Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388312/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00407209/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b4025aa-49f5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024795/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Adaptacja budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388312/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.64.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej. W zakresie robót przewiduje się dostosowanie budynku do aktualnych wymogów sanitarnych i przeciwpożarowych, budowy windy oraz dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac zakłada termomodernizację oraz modernizację budynku.
2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9,
2) Projekt budowlany – załącznik nr 10,
3) Dokumenty, uzgodnienia, decyzje – załącznik nr 11,
4) Projekt techniczny – konstrukcja – załącznik nr 12,
5) Projekt techniczny – branża elektryczna – załącznik nr 13,
6) Projekt techniczny – branża sanitarna – załącznik nr 14,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – architektura, konstrukcja – załącznik nr 15,
8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna – załącznik nr 16,
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – załącznik nr 17,
10) Przedmiar robót – branża budowlana – modernizacja – załącznik 18,
11) Przedmiar robót – branża budowlana – termomodernizacja – załącznik 19,
12) Przedmiar robót – branża elektryczna – modernizacja – załącznik 20,
13) Przedmiar robót – branża elektryczna – termomodernizacja – załącznik 21,
14) Przedmiar robót – branża sanitarna – modernizacja – załącznik 22,
15) Przedmiar robót – branża sanitarna – termomodernizacja – załącznik 23,
16) przedmiar robót_uzupełnienia – załącznik 24,
17) branża sanitarna_dodatkowa dokumentacja – załącznik 25.
UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentów, uzgodnień, decyzji, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Królowej Jadwigi 3, dz. nr 77/3, obręb 0034.
4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
4.1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
4.2. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
4.3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
4.5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zadania wchodzą roboty ogólnobudowlane. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres robót, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe, które wzajemnie się uzupełniają i warunkują. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji.
4.6. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące prace:
1) budowlane polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych, montażowych i wykończeniowych,
2) elektryczne polegające na wykonaniu instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacji teletechnicznej wraz z osprzętem,
3) sanitarne polegające na wykonaniu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej i klimatyzacyjnej wraz z osprzętem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
- Realizacja szkoleń i kursów dla uczniów z zakresu F-Gazów w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
- "Budowa żłobka w Mokronosie" w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- "Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały"
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.