Og³oszenie z dnia 2025-01-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00012599/01 - Og³oszenie z dnia 2025-01-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 26 czerwca 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 3 im.gen.Mariusza Zaruskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490573510
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieczys³awa Kar³owicza 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 201 56 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp3zakopane@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp3zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1df79415-a1e3-44f7-b36d-808d458783bc1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 26 czerwca 2025 roku”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1df79415-a1e3-44f7-b36d-808d458783bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00078918
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00012599
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP3.271.1.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 260667,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na: przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby sto³ówki szkolnej - gor±cego posi³ku tj. obiadu dwudaniowego z kompotem i dwa razy w tygodniu dodatkowym deserem.
2. Zamawiaj±cy planuje, ¿e:
a) dziennie nale¿y dostarczyæ oko³o 180 obiadów,
b) w okresie od dnia podpisania umowy (Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e podpisanie umowy nast±pi w na pocz±tku lutego 2025 roku) a zakoñczenia na dzieñ 26 czerwca 2025 roku, nale¿y dostarczyæ oko³o 16 560 sztuk posi³ków.
2.1. Zastrzega siê mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci dostarczanych obiadów wed³ug zamówieñ uczniów.
2.2. W przypadku gdy ³±czna dostawa obiadów bêdzie mniejsza ni¿ planowana przez Zamawiaj±cego liczba 16 560 sztuk, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia finansowe z tego tytu³u.
2.3. Ewentualne zmiany ilo¶ci zamawianych obiadów Zamawiaj±cy zg³aszaæ bêdzie Wykonawcy najpó¼niej do godziny 09:00 danego dnia.
2.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wsad do kot³a wynosi 11,00 z³otych na jedno dziecko.
3. Dostawa obiadów bêdzie odbywaæ siê pocz±wszy od dnia podpisania umowy /jednak nie wcze¶niej ni¿ dnia 03 lutego 2025 roku), od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od nauki – do godz.: 10.30,
4. W wyj±tkowej sytuacji zwi±zanej ze zmian± organizacji dnia pracy szko³y, dostawa obiadu odbêdzie siê o innej godzinie – po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Wykonawc±.
5. Wykonawca dostarcza³ bêdzie w pierwszy dzieñ tygodnia tygodniowy jad³ospis z podaniem sk³adników wagowych (gramatury) potraw oraz oznaczenie alergenów – do wiadomo¶ci Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania jako¶ci obiadów zgodnie z przedstawionym jad³ospisem.
6. Wszystkie posi³ki powinny byæ przygotowane zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa. Wykonawca bêdzie przygotowywa³ posi³ki zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z pó¼n. zm.) ³±cznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r., poz. 1154).
7. Bezwzglêdnie nale¿y przestrzegaæ norm na sk³adniki pokarmowe i produkty spo¿ywcze okre¶lone przez Instytut ¯ywienia i ¯ywno¶ci. Posi³ki maj± byæ przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego ¿ywienia dzieci i m³odzie¿y.
8. Obiad musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki ilo¶ciowe/rodzajowe:
a) zupa: gramatura 250 ml i kaloryczno¶æ minimum 200 kcal,
b) drugie danie: gramatura 500 gram i kaloryczno¶æ minimum 700 kcal, w przypadku dania miêsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ry¿, makaron - nie wiêcej ni¿ 200 g; miêso-ryba nie mniej ni¿ w przedziale 150 g - 180 g (czystego miêsa, ryby bez sosu, panierki itp.), surówka nie mniej ni¿ 150 g – 180 g; danie jarskie i pó³miêsne - gramatura nie mniej ni¿ 400 gram;
c) kompot: pojemno¶æ nie mniej ni¿ 200 ml, bez dodatku cukru,
d) deser: np. owoc, jogurt. Zamawiaj±cy dopuszcza jako deser: owoc (owoce sezonowe: jab³ko, gruszka, pomarañcza, nektarynka, kiwi, banan, brzoskwinia, soczek owocowy
8.1. Ograniczenia kaloryczno¶ci posi³ków:
1) Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowywania posi³ków zgodnie z okre¶lonymi normami kalorycznymi, aby zapewniæ zdrowe i zbilansowane ¿ywienie dla uczniów.
