Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428880/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2023/BZP 00277492/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doradztwo specjalistyczne dla przedsiębiorców z sektora MŚP w ramach projektu pn. „Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzciana 302
1.5.2.) Miejscowość: Trzciana
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6484420
1.5.8.) Numer faksu: 146136301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/90782/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doradztwo specjalistyczne dla przedsiębiorców z sektora MŚP w ramach projektu pn. „Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83f312e-5f49-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018889/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Doradztwo specjalistyczne dla przedsiębiorców w ramach projektu pn. „Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (projekt realizowany w ramach umowy nr RPMP.03.02.00-12-0093/19-00 zawartej dnia 23.09.2019 r. pomiędzy Gminą Trzciana, a Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIS.271.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 185149,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78849,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Doradztwo biznesowePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego z zakresu doradztwa biznesowego.
Przez doradztwo specjalistyczne rozumie się specjalistyczne porady, które mają na celu identyfikację problemu i wdrożenie rozwiązań, które przyniosą firmie ekonomiczne korzyści, w szczególności na początkowej fazie rozwoju nowego przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
Rekrutacja uczestników doradztwa biznesowego leży po stronie Zamawiającego. Doradztwo biznesowe przeznaczone jest dla nowych przedsiębiorców znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju z terenu gminy Trzciana lub z gmin powiatu bocheńskiego. Do projektu Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie będą kwalifikowane firmy z sektora MŚP funkcjonujące nie dłużej niż 36 miesięcy na moment rozpoczęcia projektu, tzn. Przedsiębiorcy którzy dokonali rejestracji przedsiębiorstwa w odpowiednim rejestrze po dniu 1.01.2017 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w kompletnym zakresie merytoryczny obejmującym doradztwo biznesowe -interdyscyplinarne ukierunkowane na ogólny rozwój firmy i odpowiadające na bieżące potrzeby przedsiębiorcy. Rozwiązywanie konkretnych problemów biznesowych z dziedzin marketingu, zarządzania strategicznego, public relations, HR świadczone przez eksperta dysponującego przekrojową wiedzą.
Usługę doradztwa biznesowego należy zrealizować w Trzcianie, w obiekcie zapewnionym przez Zamawiającego tj. Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie im. Kornela Morawieckiego Solidarności Walczącej (Trzciana 147, 32-733 Trzciana).
Czas trwania usługi doradztwa biznesowego: Usługa doradztwa biznesowego zostanie przeprowadzona w wymiarze 75 godzin, przy założeniu, że z usługi skorzysta maksymalnie 10 przedsiębiorstw po 7,5 godziny na każdego przedsiębiorcę. Obligatoryjnie 60 godzin doradztwa odbędzie się stacjonarnie (tj. 6 godzin z jednym przedsiębiorcą), a pozostałe 15 godzin może odbyć się w formie zdalnej (on-line) (tj. 1,5 godziny z jednym przedsiębiorcą).
Co do zasady usługi doradztwa biznesowego powinny odbywać się w dni robocze w godzinach otwarcia Inkubatora. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym po dokonaniu wyboru Wykonawcy i podpisaniu umowy.
Pozostałe informacje w załączniku nr 7a do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 16875,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Analiza modelu biznesowego firmy wg metodologii A.Osterwaldera (Business Model Canvas)Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego w zakresie analiza modelu biznesowego firmy wg metodologii A.Osterwaldera (Business Model Canvas).
