Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00300223/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00305736/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914857141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e8e51b1-566b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033787/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229740,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych wytworzonychna obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie - w podziale na części, tj.: część I: Odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 02 01 wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) gospodarowanie odpadami, tj. odbiór odpadów z obiektów Zakładu Usług Komunalnych, transport i przetwarzanie odpadów w instalacji wybranej przez Wykonawcę,
b) wyposażenie obiektów od dnia 01 kwietnia 2022 r. do dnia 15 grudnia 2022 r. w szczelne kontenery odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
A. Kompleks Rekreacyjny Arkonka: 1 kontener o poj. 1,1 m3,
B. kąpielisko Dąbie: 1 kontener o poj. 1,1 m3,
C. kąpielisko Dziewoklicz: 1 kontener o poj. 1,1 m3,
D. kąpielisko Głębokie: 1 kontener o poj. 1,1 m3,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 45 Mg, w tym:
- kąpielisko Dąbie: 10 Mg,
- Kompleks Rekreacyjny Arkonka: 25 Mg,
- kąpielisko Dziewoklicz: 5 Mg,
- kąpielisko Głębokie: 5 Mg,
3. Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 40500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych wytworzonychna obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie - w podziale na części, tj.:
część II: Odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) gospodarowanie odpadami, tj. odbiór odpadów z obiektów Zakładu Usług Komunalnych, transport i przetwarzanie odpadów w instalacji wybranej przez Wykonawcę,
b) wyposażenie obiektów w pojemniki odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
- kąpieliska miejskie i Arkonka:
A. kąpielisko Dąbie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. - 1 pojemnik o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 1 kwietnia 2022 r. do dnia 30 września 2022 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
B. kąpielisko Głębokie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. - pojemniki o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 20 kwietnia 2022 r. do dnia 30 września 2022 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
C. kąpielisko Dziewoklicz:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. - 1 pojemnik o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 20 kwietnia 2022 r. do dnia 30 września 2022 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
D. Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. - 1 pojemnik o poj. 1100 l, a dodatkowo: w okresie od dnia 23 maja 2022 r. do dnia 12 września 2022 r. – 7 pojemników o poj. 1100 l i w okresie od dnia 23 maja 2022 r. do dnia 12 września 202r. 1 kontener o poj. 5 m3,
- szalety miejskie:
A. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), Brama Portowa, Basen Górniczy (pętla autobusowa) – po 1 pojemniku o poj. 120 l,
B. szalety: ul. Komandorska (pod schodkami) – 1 pojemnik o poj. 240 l,
- Ekoporty i składowisko:
A. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Gdańska 3i, ul. Firlika 31, ul. Górna 3b,
ul. Taczaka/Witkiewicza, ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska –
po 1 pojemniku o poj. 1100l,
B. Ekoport: ul. Leszczynowa – 2 pojemniki 1 100 l,
C. składowisko odpadów w Sierakowie – 1 pojemnik o poj. 120 l,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK prawe skrzydło) – 1 pojemnik o poj. 1100 l,
B. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK lewe skrzydło) – 1 pojemnik o poj.
1100 l,
C. ul. Ku Słońcu 124A – 1 pojemnik o poj. 120 l,
D. ul. Owczary 3 (Gajówka) – 1 pojemnik o poj. 240 l,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt:
A. 2 pojemniki o poj. 1 100 l,
- lasy miejskie:
A. ul. Czarnogórska 63 (Leśnictwo Dąbie) – 1 pojemnik o poj. 110 l,
B. ul. Miodowa 3 (Leśniczówka Biała) – 1 pojemnik o poj. 240 l,
- cmentarze komunalne:
A. ul. Bronowicka (Cmentarz Zachodni) – 1 pojemnik o poj. 120 l,
B. ul. Ku Słońcu 125A (krematorium na Cmentarzu Centralnym) – 1 pojemnik
o poj.1100 l,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez
Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej niż:
- kąpieliska miejskie i Arkonka:
