Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042472/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078511 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Lipowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 44
1.5.2.) Miejscowość: Lipowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-324
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.lipowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Lipowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-031474d3-a7ea-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001316/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Lipowa (z podziałm na 6 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042472/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2021.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 601063,39 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa nawierzchni drogi nr dz. 393 w miejscowości Ostre (ul. Macierzanki) na długości 95 mb. Dla ul. Macierzanka planuje się przebudowę nawierzchni na dł. 95 mb poprzez niwelację istniejącej podbudowy kruszywem i ułożenie warstw konstrukcyjnych z mieszanki mineralno- asfaltowej: wiążąca gr 5 cm i ścieralna gr. 4 cm; wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu asfaltowego, wymianę przepustów, wykonanie wodospustów, montaż barierek, regulację urządzeń podziemnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 52591,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni drogi nr dz. 1662 i 1042 w miejscowości Lipowa (ul. Zbożowa) na długości 295 mb. Dla ul. Zbożowej planuje się przebudowę nawierzchni na dł. 295 mb poprzez niwelację istniejącej podbudowy kruszywem i ułożenie warstw konstrukcyjnych z mieszanki mineralno- asfaltowej: wiążąca gr 5 cm i ścieralna gr. 4 cm; wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu asfaltowego, wykonanie stałej organizacji ruchu, regulację urządzeń podziemnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 138451,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa nawierzchni drogi nr dz. 353 w miejscowości Leśna (ul. Berberysowa) na długości 444 mb. Dla ul. Berberysowej planuje się przebudowę nawierzchni na dł. ok. 450 mb poprzez niwelację istniejącej podbudowy kruszywem i ułożenie warstw konstrukcyjnych z mieszanki mineralno- asfaltowej: wiążąca gr 5 cm i ścieralna gr. 4 cm; wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu asfaltowego, regulację urządzeń podziemnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 184709,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa nawierzchni drogi nr dz. 508/1 w miejscowości Twardorzeczka (ul. Złota) na długości 162 mb. Dla ul. Złotej planuje się przebudowę nawierzchni na dł. 162 mb poprzez niwelację istniejącej podbudowy kruszywem i ułożenie warstw konstrukcyjnych z mieszanki mineralno- asfaltowej: wiążąca gr 5 cm i ścieralna gr. 4 cm; wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu asfaltowego, wymianę przepustów, regulację urządzeń podziemnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 86925,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa nawierzchni drogi nr dz. 96 w miejscowości Sienna (ul. Brzozowa) na długości 135 mb. Dla ul. Brzozowej planuje się przebudowę nawierzchni na dł. 135 mb poprzez niwelację istniejącej podbudowy kruszywem i ułożenie warstw konstrukcyjnych z mieszanki mineralno- asfaltowej: wiążąca gr 5 cm i ścieralna gr. 4 cm; wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu asfaltowego, zabudowę korytek ściekowych, regulację urządzeń podziemnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 107586,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa nawierzchni drogi nr dz.2111/2, 2111/1 w miejscowości Sienna (ul. Śliwkowa) na długości 355 mb. Dla ul. Śliwkowej planuje się przebudowę nawierzchni na dł. 355 mb poprzez niwelację istniejącej podbudowy kruszywem i ułożenie warstw konstrukcyjnych z mieszanki mineralno- asfaltowej: wiążąca gr 5 cm i ścieralna gr. 4 cm; wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu asfaltowego, wykonanie progów zwalniających, regulację urządzeń podziemnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 169043,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39988,86
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54425,96
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39988,86
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431763591
7.3.3) Ulica: m. Barwałd Dolnynr 76A
7.3.4) Miejscowość: m. Barwałd Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39988,86
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91078,43
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148909,54
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91078,43
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431763591
7.3.3) Ulica: m. Barwałd Dolny, nr 76A
7.3.4) Miejscowość: Barwałd Dolny,
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91078,43
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115679,41
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182491,84
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115679,41
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431763591
7.3.3) Ulica: m. Barwałd Dolny nr 76A
7.3.4) Miejscowość: m. Barwałd Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115679,41
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56188,59
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105336,76
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56188,59
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431763591
7.3.3) Ulica: m. Barwałd Dolny nr 76A
7.3.4) Miejscowość: m. Barwałd Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56188,59
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66387,42
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100986,78
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66387,42
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431763591
7.3.3) Ulica: m. Barwałd Dolny, nr 76A
7.3.4) Miejscowość: Barwałd Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66387,42
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114194,01
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189490,36
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114194,01
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431763591
7.3.3) Ulica: m. Barwałd Dolny nr 76A
7.3.4) Miejscowość: m. Barwałd Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114194,01
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.