Przez doradztwo specjalistyczne rozumie się specjalistyczne porady, które mają na celu identyfikację problemu i wdrożenie rozwiązań, które przyniosą firmie ekonomiczne korzyści, w szczególności na początkowej fazie rozwoju nowego przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
Rekrutacja uczestników doradztwa biznesowego leży po stronie Zamawiającego. Doradztwo biznesowe przeznaczone jest dla nowych przedsiębiorców znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju z terenu gminy Trzciana lub z gmin powiatu bocheńskiego. Do projektu Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie będą kwalifikowane firmy z sektora MŚP funkcjonujące nie dłużej niż 36 miesięcy na moment rozpoczęcia projektu, tzn. Przedsiębiorcy którzy dokonali rejestracji przedsiębiorstwa w odpowiednim rejestrze po dniu 1.01.2017 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w kompletnym zakresie merytoryczny obejmującym Część 2 - analiza modelu biznesowego firmy wg metodologii A.Osterwaldera (Business Model Canvas) - realizowane wspólnie z przedsiębiorcą analizy aktualnego modelu biznesowego wraz ze wskazaniem elementów do poprawy i kluczowych działań do wykonania. Działanie realizowane przy pomocy metodologii „kanwy modelu biznesowego” opracowanej przez Szwajcara - A. Osterwaldera i stanowiącej kanon nowoczesnego doradztwa biznesowego. Metodyka zaimplementowana i rekomendowana do stosowania w Polsce przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Przeanalizowanie kluczowych elementów danej firmy zgodnie z metodyką tj.: segmenty klientów, relacje z klientami, sposoby dostarczania, wartości dla klientów, zasoby firmy, partnerzy, koszty, przychody. Wypracowanie wspólnie z przedsiębiorcą modelu docelowego i zaprojektowanie działań temu służących.
Usługę doradztwa biznesowego należy zrealizować w Trzcianie, w obiekcie zapewnionym przez Zamawiającego tj. Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie im. Kornela Morawieckiego Solidarności Walczącej (Trzciana 147, 32-733 Trzciana).
Usługa doradztwa BMC zostanie przeprowadzona w wymiarze 75 godzin, przy założeni, że z usługi skorzysta 10 przedsiębiorców po 7,5 godziny na każde przedsiębiorstwo. Obligatoryjnie 60 godzin doradztwa odbędzie się stacjonarnie (tj. 6 godzin z jednym przedsiębiorcą), a pozostałe 15 godzin może odbyć się w formie zdalnej (online) (tj. 1,5 godziny z jednym przedsiębiorcą).
Co do zasady usługi doradztwa BMC powinny odbywać się w dni robocze w godzinach otwarcia Inkubatora. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym po dokonaniu wyboru Wykonawcy i podpisaniu umowy.
Pozostałe informacje w załączniku nr 7b do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 28749,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Doradztwo mentoraPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego w zakresie doradztwo mentora.
Przez doradztwo specjalistyczne rozumie się specjalistyczne porady, które mają na celu identyfikację problemu i wdrożenie rozwiązań, które przyniosą firmie ekonomiczne korzyści, w szczególności na początkowej fazie rozwoju nowego przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
Rekrutacja uczestników doradztwa mentora leży po stronie Zamawiającego. Doradztwo mentora przeznaczone jest dla nowych przedsiębiorców znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju z terenu gminy Trzciana lub z gmin powiatu bocheńskiego. Do projektu Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie będą kwalifikowane firmy z sektora MŚP funkcjonujące nie dłużej niż 36 miesięcy na moment rozpoczęcia projektu, tzn. Przedsiębiorcy którzy dokonali rejestracji przedsiębiorstwa w odpowiednim rejestrze po dniu 1.01.2017 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w kompletnym zakresie merytoryczny obejmującym Doradztwo mentora - opieka mentora nad przedsiębiorcą, rozwiązywanie problemów biznesowych w procesie kreatywnym opartym na relacji i zaufaniu młodego przedsiębiorcy do doświadczonego mentora - osoby dysponującej dużym doświadczaniem biznesowym i branżowym. Ekspert w danej dziedzinie dzieli się z podopiecznym swoją wiedzą oraz doświadczeniem, pomagając mu jednocześnie w odnalezieniu własnego pożądanego kierunku rozwoju. Ponadto mentor dba, aby przedsiębiorca konsekwentnie pozostawał na wyznaczonej drodze do sukcesu.
Usługę doradztwa mentora należy zrealizować w Trzcianie, w obiekcie zapewnionym przez Zamawiającego tj. Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie im. Kornela Morawieckiego Solidarności Walczącej (Trzciana 147, 32-733 Trzciana).
