Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00019843/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W 2022 R.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002513494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Ducha 90
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopsinowroclaw.samorzady.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, http://www.mopsinowroclaw.samorzady.pl/art/id/13091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W 2022 R.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b891f764-737e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009211/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2022 r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019843/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.1.2022.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214871,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, świadczonych przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym, dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci, dostosowanych do szczególnych potrzeb – wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, wykonywanych w miejscu zamieszkiwania świadczeniobiorców – teren miasta Inowrocławia.
a) Wykonawca zobowiązuje się do uczenia i rozwijania u osób z zaburzeniami psychicznymi umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1285 z późn. zm.) zgodnie z § 2 pkt 1 lit. a i 2 pkt 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).
b) Wykonawca przy realizacji zamówienia dla osoby uprawnionej do korzystania z usług musi uwzględnić zalecenia lekarskie (proponowane rodzaje terapii),
np. terapię integracji sensorycznej, terapię logopedyczną, o których mowa
w zaświadczeniu lekarskim wydanym dla danego świadczeniobiorcy.
c) Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych uzależniona jest od liczby osób zakwalifikowanych do tej formy pomocy. Usługi opiekuńcze wykonywane będą
u średnio 48 świadczeniobiorców (od 32 do 56 osób miesięcznie). Zamawiający szacuje, że w całym okresie realizacji zamówienia łączna liczba usług wyniesie 4608 godzin, a średniomiesięczna liczba usług wyniesie 384 godzin.
d) Liczba godzin u jednego świadczeniobiorcy wynosi ok. 8 godzin miesięcznie.
e) Usługi specjalistyczne będą świadczone od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600, na pisemny wniosek rodziców lub opiekunów prawnych, także w innych godzinach popołudniowych oraz w soboty. Kopie ww. wniosku należy przekazać do Zamawiającego.
f) Zgodnie z art.95 ust.1 pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy.
g) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
h) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
i) Usługi specjalistyczne będą świadczone w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, z zastrzeżeniem, że ze względu na szczególne okoliczności, na wniosek rodzica/opiekuna prawnego lub w oparciu o stosowne zaświadczenie lekarskie świadczeniobiorca będzie dowożony przez rodzica lub opiekuna prawnego na zajęcia do gabinetu/zakładu terapii na terenie miasta Inowrocławia.
j) W związku z pkt i) Wykonawca zobowiązany jest posiadać gabinet/zakład terapii usytuowany na terenie miasta Inowrocławia w miejscu łatwo dostępnym, który jest odpowiednio wyposażony do świadczenia przedmiotowych usług specjalistycznych.
k) Realizacja zamówienia następuje na podstawie zlecenia, zawierającego następujące dane:
1) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania osoby uprawnionej do korzystania
z usług,
2) godzinowy wymiar usług w tygodniu i łącznie w miesiącu (usługi przyznane na dany miesiąc muszą być wykonane w danym miesiącu – nie przechodzą na miesiąc następny),
3) zakres wykonywanych usług,
4) okres wykonywania usług.
l) Godzina usługi (60 minut) liczona jest jako faktycznie przepracowany czas w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy lub gabinecie/zakładzie terapii bez czasu dojazdu lub dojścia do tego miejsca.
m) Wykonawca świadczący usługi zobowiązany jest do sporządzania i przedkładania na początku każdego miesiąca harmonogramu pracy z określeniem godzin
u poszczególnych świadczeniobiorców.
n) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia rocznego planu pracy z każdym
ze świadczeniobiorców, po upływie maksymalnie do 5 spotkań ze świadczeniobiorcą.
o) Usługi opiekuńcze winny być wykonywane ze szczególną starannością, sumiennością, uczciwością i zgodnie z zasadami poszanowania praw człowieka, jego godności, uczuć, decyzji, jak również w poszanowaniu własności osoby wymagającej pomocy.
p) Wykonawca musi przestrzegać wszystkie przepisy związane z przedmiotem zamówienia, w tym także dotyczące reżimu sanitarnego.
q) Zamówienie ma charakter szczególny, ponieważ dotyczy wykonywania usług bezpośrednio w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy, dlatego niezwykle istotne jest doświadczenie i fachowość dotychczas zdobyte w realizacji podobnych zadań.
r) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi w sposób ciągły, przez te same osoby.
s) Ponadto zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli świadczonych usług, w tym pomieszczenia w którym będą świadczone usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu zostały złożone dwie oferty przez Wykonawców:Oferta nr 1. Dariusz Karwat
Oferta nr 2. Monika Stanek-Oźmina.
W dniu 19.01.2021 r. Dariusz Karwat złożył dokument o nazwie: ZGŁOSZENIE WYCOFANIA OFERTY/WNIOSKU. Oferty nr 2 złożonej przez Wykonawcę MONIKA STANEK-OŹMINA nie udało się odczytać/otworzyć z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2025
- Ochrona fizyczna mienia oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania - domu objętego pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morzeszczynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Choceń w 2025 roku
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.