Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052004/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00052004/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00052194/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078524 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostaw energii elektrycznej do budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem oraz w Ciechanowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450666236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul., Szpitalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48864775501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jeglikowska@szpitalwysmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalwysmaz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostaw energii elektrycznej do budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem oraz w Ciechanowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b2f3e5-b226-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00040082/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052004/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 608008,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. dostawa energii elektrycznej w planowanej ilości 1 549,486 MWh, w okresie -24 miesięcy (Termin realizacji zlecenia początek 01.07.2021r. –koniec 30.06.2023r.), na potrzeby budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem i w Ciechanowcu, w grupie taryfowej C22a w ilości 1 362,114 MWh, w grupie taryfowej C12a w ilości 71,872 MWh, w grupie taryfowej C11 w ilości 115,500 MWh, dla których płatnikiem Faktur za energię elektryczną jest Szpital Ogólny Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SWZ,
1.2 odkup energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacjach fotowoltaicznych, w okresie -24 miesięcy (Termin realizacji zlecenia początek 01.07.2021r. –koniec 30.06.2023r.), przez wyłonionego w drodze niniejszego postępowania Wykonawcę na podstawie odrębnej umowy odkupu, której przedmiotem będzie sprzedaż energii elektrycznej, wytworzonej i wprowadzonej do sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczy trzech mikroinstalacji fotowoltaicznych:
a/ na dachu budynku administracyjnego szpitala, nr licznika 10009062 nr PPE PL_ZEBB_2013023929_00
b/ na dachu budynku głównego szpitala nr licznika 3507980 nr PPE PL_ZEBB_2013034239_06 (złącze rezerwowe) ZK-13433
c/ na gruncie należącym do szpitala nr licznika 3506776 nr PPE PL_ZEBB_0000001735_00 (złącze podstawowe) ZK-13432,
1.3 dane dotyczące trzech mikroinstalacji fotowoltaicznych zawiera załącznik nr 16 do SWZ,
1.4 Zamawiający nie posiada zawartych umów na odkup energii elektrycznej wytworzonej w trzech w/w mikroinstalacjach fotowoltaicznych,
1.5 umowa na odkup energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacjach fotowoltaicznych nie podlega regulacjom uPzp,
1.6 rozliczeń wynikających z niezbilansowania energii elektrycznej dostarczanej i pobieranej z systemu, dla danego punktu poboru energii (PPE), dokonuje tylko jeden Podmiot Odpowiedzialny Za Bilansowanie (POB).
1.7 trzy dokumenty PD (potwierdzenie możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw – WYTWÓRCY mikroinstalacji), wydane przez PGE Dystrybucja SA Oddział Białystok zawiera załącznik nr 17 do SWZ. Dokumenty PD wydano w celu okazania wyłonionemu w drodze niniejszego postępowania Wykonawcy, celem zawarcia umowy sprzedaży na odkup energii elektrycznej wytworzonej w trzech mikroinstalacjach fotowoltaicznych oraz zawarcia z OSD umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
Szczegółowo opisano w pkt.V Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748815,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 912529,49
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748815,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENPRO Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812549246
7.3.3) Ulica: Małopolska 43
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-515
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748815,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie
- Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
- Rozbudowa ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 2077B w miejscowości Klukowo w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Remont placu manewrowego ZDP w Wysokiem Mazowieckiem.
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Powiatu Parczewskiego
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Kompleksowe dostarczenie energii cieplnej obejmująca przesyłanie i dystrybucję oraz sprzedaż energii cieplnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.