Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525648/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie dróg i terenów publicznych oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Fromborka w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Frombork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 5a
1.5.2.) Miejscowość: Frombork
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-530
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 244 06 60
1.5.8.) Numer faksu: 55 244 06 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@frombork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://frombork.samorzady.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg i terenów publicznych oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Fromborka w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dea583f-882c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009407/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Letnie i zimowe utrzymanie dróg i terenów publicznych miasta i gminy Frombork w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PF.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231481,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całoroczne, tj. letnie i zimowe, utrzymanie dróg i terenów publicznych oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Fromborka w 2023 roku. Zadanie obejmuje oczyszczanie: 1) w zakresie utrzymania zimowego – ulic, dróg, chodników, miejsc postojowych i terenów publicznych o powierzchni łącznej 40 608 m2; 2) odśnieżania i niezwłocznego usuwania śliskości – na ulicach, drogach, chodnikach, miejscach postojowych i terenach publicznych o powierzchni łącznej 40 608 m2; 3) w zakresie utrzymania letniego – ulic, dróg, chodników, miejsc postojowych i terenów publicznych o powierzchni łącznej 30 552,50 m2; 4) udrażnianie krat kanalizacji deszczowej; 5) opróżnianie wszystkich koszy ulicznych – 138 sztuk; 6) obsłudze tzw. „psich toalet” - 7 sztuk. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Zadanie1: Letnie i zimowe utrzymanie ulic, dróg, chodników, miejsc postojowych i terenów publicznych:
Przedmiot zamówienia obejmuje letnie i zimowe utrzymanie ulic, dróg, chodników, miejsc postojowych i terenów publicznych gminy Frombork, na terenie miasta Frombork zgodnie z załącznikiem nr 7a, 7b do SWZ, w tym m.in.: 1) zamiataniu mechanicznym i ręcznym jezdni, zbieranie zmiotek z częstotliwością gwarantującą zachowanie pełnej czystości, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; 2) całorocznym oczyszczaniu chodników, miejsc postojowych i parkingów na terenach powierzonych do utrzymania, z częstotliwością zapewniającą pełną estetykę, ale nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Zabrania się wjazdu na chodnik sprzętem o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t; 3) mechanicznym lub ręcznym zbieraniu z jezdni, chodników i parkingów na terenach powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i zmiotek powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystej nawierzchni, ale nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu;
4) mechanicznym lub chemicznym usuwaniu chwastów z utwardzonych części dróg powierzonych do utrzymania w okresie wegetacji roślin, z częstotliwością uniemożliwiającą zarastanie powierzchni ulic, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i parkingów, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, centrum miasta nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu, z zachowaniem odrębnych przepisów i wymogów dotyczących stosowania środków chemicznych; 5) zimowym utrzymaniu chodników i ulic polegającym na dokładnym odśnieżaniu – zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem lub dopuszczonymi środkami chemicznymi oraz wywożeniu nadmiaru śniegu z chodników i ulic, śnieg powinien być usunięty całkowicie do naturalnej nawierzchni, w okresie odwilży natychmiast odkuć lód przy studzienkach burzowych i krawężniku umożliwiając swobodny spływ wody. Usuwanie śniegu i zwalczenie śliskości będzie wymagane w ciągu 4 godzin liczonych od czasu ustania występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady śniegu, śliskość itp.); 6) zbieraniu zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przylegających do drogi nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; 7) oczyszczaniu z zanieczyszczeń wpustów studzienek burzowych z częstotliwością uniemożliwiającą zapychanie odpływu wód deszczowych, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu;
8) oczyszczaniu chodników, parkingów i jezdni ulic z piasku pozimowego natychmiast po stopieniu śniegu; 9) sprzątaniu terenów wymienionych w załącznikach do umowy również w dni wolne od pracy i święta (bez względu na pogodę), a także w trakcie imprez i po imprezach organizowanych oraz innych współorganizowanych przez Urząd Miasta i Gminy Frombork. Ustawienie na czas imprez zwiększonej odpowiednio liczby pojemników na odpady oraz ich wywóz z częstotliwością nie dopuszczającą do ich przepełnienia; 10) interwencyjnym usuwaniu gałęzi, piasku, błota, gruzu, zwłok zwierzęcych, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych oraz innych przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych z terenów powierzonych do utrzymania; 11) Wykonawca zobowiązany jest do używania sprzętu właściwie dobranego do specyfiki nawierzchni i pokryje wszelkie koszty napraw związanych z niewłaściwym wykonywaniem usługi. Szczególną uwagę Wykonawca zwróci na plac Rynku Starego Miasta z podposadzkową fontanną i ciągi piesze wzdłuż Kanału Kopernika. Ilość robót i lokalizacja określona w załączniku nr 7a, 7b do SWZ może w czasie trwania umowy ulegać zwiększeniu lub zmniejszeniu z powodu budowy nowych odcinków ulic, przejęcia ulic od innych zarządców, przekazaniu ulic innym zarządcom lub zmiany właścicieli nieruchomości wzdłuż których położone są chodniki. Zadanie 2: Całoroczne opróżnianie koszy ulicznych, parkowych oraz przy przystankach: Przedmiot zamówienia obejmuje opróżnianie koszy ulicznych, parkowych oraz przy przystankach, a także koszy na psie odchody na terenie całej gminy, zgodnie z załącznikiem nr 7c do SWZ, w tym m.in.: 1) odbiór odpadów z opróżniania koszy ulicznych, parkowych i przy przystankach (138 szt.), a także odpadów pochodzących z czyszczenia placów i ulic, dróg, chodników, miejsc postojowych i terenów publicznych pochodzących z wykonywanego zadania nr 1, odbiór odpadów z opróżniania koszy na psie odchody (7 szt.),częstotliwość opróżniania koszy:
a) styczeń-marzec oraz październik-grudzień - co najmniej 2 x w tygodniu;
b) kwiecień-wrzesień – co najmniej 3x w tygodniu; c) częstotliwość opróżniania koszy, o których mowa w pkt 2:1 x w tygodniu; 2) transport i zagospodarowanie odebranych odpadów, o których mowa w pkt 1 i 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) wykonywanie naprawy koszy, o których mowa w pkt 1 i 2 w przypadku ich uszkodzenia, - uporządkowanie i utrzymanie czystości wokół koszy, o których mowa w pkt 1 i 2, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem nieczystości znajdujących się w bezpośredniej bliskości, 4) mycie koszy ulicznych, o których mowa w pkt 1 co najmniej 2 x w roku, 5) uzupełnianiu na własny koszt woreczków w zasobnikach koszy, o których mowa w pkt 2. Wykaz ulic objętych sprzątaniem oraz wykaz koszy ulicznych – stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7a, 7b i 7c do SWZ.
Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny prac i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Termin realizacji zamówienia od 01.02.2023 r. do 31.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
39224340-3 - Kosze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255068,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255068,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255068,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Prodykcyjno-Handlowo-Usługowe "Copernicus" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5820003187
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 9
7.3.4) Miejscowość: Frombork
7.3.5) Kod pocztowy: 14-530
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255068,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI FROMBORK
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV zabezpieczającymi tymczasowy budynek Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja i budowa urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Frombork
- Modernizacja kotłowni miejskiej na biomasę we Fromborku - etap II
więcej: przetargi FROMBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
więcej: Kosze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.