2) Zabrania siê przekraczania okre¶lonej kaloryczno¶ci posi³ków, poniewa¿ mo¿e to byæ niezdrowe dla dzieci. Maksymalne dopuszczalne kaloryczno¶ci to:
a) Zupa: nie mniej ni¿ 250 ml i kaloryczno¶æ nie mniej ni¿ 200 kcal, z dopuszczalnym przekroczeniem do 220 kcal.
b) Drugie danie: nie mniej ni¿ 500 gram i kaloryczno¶æ nie mniej ni¿ 700 kcal, z dopuszczalnym przekroczeniem do 770 kcal.
3) W przypadku przekroczenia dopuszczalnej kaloryczno¶ci, Wykonawca zostanie zobowi±zany do dostosowania posi³ków do wyznaczonych norm kalorycznych.
9. Posi³ki musz± spe³niaæ nastêpuj±ce warunki jako¶ciowe:
a) jad³ospis powinien byæ urozmaicony, rodzaj potrawy nie mo¿e powtarzaæ siê w tym samym tygodniu,
b) w tygodniu powinien byæ dostarczany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem miêsnym (indyk, kurczak, wo³owina, wieprzowina) z wy³±czeniem miêsa mieszanego, a co najmniej raz na dwa tygodnie daniem rybnym (z wy³±czeniem ryby panga) wraz z surówk± i raz w tygodniu danie m±czne w tym nale¶niki, kluski leniwe, knedle ze ¶liwkami, pierogi: z miêsem, ruskie, z serem, z owocami (z wy³±czeniem musów owocowych),
c) potrawy powinny byæ lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jako¶ci, ¶wie¿ych, naturalnych, ma³o przetworzonych, bez lub z ograniczon± ilo¶ci± substancji dodatkowych – konserwuj±cych, zagêszczaj±cych, barwi±cych lub sztucznie aromatyzowanych,
d) w jad³ospisie powinny przewa¿aæ potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie sma¿one,
e) do przygotowania posi³ku zalecane jest: stosowanie t³uszczów ro¶linnych (ograniczone stosowanie t³uszczów zwierzêcych), stosowanie du¿ej ilo¶ci warzyw i owoców, w tym tak¿e nasion ro¶lin str±czkowych, ró¿nego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, stosowanie soli i substancji s³odz±cych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r., poz. 1154)
f) Zupy powinny byæ sporz±dzone na wywarze warzywno-miêsnym, powinny byæ wyraziste w smaku
g) wa¿na jest estetyka potraw i posi³ków
h) Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e posi³ki musz± spe³niaæ normy ¿ywieniowe dla odpowiedniej grupy wiekowej (gramatura i kaloryczno¶æ odpowiednia dla dzieci i m³odzie¿y w wieku od 6 do 14 lat) zgodnie z przepisami dotycz±cymi produkcji ¿ywno¶ci.
10. Wykonawca bêdzie przygotowywa³ i dostarcza³ posi³ki zachowuj±c wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz we¼mie odpowiedzialno¶æ za ich przestrzeganie.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowania posi³ków o najwy¿szym standardzie, na bazie produktów najwy¿szej jako¶ci i bezpieczeñstwem zgodnie z normami HACCP.
12. Obowi±zkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posi³ków, ka¿dego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawarto¶ci próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
13. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê przepisów dotycz±cych technologii produkcji i jako¶ci wykonywanych us³ug.
14. Transport posi³ków powinien odbywaæ siê w termosach zapewniaj±cych w³a¶ciw± ochronê i temperaturê oraz jako¶æ przewo¿onych potraw (termosy powinny byæ dublowane – przy dostawach obiadu wymieniane pe³ne na puste, a ponadto ka¿de danie gor±ce posi³ku powinno byæ przywiezione w dwóch lub wiêcej termosach, aby po otwarciu jednego i wydaniu w sto³ówce, w kolejnych termosach danie zachowa³o wysok± temperaturê), ¶rodkami transportu przystosowanymi do przewozu ¿ywno¶ci.