Usługa doradztwa mentora zostanie przeprowadzona w wymiarze 75 godzin, przy założeniu, że z usługi skorzysta maksymalnie 10 przedsiębiorstw po 7,5 godziny na każdego przedsiębiorcę. Obligatoryjnie 60 godzin doradztwa odbędzie się stacjonarnie (tj. 6 godzin z jednym przedsiębiorcą), a pozostałe 15 godzin może odbyć się w formie zdalnej (online) (tj. 1,5 godziny z jednym przedsiębiorcą).
Co do zasady usługi doradztwa mentora powinny odbywać się w dni robocze w godzinach otwarcia Inkubatora. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym po dokonaniu wyboru Wykonawcy i podpisaniu umowy.
Pozostałe informacje w załączniku nr 7c do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 8724,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Doradztwo design thinking.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego w zakresie doradztwo design thinking.
Przez doradztwo specjalistyczne rozumie się specjalistyczne porady, które mają na celu identyfikację problemu i wdrożenie rozwiązań, które przyniosą firmie ekonomiczne korzyści, w szczególności na początkowej fazie rozwoju nowego przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
Rekrutacja uczestników doradztwa design thinking leży po stronie Zamawiającego. Doradztwo DT przeznaczone jest dla nowych przedsiębiorców znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju z terenu gminy Trzciana lub z gmin powiatu bocheńskiego. Do projektu Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie będą kwalifikowane firmy z sektora MŚP (mikro, małe i średnie - zgodnie z definicją zawartą w Załączniku I do Rozporządzenia Komisji (WE) 800/2008) funkcjonujące nie dłużej niż 36 miesięcy na moment rozpoczęcia projektu, tzn. Przedsiębiorcy którzy dokonali rejestracji przedsiębiorstwa w odpowiednim rejestrze po dniu 1.01.2017 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w kompletnym zakresie merytoryczny obejmującym doradztwo design thinking - specjalistyczne doradztwo w zakresie przeprowadzenia procesu budowy nowej usługi/produktu za pomocą metodyki design thinking. Doradztwo ukierunkowane na rozwiązywanie problemów wzorniczych związanych z produktami, usługami, kanałami dystrybucji itp. Przeprowadzenie analizy wartości dostarczanych przez firmę klientowi w procesie empatyzacji. Zdefiniowanie potrzeb, zaprojektowanie nowatorskich rozwiązań. Wykonanie prototypu i wspieranie procesu testowania produktu/usługi.
Usługę doradztwa mentora należy zrealizować w Trzcianie, w obiekcie zapewnionym przez Zamawiającego tj. Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie im. Kornela Morawieckiego Solidarności Walczącej (Trzciana 147, 32-733 Trzciana).
Usługa doradztwa DT zostanie przeprowadzona w wymiarze 75 godzin, przy założeniu, że z usługi skorzysta maksymalnie 10 przedsiębiorstw po 7,5 godziny na każdego przedsiębiorcę. Obligatoryjnie 60 godzin doradztwa odbędzie się stacjonarnie (tj. 6 godzin z jednym przedsiębiorcą), a pozostałe 15 godzin może odbyć się w formie zdalnej (on-line) (tj. 1,5 godziny z jednym przedsiębiorcą).
Co do zasady usługi doradztwa biznesowego powinny odbywać się w dni robocze w godzinach otwarcia Inkubatora. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym po dokonaniu wyboru Wykonawcy i podpisaniu umowy.
Pozostałe informacje w załączniku nr 7d do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 24500,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15682,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15682,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OTREK Training and Consulting Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971585007
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 10
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OTREK TRAINING AND CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OTREK TRAINING AND CONSULTING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15682,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21125,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21125,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PwC Advisory Sp. z o.o sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132399979
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PWC ADVISORY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PWC ADVISORY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21125,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8302,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8302,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OTREK Training and Consulting Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971585007
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 10
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OTREK TRAINING AND CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OTREK TRAINING AND CONSULTING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8302,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Lemański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562585764
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12/3
7.3.4) Miejscowość: Kłecko
7.3.5) Kod pocztowy: 62-270
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Lemański LEMBUD Materiały Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Lemański LEMBUD Materiały Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- Świadczenie usług przez psychologa na rzecz uczestników/uczestniczek projektu
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.