Og³oszenie z dnia 2023-02-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00111004/01 - Wynik z dnia 2023-02-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napêdowego i oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA STRZEGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolno¶ci 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzegowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.strzegowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie
Zamawiaj±cy 2
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Komunalny w Strzegowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130954575
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzegowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk@strzegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://strzegowo.pl/
Zamawiaj±cy 3
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. ¦w. Stanis³awa Kostki w Strzegowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000692848
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzegowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gimstrzeg@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://strzegowo.edu.pl/
Zamawiaj±cy 4
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. W³adys³awa Smoleñskiego w Niedzborzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001157063
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niedzbórz 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niedzbórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_niedzborz@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spniedzborzmaz.edupage.org/
1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne
Zamawiaj±cy prowadzi przedmiotowe postêpowanie przetargowe w ramach wspólnego
zamówienia przeprowadzonego w trybie art. 38 ust. 1 Prawo zamówieñ publicznych. Gmina
Strzegowo jest uprawniona do przeprowadzenia postêpowania przetargowego na rzecz Zak³adu
Komunalnego w Strzegowie, Gminy Strzegowo - Urzêdu Gminy w Strzegowie, Szko³y
Podstawowej im. ¦w. Stanis³awa Kostki w Strzegowie i Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa
Smoleñskiego w Niedzborzu. Po rozstrzygniêciu niniejszego postêpowania o udzielnie zamówienie publicznego z wy³onionymi Wykonawcami zostan± zawarte odrêbne umowy na
potrzeby: 1/ Zak³adu Komunalnego w Strzegowie, 1/ Urzêdu Gminy w Strzegowie, 3/ Szko³y
Podstawowej im. ¦w. Stanis³awa Kostki w Strzegowie, 4/Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Smoleñskiego w Niedzborzu. Wszystkie umowy bêd± zawiera³y prawa opcji.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napêdowego i oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35bdc453-a330-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00078963
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063631/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju napêdowego i oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://strzegowo.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej
eZamawiaj±cy znajduj±cej siê pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl. Szczegó³y dotycz±ce
z³o¿enia oferty zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”, znajduj±cej siê w zak³adce „Baza Wiedzy/Plan zamówieñ publicznych”.
2. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@strzegowo.pl, jest
dopuszczalna w wyj±tkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.
Adres strony internetowej do elektronicznego sk³adania ofert: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: : 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej
eZamawiaj±cy znajduj±cej siê pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl. Szczegó³y dotycz±ce
z³o¿enia oferty zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”, znajduj±cej siê w zak³adce „Regulacje i
procedury procesu zakupowego”.
2. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@strzegowo.pl, jest
dopuszczalna w wyj±tkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.
3. Wykonawca w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezp³atnie korzysta,
rejestruje siê lub loguje (w przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki
korzystania z platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
https://strzegowo.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy
zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê
w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia
wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta,
wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
5. Szczegó³y funkcjonowania platformy zakupowej zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami
korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania
teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Strzegowo tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna
w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia,
zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc,
.docx, .xls, .xlsx, .rtf.
8. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz
innych informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia
wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania
z Platformy eZamawiaj±cy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
9. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y
przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki
„Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem
myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane
Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym
kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje
potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane".
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz
informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt
Gminy Strzegowo (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzib±: Plac Wolno¶ci 32, 06-445 Strzegowo. Z
Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Plac
Wolno¶ci 32, 06-445 Strzegowo lub drog± e-mailow± pod adresem: ug@strzegowo.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-To³³oczko,
z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
3. Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019
r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO,
5. Dane osobowe nie pochodz± od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywaæ danych do pañstwa trzeciego lub organizacji
miêdzynarodowej.
7. Administrator bêdzie przekazywa³ dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów
prawa, w tym w szczególno¶ci do: Urzêdu Zamówieñ Publicznych, organów kontrolnych, a tak¿e na
podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców us³ug
teleinformatycznych.
8. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa. 9. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do
¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych,
ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych.
10. Skargê nas dzia³ania Administratora mo¿na wnie¶æ do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Ich
niepodanie spowoduje brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1
Dostawa oleju napêdowego
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju napêdowego z uwzglêdnieniem prawa opcji - maksymalnie 30 m3.
Wykonawca dostarczy olej autocysternami do magazynu Zamawiaj±cego w godz.
8:00 - 16:00. Autocysterna musi byæ wyposa¿ona w legalizowane urz±dzenie do nalewania do zbiornika napowietrznego wraz z licznikiem mierz±cym ilo¶æ wydanego oleju w temperaturze referencyjnej 15°C. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Warunki dostawy paliw zosta³y opisane w za³±czniku Nr 4e do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
Do dostaw oleju napêdowego stosuje siê wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.) oraz wymagania normy PN-EN 590.
