Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00023630/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka, cięcia pielęgnacyjno-sanitarne oraz techniczne drzew metodą alpinistyczną a także z podnośników mechanicznych na terenach administrowanych przez MZUK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/129041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka, cięcia pielęgnacyjno-sanitarne oraz techniczne drzew metodą alpinistyczną a także z podnośników mechanicznych na terenach administrowanych przez MZUK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ee7a6c-782f-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Cięcia i wycinka drzew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023630/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - cmentarze komunalne.I.Opis przedmiotu zamówienia:
1.Wycięcie drzew różnych gatunków i o różnej średnicy pnia, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia (należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej, jak i kolizję z napowietrzną linią energetyczną, infrastrukturą podziemną)
2.Interwencyjne usuwanie drzew uszkodzonych między innymi zjawiskami atmosferycznymi.
3.Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, w tym cięć pielęgnacyjno-sanitarnych, redukcyjnych i technicznych oraz awaryjne usunięcie złamanych, pękniętych lub rozszczepionych konarów drzew, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia, usuwanie jemioły. Należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej, jak i kolidowanie z linią energetyczną, itp.
4.Wykonywanie zabiegów wycinki oraz cięć pielęgnacyjno-sanitarnych, redukcyjnych i technicznych na terenach objętych ochrona konserwatorską.
5.Zrębkowanie gałęzi oraz wywóz zrębków.
6.Frezowanie pni wraz z wywozem wiór tylko w stopniu wskazanym przez Zamawiającego.
7.Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
8.Po dokonaniu odbioru drewna, teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego- wyrównanie terenu w nieprzekraczalnym terminie 3 dni.
Uwaga: w cenę za wycinkę oraz cięcia powinno być wliczone również zrębkowanie gałęzi , a także prace na terenach objętych ochroną konserwatorską. Frezowanie należy ująć w cenie wycinki drzewa.
II.Istotne warunki zamówienia:
1.Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, ogrodzenia itp.
2.Należy stosować odpowiednie zabezpieczenia, poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym wykonywane będą prace.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac przy użyciu podnośnika mechanicznego jedynie w przypadku drzew wskazanych przez Zamawiającego.
4.Wykonawca zobowiązany jest do zakupu pozyskanego drewna w cenie 90 zł/m3 brutto oraz zagospodarowanie go we własnym zakresie.
5.Zamawiający zastrzega sobie, że część pozyskanego drzewa może zagospodarować na własny użytek.
6.Odbiór drewna następuje na miejscu wycinki, w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni od daty zgłoszenia pozyskania drewna. Drewno powinno być ułożone w stosy o wymiarach: wys. 1,05m, dł. 1m z jego wielokrotnością. Termin odbioru drewna jest jednoczesnym terminem odbioru prac (dopuszcza się możliwość częściowego odbioru drewna).
7.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania pełnej dyspozycyjności przez 24 godziny na dobę, przystąpienia do prac najpóźniej 24 godziny od otrzymania zlecenia pisemnego, faksem lub drogą mailową, na podstawie decyzji administracyjnej, będącej zezwoleniem na usunięcie przedmiotowego drzewa.
8.W przypadku nagłej, awaryjnej sytuacji, stanowiącej zagrożenie bezpieczeństwa, w tym złamanie się drzewa lub konaru wskutek wichury lub innych zjawisk atmosferycznych, Wykonawca winien przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 8 godzin po otrzymaniu od Zamawiającego informacji drogą telefoniczną, faksem lub mailem.
9.Termin wykonania poszczególnych prac ustalany będzie każdorazowo i podawany na wystawianym przez Zamawiającego zleceniu.
10.Wywozu drewna dokonywać środkami transportu o dopuszczalnej ładowności do 5t oraz uporządkowania terenu po wykonaniu prac na danym obiekcie w nieprzekraczalnym terminie 3 dni.
11.Wywóz drewna może nastąpić wyłącznie po protokolarnym odbiorze.
12.Płatność za wykonane prace będzie odbywać się na koniec każdego miesiąca, bądź po zakończeniu zlecenia wykonanego na danej jednostce, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Dopuszcza się możliwość potrącenia należności za drewno z faktury wystawionej przez Wykonawcę.
13.Zamawiający wymaga aby baza Wykonawcy zlokalizowana była na terenie miasta Gliwice lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta Gliwice. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oryginał umowy na dzierżawę (lub inną formę władania) terenu i obiektów pod bazę.
14.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury protokół odbioru prac.
15.Koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca.
16.Wraz z fakturą, na żądanie Zleceniodawcy, należy dostarczyć kartę przekazania odpadów.
17.Prace wykonywać tylko (nie dotyczy sytuacji awaryjnych):
- w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godzinach od 7.00 do 17.00;
- w soboty w godzinach od 7.00 do 14.00.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
*dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - tereny zieleni miejskiej i Park Chopina.I.Opis przedmiotu zamówienia:
1.Wycięcie drzew różnych gatunków i o różnej średnicy pnia, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia (należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej, jak i kolizję z napowietrzną linią energetyczną, infrastrukturą podziemną)
2.Interwencyjne usuwanie drzew uszkodzonych między innymi zjawiskami atmosferycznymi.
