Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019152/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
- 2021/BZP 00025297/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
- 2021/BZP 00028649/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00030705/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00080589/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00078645/02 - Wynik z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078645 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, gmina Goleniów ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914698200
1.5.8.) Numer faksu: 914698298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, gmina Goleniów ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cba42ad-8715-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008614/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, Gmina Goleniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt INT 52 „ZDROWE DZIECI W ZDROWYCH GMINACH/GESUNDE KINDER IN GESUNDE KOMMUNEN” dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)- Program Współpracy INTERREG VA Meklemburgia- Pomorze Przednie/ Brandenburgia/ Polska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019152/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.03.2021.EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1022577,40 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, gmina Goleniów ” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:
Część nr 1: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich”
Część nr 2: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Krępsku”
3. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 1 do wykonania obejmuje:
1) Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej im. prof. Wiesława Grochowskiego w Kliniskach Wielkich przy ulicy Piastowskiej 11- działka nr 375/7, obręb Kliniska Wielkie w gmina Goleniów:
a) Branża ogólnobudowlana:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- regulacja urządzeń;
- demontaż istniejących urządzeń zabawowych, wyszczególnionych w załączniku nr 10A do SWZ rys. 5 plansza rozbiórek i ponowny montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu;
- wykonanie obrzeży;
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowe i płyt chodnikowych;
- wykonanie nawierzchni bezpieczniej;
- montaż urządzeń placu zabaw i małej architektury;
- renowacja boisk o nawierzchni poliuretanowej i bieżni;
- renowacja boisk o nawierzchni z trawy syntetycznej;
b) Branża telekomunikacyjna
- Wykonanie monitoringu na placu zabaw.
4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 958600,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, gmina Goleniów ” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:
Część nr 1: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich”
Część nr 2: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Krępsku”
3. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 2 do wykonania obejmuje:
1) Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Krępsku, przy ulicy Szkolnej 2 - działka nr 493/7, obręb Krępsko:
- roboty przygotowawcze;
- doposażenie istniejącego placu zabaw poprzez rozmieszczenie urządzeń zabawowych, kosza na odpady (umożliwiającego ich segregację);
- regulacja istniejącego ogrodzenia;
- wykonanie dodatkowej furtki ;
- wykonanie renowacji istniejących urządzeń.
4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 63977,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 755714,12
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1623600,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 755714,12
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid-Stet Sp. z o. o. Sp. k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522601903
7.3.3) Ulica: ul. Międzyparkowa 12a/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-346
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID-STET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SOLID-STET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 755714,12
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37720,41
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71679,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37720,41
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5851468361
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 60a
7.3.4) Miejscowość: Pakość
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37720,41
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.