Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00518222/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00002889/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 4
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-211
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 587763200
1.5.8.) Numer faksu: 58 776 32 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsse.gdansk@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-gdansk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
wsse-gdansk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cb68fca-8680-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00107084/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518222
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAT.272.2.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174837,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych -załącznik nr 2 do SWZ, pakiet 14.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 592,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 24.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 49550,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, pakiet 34.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 10742,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 44.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 22442,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 54.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 16210,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 64.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 47578 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych według załącznika nr 2 do SWZ, pakiet 74.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 1471,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 84.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 12609,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 94.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 1180,44 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 104.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 16445,16 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 114.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 3734,28 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 124.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 9248,37 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów diagnostycznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, pakiet 134.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33698300-2 - Substancje peptydowe
4.5.5.) Wartość części: 191805,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.01.2023 r. do godziny 10:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46213,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46213,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46213,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BIOMEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770051775
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46213,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.01.2023 r. do godziny 10:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.01.2023 r. do godziny 10:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17550,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17550,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17550,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOMERIEUX POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BIOMEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BIOMEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17550,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.01.2023 r. do godziny 10:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.01.2023 r. do godziny 10:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli oferty, które wpłynęły podlegały odrzuceniu.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zmianami)
IV. Ofertę firmy “FABIMEX” Więcek Sp. j., ul. Cedrowa 16, 04-565 Warszawa odrzucono w części
Pakiet nr 8 - Zamawiający odrzuca ofertę ze względu na odpowiedź na pytanie 2 w części 1 z dnia 30 grudnia 2022 roku dotyczącej pakietu Nr 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca nie spełnił wymagań Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.01.2023 r. do godziny 10:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14985 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14985 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14985 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “FABIMEX” Więcek Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130041096
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14985 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3355,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3355,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3355,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “FABIMEX” Więcek Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130041096
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3355,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.01.2023 r. do godziny 10:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 05.01.2023 r. do godziny 10:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług medycznych
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- ISS - Event związany ze startem pierwszej polskiej technologiczno-naukowej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną oraz organizacja wydarzenia towarzyszącego misji
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków -cześć I
- Dostawa testów, odczynników i drobnego sprzętu dla laboratorium i do pracowni diagnostyki mikrobiologicznej dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Dostawa testów przesiewowych w kierunku HIV dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie.
- Dzierżawa zintegrowanego systemu do automatycznej analizy moczu wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i innych materiałów niezbędnych do wykonywania analizy moczu.
- Sukcesywna dostawa testów diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.