Rektoratu Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 2 realizowanego w ramach projektu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-98a157af-9ec1-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00078482

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

w ramach projektu „¯agiel mo¿liwo¶ci – model dostêpno¶ci UWM w Olsztynie” wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy: POWR.03.05.00-00-A046/19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu (formularz Wy¶lij wiadomo¶æ dostêpny na stronie dotycz±cej danego postêpowania)
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶laj±: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja sk³adania oferty dla Wykonawcy dostêpne na stronie Platformy. Regulamin znajduje siê na stronie g³ównej Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, natomiast Instrukcja pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co najmniej 256 kbit/s. https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
5. Limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty wynosi 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB ka¿dy.
6. Szczegó³owe informacje dotycz±ce, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu przekazania danych okre¶laj±: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja sk³adania oferty dla Wykonawcy dostêpne na stronie Platformy, w których okre¶lono w szczególno¶ci ¿e:
6.1. Szyfrowanie ofert odbywa siê automatycznie przez system.
6.2. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do Zamawiaj±cego podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym, w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku „Z³ó¿ ofertê”
i wy¶wietleniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.
6.3. Oferta lub wniosek powinny byæ sporz±dzone w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawieraj±cych dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne stosuje siê:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv, 7-zip; xml.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warmiñsko-Mazurski w Olsztynie, ul. M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-097,
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
7. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe
w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. b powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±,
o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa
w art. 13 ust. 2 RODO.
8. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu,
do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z:
- art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,
- art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
9. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku
z udzia³em w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku nr 2 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych), w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Ustawy Pzp,
do up³ywu terminu na ich wniesienie.
- Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych
z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym
o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych
z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa
w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
- W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
- W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 87/2022/TP/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie dla przedsiêwziêcia pn: „Budowa szybu d¼wigowego oraz przebudowa czê¶ci funkcjonalnie powi±zanej budynku Rektoratu Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 2 na dzia³ce nr 1/10 obr. 54” realizowanego w ramach projektu „¯agiel mo¿liwo¶ci – model dostêpno¶ci UWM w Olsztynie” wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
2. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentach: opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 1 do SWZ, dokumentacja projektowa i techniczna, przedmiary robót – Za³±cznik nr 1A do SWZ.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednak¿e podane przez Zamawiaj±cego wymagania oraz parametry techniczne okre¶laj±ce przedmiot zamówienia s± warunkami minimalnymi, których spe³niania Zamawiaj±cy bêdzie oczekiwa³. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
W takim przypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych stosownie wraz z jego opisem lub normami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, je¿eli wyka¿e:
1.1.1. posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia, w realizacji co najmniej:
minimum jednej (1) robocie budowlanej w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykonanej w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczonej, tj. polegaj±cej na wykonaniu zewnêtrznego szybu windowego
o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ brutto.
1.1.2. ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami w szczególno¶ci odpowiedzialnymi
za ¶wiadczenie robót budowlanych, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez
nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.
1) w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ: Kierownik budowy.
 wymagane kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane tej specjalno¶ci;
 do¶wiadczenie zawodowe: kierowanie robotami budowlanymi przy min. 1 obiekcie budowlanym objêtym ochron± zabytków.
2) w specjalno¶ci sanitarnej bez ograniczeñ: Kierownik robót.
 wymagane kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których
w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane tej specjalno¶ci.
3) w specjalno¶ci elektrycznej bez ograniczeñ: Kierownik robót.
 wymagane kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane tej specjalno¶ci.
Uwaga:
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.:
1.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, sporz±dzony wg Za³±cznika nr 7 do SWZ;
1.2.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wg Za³±cznika nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty:
1. wype³niony i podpisany Formularz oferty sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ,
2. wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
3. wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
4. wype³nione i podpisane zobowi±zanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy),
5. w przypadku podpisywania oferty lub po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
6. w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty,
7. w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia - O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ.
