Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022480/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078891 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627331581
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.odolanow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a2cdb79-8ca4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004547/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru (nadzór nad trzema zadaniami)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022480/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 82072,14 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie dotyczące:1) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym prawie budowlanym nad budowami, przebudowami, rozbudowami, remontami sal wiejskich, remiz OSP, placów zabaw, siłowni zewnętrznych znajdujących się na terenie Gminy i Miasta Odolanów, prowadzonymi przez Zamawiającego w 2021 r.
2) Wykonywania okresowych przeglądów zgodnie z wymogami Prawa budowlanego na n/w obiektach:
A. PLACE ZABAW:
1. Plac zabaw przy obiekcie sportowym w Garkach,
2. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Nabyszycach,
3. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Świecy I,
4. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Tarchałach Małych,
5. Plac zabaw przy ul. Osiedlowej wraz z siłownią zewnętrzną,
6. Plac zabaw w Tarchałach Wielkich przy ul. Strażackiej wraz z siłownią zewnętrzną,
7. Plac zabaw przy ul. Sowińskiego w Odolanowie,
8. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Nadstawkach,
9. Plac zabaw przy sali Osiedlowej na Górce w Odolanowie,
10. Plac zabaw przy Parku 1-go Maja w Odolanowie,
11. Plac zabaw przy OSP w Bonikowie,
12. Plac zabaw przy Parku Natury w Odolanowie wraz z siłownią zewnętrzną,
13. Plac zabaw przy Budynkach socjalnych w Tarchałach Małych,
14. Plac zabaw przy Boisku sportowym w Babach,
15. Plac zabaw przy Basenie w Odolanowie,
16. Plac zabaw przy ul. Gimnazjalnej w Odolanowie,
17. Plac zabaw przy ul. Gimnazjalnej 10 E w Odolanowie wraz z siłownią zewn.
18. Plac zabaw przy ul. Klonowej w Odolanowie,
19. Plac zabaw przy ul. Słonecznej w Raczycach wraz z siłownią zewn.
20. Plac zabaw w m. Kaczory wraz z siłownią zewnętrzną,
21. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Wierzbnie,
22.Siłownia zewnętrzna przy stawie w Bonikowie.
