Og³oszenie z dnia 2021-06-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00151205/01 - Wynik z dnia 2021-08-17
Og³oszenie nr 2021/BZP 00078909 z dnia 2021-06-10 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 10 IM. JERZEGO KUKUCZKI W MIKO£OWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367710177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska, 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp10.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp10.mikolow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie - Gmina Miko³ów
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351805347
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Karola Miarki 9
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.11.5.) Kod pocztowy: 43-190
1.11.6.) Województwo: ¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.11.9.) Numer telefonu: 322260169
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuw.mikolow.eu
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://cuw.mikolow.eu/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-65e54998-c8f5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00078909
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000332/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow. Zamawiaj±cy zaleca aby wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@cuw.mikolow.eu. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d)w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Ofertê, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie (pliku), który nastêpnie przesy³a do systemu. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip, .7Z. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp. .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w SWZ w Rozdziale VIII i IX.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1.Administratorem danych osobowych jest: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów. 2. z Inspektorem Ochrony Danych, mo¿na kontaktowaæ siê - pisemnie na adres siedziby Zamawiaj±cego, - poprzez pocztê elektroniczn± pod adresem e-mail: iod@cuw.mikolow.eu, - telefonicznie pod nr tel.: 509-212-776. 3.Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1 bêd±: - osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, - Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie, - osoby upowa¿nione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, -podmioty bêd±ce dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora. 5.Dane osobowe zawarte w dokumentacji postêpowania nie bêd± stanowi³y podstawy do podejmowania wzglêdem osób, których te dane dotycz± decyzji w sposób zautomatyzowany ani ich profilowania, stosowanie do art. 22 RODO. Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± zgodnie z ustaw± Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. 6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania tych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7. Posiada Pan/Pani - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO z zastrze¿eniem art. 19 ust.3 ustawy Pzp prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 8. Nie przys³uguje Pani/Panu: -w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podst. art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Jednocze¶nie przypominam o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu i których danych nie pozyska³ bezpo¶rednio od tych osób lecz z innych ¼róde³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ tego obowi±zku, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/1/2021/SP10
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 10
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 1: MIÊSO WIEPRZOWE, WO£OWE, WÊDLINY. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15111100-0 - Wo³owina
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wêdliny
15131135-0 - Wêdliny drobiowe
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 2: MIÊSO DROBIOWE. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15112100-7 - ¦wie¿y drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 3: NABIA£. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Mas³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 4: WARZYWA I OWOCE. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
03212100-1 - Ziemniaki
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 5: MRO¯ONKI. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15331170-9 - Warzywa mro¿one
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 6: RÓ¯NE PRODUKTY SPO¯YWCZE. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i t³uszcze zwierzêce lub ro¶linne
15600000-4 - Produkty przemia³u ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 7: JAJA. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 8: PIECZYWO. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ. Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. – do 30 minut, 0 pkt. – powy¿ej 30 minut maksymalnie do 45 minut. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 9: RYBY. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 10 w Miko³owie w roku szkolnym 2021/2022.
2.Rodzaj zamówienia: dostawa.3. Zamówienie zosta³o podzielone na 10 czê¶ci*:
Czê¶æ 10: DANIA GOTOWE (swie¿e). *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 10 w Miko³owie, ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1. ustawy PZP. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. Je¿eli spó³ka cywilna reprezentowana jest przez wszystkich wspólników lub zakres reprezentacji wynika z umowy spó³ki, wystarczaj±cym jest do³±czenie do oferty kopii umowy spó³ki. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII. pkt 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-18 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-17
2021-06-10 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Budowa ³±cznika ulic Polna - Piwna w Miko³owie.
- Uzupe³niaj±ce zabezpieczenie ratownicze osób p³ywaj±cych i k±pi±cych siê na obiektach administrowanych przez MOSiR w Miko³owie w 2025 roku.
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wêdlin do Aresztu ¦ledczego w Sosnowcu
- Zakup i dostawa poczêstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJA£Y - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów w spo¿ywczych - ¿ywno¶ciowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystañ Pluskowêsy" w Pluskowêsach w Gminie Che³m¿a
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROC£AWIU
- Sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci do Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w Brañsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artyku³ów spo¿ywczych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.