Dostawy do Zamawiaj±cego bêd± rozliczane i fakturowane w ilo¶ciach mierzonych
w temperaturze referencyjnej 15°C – ilo¶æ oleju okre¶lona na fakturze musi byæ zgodna ze
wskazaniem licznika urz±dzenia nape³niaj±cego zamontowanego przy autocysternie.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W oparciu o art. 441 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, w ramach niniejszego zamówienia zastosowane zostanie prawo opcji, które wraz z minimalnymi ilo¶ciami zosta³o opisane w za³±czniku Nr 4e do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji b±d¼ skorzystania czê¶ciowego, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.Zak³ad Komunalny w Strzegowie: z szacunkowej ilo¶ci 30 m3 oleju napêdowego minimalny zakup wyniesie 60%, natomiast pozosta³± ilo¶æ Zamawiaj±cy zakupi w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb wynikaj±cych ze zu¿ycia oleju napêdowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2
Dostawa oleju opa³owego
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych z uwzglêdnieniem prawa opcji - maksymalnie 79 m3, z czego:
1) Urzêdu Gminy w Strzegowie - maksymalnie 5 m3,
2) Zak³adu Komunalnego w Strzegowie - maksymalnie 10 m3,
3) Szko³y Podstawowej im. ¶w. Stanis³awa Kostki w Strzegowie - maksymalnie 43 m3,
4) Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Smoleñskiego w Niedzborzu - maksymalnie 21 m3.
Wykonawca dostarczy olej autocysternami do magazynu Zamawiaj±cego w godz.
8:00 - 16:00. Autocysterna musi byæ wyposa¿ona w legalizowane urz±dzenie do nalewania do zbiornika napowietrznego wraz z licznikiem mierz±cym ilo¶æ wydanego oleju w temperaturze referencyjnej 15°C. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Warunki dostawy paliw zosta³y opisane w za³±cznikach Nr 4a, 4b, 4c, 4d do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
Do dostaw oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych stosuje siê wymagania
jako¶ciowe okre¶lone w normie PN-C 96024 „Przetwory naftowe. Oleje opa³owe”
w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008).
Dostawy do Zamawiaj±cego bêd± rozliczane i fakturowane w ilo¶ciach mierzonych
w temperaturze referencyjnej 15°C – ilo¶æ oleju okre¶lona na fakturze musi byæ zgodna ze
wskazaniem licznika urz±dzenia nape³niaj±cego zamontowanego przy autocysternie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W oparciu o art. 441 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, w ramach niniejszego zamówienia zastosowane zostanie prawo opcji, które wraz z minimalnymi ilo¶ciami zosta³o opisane w za³±cznikach Nr 4a, 4b, 4c, 4d do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji b±d¼ skorzystania czê¶ciowego, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.Ka¿da z jednostek organizacyjnych:
1) Urz±d Gminy w Strzegowie,
2) Zak³ad Komunalny w Strzegowie,
3) Szko³a Podstawowa im. ¶w. Stanis³awa Kostki w Strzegowie,
4) Szko³a Podstawowa im. W³adys³awa Smoleñskiego w Niedzborzu
gwarantuje zakup oleju opa³owego w ilo¶ci co najmniej 60% szacunkowej maksymalnej ilo¶ci przewidzianej dla poszczególnych jednostek, natomiast pozosta³a ilo¶æ zostanie zakupiona
w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb wynikaj±cych ze zu¿ycia oleju opa³owego.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik),2) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wystêpuj±ce wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika zgodnie z zasadamiart. 58 ust. 2 ustawy Pzp (pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania
w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y
za³±czyæ do oferty).
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w rozdziale XXII ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to musi potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.2. Zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewidziano zmiany postanowieñ umownych:
1) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy.
2) w przypadku, gdy kwota ca³kowitego wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lona
w § 1 ust. 1 umowy nie zostanie w pe³ni wykorzystana przed wskazanym terminem zakoñczenia umowy, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo przed³u¿enia czasu trwania umowy do chwili, gdy przeznaczone ¶rodki zostan± wydane, jednak nie d³u¿ej ni¿ do 12 miesiêcy od daty podpisania umowy.
3) maksymalnej kwoty okre¶lonej w § 1 ust. 1 umowy w przypadku wzrostu ceny jednostkowej poszczególnych dostaw, do warto¶ci odpowiadaj±cej ilo¶ci okre¶lonej
w § 1 ust. 2 umowy,
4) maksymalnej warto¶ci zmiany ceny jednostkowej jak± popuszcza zamawiaj±cy,
w przypadku zmian cen oleju napêdowego do celów grzewczych u producentów PKN ORLEN i LOTOS SA, je¿eli zmiany te, przy uwzglêdnieniu sposobu waloryzacji przyjêtego w umowie wymusz± wiêkszy wzrost ceny.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Na platformie zakupowej eZamawiaj±cy znajduj±cej siê pod adresem: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw p³ynnych i gazowych
- Zakup paliwa na potrzeby Gminy Rusinów
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Dolno¶l±skiego Zespo³u Szkó³ w Biedrzychowicach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAW¡ OLEJU NAPÊDOWEGO
- Zakup paliwa p³ynnego
- "Zakup i dostawa oleju napêdowego w ilo¶ci 150 000,00 litrów dla Powiatowego Zak³adu Transportu w Opatowie"
wiêcej: Olej napêdowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.