8. dowód wp³aty/wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿dy Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci
10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieni±dzu, nale¿y je wp³aciæ przelewem z opisem: Nr postêpowania: 87/2022/TP/DZP na konto: Bank Pekao SA 30 1240 6292 1111 0011 0270 1103. Za datê wniesienia wadium w pieni±dzu uznaje siê datê uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej najpó¼niej do koñca terminu sk³adania ofert.
5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 Ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ
w szczególno¶ci wskazanie:
2.1. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
2.2. wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
2.3. ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
4. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ
na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi,
do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy
s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne (Za³±cznik nr 3 i nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji. O¶wiadczeniu wstêpnym nale¿y wskazaæ te warunki udzia³u w postêpowaniu, które spe³nia Wykonawca sk³adaj±cy o¶wiadczenie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y wskazane w Za³±czniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Kryterium II: Okres gwarancji
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ jeden z nastêpuj±cych okresów gwarancji, dla których Zamawiaj±cy przewidzia³ nastêpuj±c± punktacjê:
a) 7 lat - 10 pkt.;
b) 6 lat - 5 pkt.;
c) 5 lat (termin minimalny wynikaj±cy z SWZ) – 0 pkt.
2. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy wymagane bêdzie wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
w wysoko¶ci: 5% ceny brutto oferty, przedstawionej przez Wykonawcê.
3. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przed podpisaniem umowy:
3.1. dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100);
3.2. kosztorysu szczegó³owego ze wska¼nikami cenotwórczymi w którym nale¿y wydzieliæ odrêbnie rozdzia³y na bran¿e, zachowuj±c kolejno¶æ pozycji z przedmiarów, które obejmuj± naliczenie ró¿nej warto¶ci VAT. Kosztorys nale¿y z³o¿yæ w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (ATH) obejmuj±cego ca³y przedmiot umowy i na wskazan± w ofercie kwotê;
3.3. harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego realizacji robót (w uk³adzie miesiêcznym) wraz z podaniem: zakresu robót (elementów zakoñczonych), terminu wykonania robót oraz ich ceny. Harmonogram musi uwzglêdniaæ postanowienia w zakresie realizacji przedmiotu umowy za¶ warto¶æ robót wykonanych w ostatnim etapie nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 10% ceny rycza³towej (ofertowej). Harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy realizacji robót powinien zostaæ zaakceptowany przez Zamawiaj±cego w ci±gu 5 dni roboczych od podpisania umowy
4. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
5. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp zwi±zane z realizacj± zamówienia, dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê:
Wykonawca zobowi±zuje siê do zatrudnienia w oparciu o umowê o pracê w wymiarze
czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadañ, w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, t.j. ze zm.) wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urz±dzeñ, którzy przy realizacji robót opisanych w SWZ bêd± wykonywa³y czynno¶ci w zakresie robót budowlanych zwi±zanych z robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi, ziemnymi, zbrojarskimi, betonowymi i ¿elbetowymi, murarskimi, renowacyjnymi, konstrukcjami stalowymi i drewnianymi, pokryciem dachu, stolark± i ¶lusark±, robotami izolacyjnymi i glazurniczymi, tynkami, robotami malarskimi, w zakresie posadzek i elewacji, szybu windowego i monta¿u windy, robotami w zakresie instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i robót zewnêtrznych oraz pracami naprawczymi i porz±dkowymi. Szczegó³owy zakres prac zosta³ wymieniony w za³±czniku nr 1 i 1A do SWZ.
6. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca dysponowa³ niezbêdnym personelem potrzebnym
do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby z³o¿yæ ofertê po odbyciu wizji lokalnej.
Wizji lokalnej mo¿na dokonaæ w dni robocze w godz. od 9.00 do 13.00.
Osobami uprawnionymi do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pani Monika Cupa³a
tel. 89 524 55 37 z któr± nale¿y ustaliæ ostateczny termin odbycia wizji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.