3.Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, w tym cięć pielęgnacyjno-sanitarnych, redukcyjnych i technicznych oraz awaryjne usunięcie złamanych, pękniętych lub rozszczepionych konarów drzew, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia, usuwanie jemioły. Należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej, jak i kolidowanie z linią energetyczną, itp.
4.Wykonywanie zabiegów wycinki oraz cięć pielęgnacyjno-sanitarnych, redukcyjnych i technicznych na terenach objętych ochrona konserwatorską.
5.Zrębkowanie gałęzi oraz wywóz zrębków.
6.Frezowanie pni wraz z wywozem wiór tylko w stopniu wskazanym przez Zamawiającego.
7.Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
8.Po dokonaniu odbioru drewna, teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego- wyrównanie terenu w nieprzekraczalnym terminie 3 dni.
Uwaga: w cenę za wycinkę oraz cięcia powinno być wliczone również zrębkowanie gałęzi , a także prace na terenach objętych ochroną konserwatorską. Frezowanie należy ująć w cenie wycinki drzewa.
II.Istotne warunki zamówienia:
1.Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, ogrodzenia itp.
2.Należy stosować odpowiednie zabezpieczenia, poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym wykonywane będą prace.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac przy użyciu podnośnika mechanicznego jedynie w przypadku drzew wskazanych przez Zamawiającego.
4.Wykonawca zobowiązany jest do zakupu pozyskanego drewna w cenie 90 zł/m3 brutto oraz zagospodarowanie go we własnym zakresie.
5.Zamawiający zastrzega sobie, że część pozyskanego drzewa może zagospodarować na własny użytek.
6.Odbiór drewna następuje na miejscu wycinki, w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni od daty zgłoszenia pozyskania drewna. Drewno powinno być ułożone w stosy o wymiarach: wys. 1,05m, dł. 1m z jego wielokrotnością. Termin odbioru drewna jest jednoczesnym terminem odbioru prac (dopuszcza się możliwość częściowego odbioru drewna).
7.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania pełnej dyspozycyjności przez 24 godziny na dobę, przystąpienia do prac najpóźniej 24 godziny od otrzymania zlecenia pisemnego, faksem lub drogą mailową, na podstawie decyzji administracyjnej, będącej zezwoleniem na usunięcie przedmiotowego drzewa.
8.W przypadku nagłej, awaryjnej sytuacji, stanowiącej zagrożenie bezpieczeństwa, w tym złamanie się drzewa lub konaru wskutek wichury lub innych zjawisk atmosferycznych, Wykonawca winien przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 8 godzin po otrzymaniu od Zamawiającego informacji drogą telefoniczną, faksem lub mailem.
9.Termin wykonania poszczególnych prac ustalany będzie każdorazowo i podawany na wystawianym przez Zamawiającego zleceniu.
10.Wywozu drewna dokonywać środkami transportu o dopuszczalnej ładowności do 5t oraz uporządkowania terenu po wykonaniu prac na danym obiekcie w nieprzekraczalnym terminie 3 dni.
11.Wywóz drewna może nastąpić wyłącznie po protokolarnym odbiorze.
12.Płatność za wykonane prace będzie odbywać się na koniec każdego miesiąca, bądź po zakończeniu zlecenia wykonanego na danej jednostce, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Dopuszcza się możliwość potrącenia należności za drewno z faktury wystawionej przez Wykonawcę.
13.Zamawiający wymaga aby baza Wykonawcy zlokalizowana była na terenie miasta Gliwice lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta Gliwice. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oryginał umowy na dzierżawę (lub inną formę władania) terenu i obiektów pod bazę.
14.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury protokół odbioru prac.
15.Koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca.
16.Wraz z fakturą, na żądanie Zleceniodawcy, należy dostarczyć kartę przekazania odpadów.
17.Prace wykonywać tylko (nie dotyczy sytuacji awaryjnych):
- w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godzinach od 7.00 do 17.00;
- w soboty w godzinach od 7.00 do 14.00.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
*dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 480000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone do tej części postępowania oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547614,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1211760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547614,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marian Stych Urządzanie i Utrzymywanie Terenów Zieleni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411007510
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 66
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(3)
- Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Gliwicki"
- 4WOG.1200.2712.38.2024 Dostawa niszczarek do dokumentów dla 4 WOG Gliwice w podziale na 5 części
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- 2024 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Wycinka drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych na terenie Gminy Radzymin - sezon 2024/2025
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową
- Przebudowa drogi gminnej nr 118788 D w Opolnicy
- Prace konserwatorskie Grodziska wczesnośredniowiecznego w Leszczynie
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
więcej: Usługi pozyskiwania drewna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.