B. REMIZY OSP (osobny budynek nie połączony z salą wiejską )
1. OSP Garki,
2. OSP Nabyszyce,
3. OSP Odolanów,
4. OSP Boników.
C. SALE WIEJSKIE w następujących miejscowościach:
1. Garki,
2. Nabyszyce,
3. Nadstawki,
4. Świeca I,
5. Odolanów- Górka,
6. Gliśnica + remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
7. Gorzyce Małe + remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
8. Huta + remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
9. Raczyce +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
10. Świeca II +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
11. Tarchały Małe +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
12. Tarchały Wielkie +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
13. Uciechów +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
14. Wierzbno +remiza OSP (budynek w jednym obrysie).
D. BOISKA DO PIŁKI PLAŻOWEJ:
1. Boiska do piłki plażowej przy basenie w Odolanowie - 2 szt.
2. Boisko do piłki plażowej w Gliśnicy.
3. Boisko do piłki plażowej w Tarchałach Małych.
4. Boisko do piłki plażowej w Bonikowie.
5. Boisko do piłki plażowej w Nabyszycach,
E. Boisko wielofunkcyjne trawiaste przy ul. Wiatracznej w Odolanowie,
F. Boisko trawiaste w Wierzbnie, Bonikowie, Tarchałach Wielkich,
G. Stadion sportowy w Odolanowie,
H. Zaplecze szatniowe na stadionie miejskim w Odolanowie,
I. Bike Park znajdujący się w Parku Natury w Odolanowie.
J. Skatepark znajdujący się przy Parku 1-maja w Odolanowie.
K. Budynek Urzędu Gminy i Miasta w Odolanowie,
L. Kościół poewangelicki w Odolanowie,
M. Budynek dworca PKP w Odolanowie wraz z 3 mieszkaniami oraz rampą,
N. Budynek gospodarczy przy dworcu PKP w Odolanowie,
O. Budynki gospodarcze w Parku Natury w Odolanowie - 5 szt. (obserwatorium, wigwam, wc, wiata ażurowa, bar tymczasowy).
3) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad budową boiska wielofunkcyjnego w Uciechowie,
4) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad zagospodarowaniem terenu na cele rekreacyjne w Uciechowie,
5) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad zagospodarowaniem terenu na cele rekreacyjne w Wierzbnie,
6) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad remontem budynku gospodarczego przy dworcu PKP w Odolanowie,
7) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad rozbudową wiaty w Babach,
8) Sporządzania obmiarów, przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru dla następujących zadań:
A. Zagospodarowanie terenu przy stawie rekreacyjnym w Bonikowie,
B. Zagospodarowanie terenu boiska w Bonikowie,
C. Rozbudowa placu zabaw przy boisku sportowym w Garkach,
D. Remont kuchni sali wiejskiej w Gliśnicy,
E. Remont remizy OSP w Nabyszycach,
F. Remont sali wiejskiej w Świecy I,
G. Remont sali wiejskiej w Tarchałach Wielkich
9) Założenia i prowadzenie książki obiektu dla:
A. Wiaty edukacyjnej "PTAKI" w Parku Natury,
B. Szatni przy boisku sportowym w Tarchałach Wielkich,
C. Szatni przy boisku sportowym w Bonikowie,
D. Mieszkania chronionego w m. Baby,
E. Mieszkania chronionego w m. Odolanów.
10) Opiniowania projektów technicznych - w ilości do 5 projektów.
11) Zamawiający w ramach umowy może zlecić opcjonalnie:
A. Do 5 okresowych przeglądów,
B. Do 10 zadań, w których Wykonawca będzie pełnił nadzór,
C. Do 10 zadań, w których Wykonawca będzie zobowiązany sporządzić przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim oraz pełnić nadzór.
Maksymalna wartość opcji nie przekroczy 30% wartości wynagrodzenia wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 46990,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej nad zadaniem pn. "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie wraz z salą gimnastyczną, montażem OZE".Wspólny Słownik Zamówień: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi, 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Opis: 1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie dotyczące:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej nad nw. budową, na terenie Gminy i Miasta Odolanów, prowadzoną przez Zamawiającego w 2021 - 2022 r. Zadanie ma być nadzorowane przez zespół osób, poszczególnych branżystów.
2. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie wraz z montażem OZE (PV) - realizowana w 2021 i 2022 r. w formule "zaprojektuj i wybuduj",
a) wartość prac 2 889 126.24 zł brutto,
b) termin realizacji projektu - od dnia podpisania umowy do 31.05.2022 r.
c) termin realizacji nadzoru nad projektem - 15 miesięcy od dnia podpisania umowy
3. Do zadań inspektora należy:
a) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu w okresie realizacji prac budowlanych,
c) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót,
d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy ponoszonych przez Zamawiającego,
e) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji,
f) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umów o roboty budowlane,
g) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw,
h) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
i) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót,
j) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
k) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane,
l) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych,
m) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych,
n) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności,
o) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
p) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
q) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
r) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy,
s) sprawdzanie i akceptacja kosztorysów ofertowych oraz dokumentacji technicznej w przypadku zadań realizowanych w formule "zaprojektuj i wybuduj",
t) dyspozycyjność w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta Odolanów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 32364,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie dotyczące:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej, elektrycznej nad nw. budową, na terenie Gminy i Miasta Odolanów, prowadzoną przez Zamawiającego w 2021r. Zadanie ma być nadzorowane przez zespół osób, poszczególnych branżystów.
2. Termomodernizacja budynku Szkoły Filialnej SP Tachał Wielkich w Gorzycach Małych wraz z montażem OZE (PV) - realizowana w 2021r. w formule "zaprojektuj i wybuduj",
a) szacunkowa wartość prac 140 000,00 zł brutto,
b) termin realizacji projektu - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy
c) termin realizacji nadzoru - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy
3. Do zadań inspektora należy:
a) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane, nie rzadziej jednak niż 1 raz w ciągu 2 tygodni w okresie realizacji prac budowlanych,
c) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót,
d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy ponoszonych przez Zamawiającego,
e) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji,
f) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umów o roboty budowlane,
g) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw,
h) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
i) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót,
j) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
k) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane,
l) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych,
m) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych,
n) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności,
o) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
p) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
q) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
r) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy,
s) sprawdzanie i akceptacja kosztorysów ofertowych oraz dokumentacji technicznej w przypadku zadań realizowanych w formule "zaprojektuj i wybuduj",
t) dyspozycyjność w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta Odolanów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 2716,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w ramach zadania nr 1 w niniejszym postępowaniu podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający był zobowiązany do unieważnienia niniejszej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000,00
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17300,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Inwestycj8i Budownictwa Ogólnego Karol Tomicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222818230
7.3.3) Ulica: Zębcowska
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Karol Tomicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222818230
7.3.3) Ulica: Zębcowska
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Karol Tomicki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Karol Tomicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Zakup samochodu 9 - cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminno - Miejskiego Centrum Pomocy "Wiara - Nadzieja - Miłość" w Odolanowie
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.