A. kąpieliska: Dąbie, Dziewoklicz, Głębokie – 1 raz w miesiącu dla pojemników o poj. 1 100 l,
B. Kompleks Rekreacyjny Arkonka – 1 raz w tygodniu (poniedziałek)
dla pojemnika o poj. 1 100l,
C. w okresie od 23 maja 2022 r. do 12 września 2022 r. – z 7 pojemników o poj.
1100 l z Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka – 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek),
D. kąpieliska: Dąbie, Głębokie i Kompleks Rekreacyjny Arkonka – z kontenerów o poj. 5 m3 – na zgłoszenie Zamawiającego,
- szalety miejskie:
A. 1 raz w tygodniu,
- Ekoporty i składowisko:
A. Ekoporty: ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska, ul. Gdańska, ul. Górna ul. Firlika, Leszczynowa i składowisko odpadów w Sierakowie – 1 raz
w tygodniu,
B. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Taczaka/Witkiewicza – 2 razy w tygodniu,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. 1 raz w tygodniu,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt:
A. 1 raz w tygodniu,
- lasy miejskie:
A. 1 raz w tygodniu,
- cmentarze komunalne:
A. 1 raz w tygodniu,
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 1 674 m3, w tym:
A. kąpieliska miejskie: 630 m3,
B. szalety miejskie: 40 m3,
C. Ekoporty i składowisko: 657 m3,
D. siedziba ZUK i inne obiekty: 140 m3,
E. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: 120 m3,
F. lasy miejskie: 20 m3,
G. cmentarze komunalne: 67 m3,
3. Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 184140,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych wytworzonychna obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie - w podziale na części, tj.:
część III: Selektywna zbiórka odpadów o kodach 20 01 02 i 15 01 02 wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) gospodarowanie odpadami, tj. odbiór odpadów z obiektów Zakładu Usług Komunalnych, transport i przetwarzanie odpadów w instalacji wybranej przez Wykonawcę,
b) wyposażenie obiektów w pojemniki odpowiadające polskiej normie
PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
- kąpielisko miejskie Dąbie:
w okresie od dnia 1 kwietnia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.: 1 pojemnik o poj.
1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne,
- kąpielisko miejskie Głębokie:
w okresie od dnia 2 marca 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.: 1 pojemnik o poj.
1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne,
- kąpielisko miejskie Dziewoklicz:
w okresie od dnia 2 marca 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.: 1 pojemnik o poj.
1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne,
- siedziba ZUK ul. Ku Słońcu 125A (prawe i lewe skrzydło):
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r.: 2 pojemniki
o poj. 2,5 m3 na tworzywa sztuczne,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r.: 1 pojemnik
o poj. 2,5 m3 na tworzywa sztuczne,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez
Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 85 m3.
3. Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42768,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42768,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TomPol Tomasz Franecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 852 107 01 19
7.3.3) Ulica: ul. Szeroka 17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-211
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42768,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193447,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216950,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193447,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TomPol Tomasz Franecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 852 107 01 19
7.3.3) Ulica: ul. Szeroka 17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-211
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193447,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5416,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5508,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5416,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TomPol Tomasz Franecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 852 107 01 19
7.3.3) Ulica: Szafera 17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-211
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5416,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa drogi ulicy Cukrowej w Szczecinie
- Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń - laserowych mierników prędkości będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch dźwigów osobowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych przy kładce nad ul. Hangarową w rejonie przystanków tramwajowych Hangarowa nż
- Zakup i dostawa instrumentarium chirurgicznego do zabiegów artroskopowych, ortopedycznych, neurochirurgicznych i okulistycznych na Blok Operacyjny
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy przyszkolnej hali sportowej wraz z parkingiem podziemnym dla Centrum Mistrzostwa Sportowego przy ul. Mazurskiej 40 w Szczecinie"
- KOMPLEKSOWE MYCIE OKIEN, WIND,SZKLANYCH FASAD WRAZ Z CZYSZCZENIEM RYNIEN NA OBIEKCIE TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 - frakcja nadsitowa z procesu mechanicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych - tzw. balast
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Repki"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.