15. Wykonawca zobowi±zany jest wyposa¿yæ sto³ówkê szkoln± w specjalne bemary nastawne na pr±d w celu uzyskania sta³ej temperatury posi³ków i zapewnienia, ¿e posi³ki podczas wydawania bêd± ciep³e.
16. Dostarczenie posi³ków z miejsca produkcji do pomieszczeñ dystrybucji w szkole realizowane bêdzie przez Wykonawcê na jego koszt. Zamawiaj±cy posiada w³asne naczynia (talerze, sztuæce i kubki).
17. Zamawiaj±cy przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne zwi±zane z bezpo¶rednim wydawaniem posi³ków dzieciom korzystaj±cym z us³ug sto³ówki szkolnej.
18. Koszty zwi±zane z wydawaniem obiadów, myciem naczyñ i termosów, sprz±taniem sto³ówki ponosiæ bêdzie Zamawiaj±cy – nie nale¿y tych kosztów ujmowaæ do kalkulacji ceny obiadu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych
55521200-0 - Us³ugi dowo¿enia posi³ków
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
55322000-3 - Us³ugi gotowania posi³ków
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 271252,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 271252,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27125280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sza³as na Polanie Tomasz Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 736-157-68-48
7.3.3) Ulica: ul. Za Torem 21D
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poronin
7.3.5) Kod pocztowy: 34-520
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Sza³as na Polanie" TOMASZ WIATR
jakie przetargi wygra³a firma
"Sza³as na Polanie" TOMASZ WIATR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 271252,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-26SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Adres: ul. Za Torem 21D, 34-520 Poronin
NIP:7361576848 REGON: 120283060
Cena jednostkowa dostawy 1 gor±cego posi³ku: 16,38 z³ brutto.
Cena ³±czna za 11 060 sztuk obiadów (kryterium oceny ofert nr 1): 271 252,80 z³ brutto.
Wybrana Oferta nr 1 z³o¿ona przez Wykonawcê: Sza³as na Polanie Tomasz Wiatr (adres: ul. Za Torem 21 D, 34 -520 Poronin, NIP: 736-157-68-48, REGON: 120283060) jest jedyn± ofert± z³o¿on± na realizacjê przedmiotu zamówienia. Cena oferty nie przekracza kwoty jak± Zamawiaj±cy mo¿e przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Oferta uzyska³a 100,00 pkt. obliczonych zgodnie z rozdzia³em XX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 111 Ustawy PZP.
Zamawiaj±cy informujê, i¿ nie zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania okre¶lone w art. 255 Ustawy PZP.
Tym samym na podstawie art. 239 Ustawy PZP i zgodnie z kryteriami oceny ofert okre¶lonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia znak sprawy SP3.271.1.2025, zasadnym jest dokonanie przez Zamawiaj±cego wyboru Oferty nr 1 z³o¿onej przez Wykonawcê: Sza³as na Polanie Tomasz Wiatr (adres: ul. Za Torem 21 D, 34 -520 Poronin, NIP: 736-157-68-48, REGON: 120283060) na: „¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 26 czerwca 2025 roku”.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzeda¿y
- Budowa przedszkola i ¿³obka przy ul. Saba³y 10 w Zakopanem
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w sk³ad której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Przygotowanie i wydawanie posi³ków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposa¿onej w urz±dzenia i sprzêt wraz z zapleczem w Zespole Szkó³ Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urz±dzenia Lasu dla Wspólnoty Le¶nej Uprawnionych 8 Wsi w Witowie
- Modernizacja budynku g³ównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
wiêcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich i wy¿ywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych w roku 2025
- Us³uga cateringowa zbiorowego ¿ywienia podczas pó³kolonii letnich w Rzeszowskim Domu Kultury
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych: przygotowanie, dostarczenie i wniesienie posi³ków na pierwsze piêtro do pomieszczeñ kuchennych do siedziby Zamawiaj±cego.
- ¦wiadczenie us³ug ¿ywieniowych dla pacjentów Oddzia³u Kardiologii w Cieszynie
- Swiadczenie us³ug cateringu w zakresie do¿ywiania uczniów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Strza³kowie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.