eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówPełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. "Intensyfikacja gospodarki turystycznej w Uzdrowisku Uniejów poprzez budowę tężni solankowej wraz z pijalnią wody termalnej"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Intensyfikacja gospodarki turystycznej w Uzdrowisku Uniejów poprzez budowę tężni solankowej wraz z pijalnią wody termalnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Intensyfikacja gospodarki turystycznej w Uzdrowisku Uniejów poprzez budowę tężni solankowej wraz z pijalnią wody termalnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eab2210-7f75-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039860/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania Intensyfikacja gospodarki turystycznej w Uzdrowisku Uniejów poprzez budowę tężni solankowej wraz z pijalnią wody termalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa - Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie - Rozwój gospodarki turystycznej, Podziałanie - Rozwój gospodarki turystyczne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502961

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2022 AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178040 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania pn.: „Intensyfikacja gospodarki turystycznej w Uzdrowisku Uniejów poprzez budowę tężni solankowej wraz z pijalnią wody termalnej”
2. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór nad wykonywanymi na podstawie dokumentacji robotami budowlano-montażowymi polegającymi na budowie tężni solankowej z pijalnią wody geotermalnej jako obiektu przyrodoleczniczego i lokalnego źródła mikroklimatu o korzystnych parametrach prozdrowotnych. Inwestycja obejmuje m.in.: roboty budowlane wraz z wykończeniowymi, wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych, oświetlenia, monitoringu, wentylacji, zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie elementów małej architektury, wykonanie dróg dojazdowych w tym drogi pożarowej, wybudowanie ciągów pieszo spacerowych, wybudowanie pomostu spacerowego „Molo” z konstrukcji drewnianej. Obiekt stanowić będzie połączenie formy pawilonowej pijalni wód ze współczesnym wariantem tężni solankowej. Zostanie otoczony pokładami spacerowymi przechodzącymi w ciąg spacerowy. Inwestycja wykorzysta potencjał lokalnych zasobów naturalnych (wód geotermalnych) w kontekście rosnącego znaczenia uzdrowiska wobec pandemii i odbudowy zdrowotnej, społecznej i gospodarczej Polski lokalnej.
Roboty budowlane realizowane będą w ramach projektu - „Intensyfikacja gospodarki turystycznej w Uzdrowisku Uniejów poprzez budowę tężni solankowej wraz z pijalnią wody termalnej” polegająca na budowa tężni solankowej wraz z pijalnią wody geotermalnej, wraz niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 2146/41, obręb 1 Uniejów, gm. Uniejów. ul. abp. Jakuba świnki, gm. Uniejów
3 Podstawowe dane i parametry obiektu:
3.1 Powierzchnia zabudowy
Powierzchnia zabudowy tężni 251,00 m2
Powierzchnia zabudowy wieży tężni 54,60 m2
Powierzchnia zabudowy budynku pijalni wody 438,34 m2
3.2 Gabaryty tężni solankowej:
długość tężni 91,38 m
szerokość tężni 4,86 m
wysokość tężni 6,50 m
3.3 Gabaryty wieży tężni solankowej:
średnica wieży 8,60 m
wysokość wieży 6,50 m
3.4 Gabaryty zbiornika na wodę solankową
głębokość zbiornika 0,40 m
powierzchnia lustra wody 595,11 m2
pojemność zbiornika 262,78 m3
3.5 Liczba kondygnacji budynku
- nadziemne: 2
- podziemne: 1
3.6 Tężnia solankowa z wypełnieniem z tarniny (jako budowla) wykonana będzie z
materiałów palnych w tym:
konstrukcja nośna – ramy z drewna modrzewiowego klasy KS (klasa średnia) –
C30;
wypełnienie konstrukcji – wiązanki tarniny (Śliwa tarniny – Prumus spinosa), układane na ruszcie drewnianym; pomost spacerowo-techniczny z drewna dębowego; schody wewnętrzne drewniane; zadaszenie pomostu o konstrukcji drewnianej i pokryciu z blachy cynkowotytanowej.
3.7 Pijalnia wód geotermalnych wyposażona jest w instalacje
• wodociągowe
• kanalizacyjne
• wody geotermalnej do spożycia
• wody geotermalnej dla celów grzewczych
• centralnego ogrzewania w oparciu o wodę geotermalną
• wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
• elektryczne
• monitoringu, teletechniczne oraz systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru
• technologiczne pijalni wód geotermalnych
3.8 Tężnia wyposażona jest w:
• elektryczno-hydrauliczne automatycznie sterowane urządzenia technologiczne rozprowadzające solankę ze zbiornika na wiązki tarniny dla uzyskania aerozolu solankowego oraz zbierające spływającą solankę na powrót do zbiornika solanki (po oczyszczeniu i dezynfekcji UV).
4. Pełen opis przedmiotu nadzoru jest udostępniony pod postępowaniem na roboty budowalne –sygnatura ZP.271.26.2022 AB https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/pn/gminauniejow/demand/notice/public/71757/details
5.Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie
z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
6. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w szczególności obejmuje:

a. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b. zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
c. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót;
d. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowalnych i przekazywanie ich do użytkowania.
e. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
7.Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do:
f. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót.
g. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy.
h. Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą.
i. Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń.
j. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy.
k. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych.
l. Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora- nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.
m. Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości.
n. Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie.
o. Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną.

8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa - Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie - Rozwój gospodarki turystycznej, Podziałanie - Rozwój gospodarki turystyczne

9.Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
10.Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę:
Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności inspektora nadzoru – samodzielna funkcja techniczna w budownictwie
11.Informacja o częściach zamówienia:
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
12.Pozostałe informacje:
Zamawiający informuje, iż:
a. nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP,
b. nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani o których mowa w 94 ustawy PZP,
c. nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8,
d. nie przewiduje wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP,
e. nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych,
f. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
g. nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań,
h. wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców,
i. nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
j. nie przewiduje aukcji elektronicznej,
k. nie przewiduje składania katalogów elektronicznych,
l. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrea.Tau Andrzej Taudul

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321524176

7.3.3) Ulica: ul.Zawiszy 7a

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.