Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484877/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnego toru rolkarskiego w Zagórniku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338429952
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ogólnodostępnego toru rolkarskiego w Zagórniku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce8f01a-76cf-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034030/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa ogólnodostępnego toru rolkarskiego w Zagórniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na podstawie zawartej w dniu 20.07.2022 roku umowy nr 02467-6935-UM0613264/22.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 429256,68
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
5.2.1 Branża drogowa
5.2.1.1 roboty ziemne,
5.2.1.2 odwodnienie,
5.2.1.3 obrzeża,
5.2.1.4 jezdnia toru dla rolkarzy,
5.2.1.5 zieleńce,
5.2.1.6 wycinka drzew i nasadzenia,
5.2.2 Oświetlenie,
5.2.3 Monitoring,
5.2.4 Wyposażenie obiektu,
5.2.4.1 ławki,
5.2.4.2 ogrodzenia i piłkochwyty,
5.2.4.3 wiaty dla rolkarzy,
5.2.4.4 trybuna 3 rzędowa – zadaszona,
5.2.4.5 zadaszenie istniejącej trybuny – przebudowa,
5.2.4.6 zakup urządzenia do czyszczenia toru wraz z pojemnikiem na zanieczyszczenia
5.2.5 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
5.2.5.1 oznakowanie terenu opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
5.2.5.2 wykonanie wszelkich robót przygotowawczych (oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na
czas robót), demontażowych, wyburzeniowych i odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania terenu budowy,
5.2.5.3 organizację i utrzymanie zaplecza,
5.2.5.4 wytyczenie geodezyjne,
5.2.5.5 dozorowanie budowy, likwidację terenu budowy, wywóz nadmiaru gruntu oraz materiałów nadających się z rozbiórki
do ponownego użytku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wywóz odpadów z rozbiórki i gruzu na wysypisko wraz z
opłatą za utylizację (jeżeli dotyczy),
5.2.5.6 zapewnienie nadzoru specjalistycznych zarządców sieci wynikające z uzgodnień,
5.2.5.7 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, badań, pomiarów, prób
/gdy wymagana/,
wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,
5.2.5.9 zapewnienie badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych gruntu, podbudowy i nawierzchni,
5.2.5.10 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
5.2.5.11 wykonanie robót naprawczych dla osób trzecich i infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek
realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
5.2.5.12 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej z
pozwoleniem na budowę, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót.
5.4 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.
5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą
techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) przy
zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych,
materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy
każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych,
jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i
urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający
dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów
jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga
złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane
parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że
zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary
powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie
założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz
parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca
składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych
przewidzianych w dokumentacji projektowej.
5.7 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału: podział zamówienia na części
groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5.15 Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert
zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1 SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub
zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy
Pzp.
5.16 Zamawiający informuje, iż nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77211600-8 - Sadzenie drzew
42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848488,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1068004,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848488,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Lachendro F.H.U. LACH BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510007417
7.3.3) Ulica: Batorego 24
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- oświetlenie i monitoring – Podwykonawca nie znany na etapie podpisania umowy, stanowiących nie więcej niż 9,3 % wartości przedmiotu umowy.
- wykonanie nawierzchni toru – Podwykonawca nie znany na etapie podpisania umowy, stanowiących nie więcej niż 14,7 % wartości przedmiotu umowy.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848488,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Różne maszyny czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.