Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036798/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078985 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów – tokarek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Techniczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178711700
1.5.8.) Numer faksu: 178711277
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Energetyki
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie wyrobów dla przemysłu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów – tokarek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bd6b8a1-a1c8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002474/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów - tokarki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/2021/PPv1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 139350 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99350 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów – tokarek wraz z ich uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, zwanych dalej „urządzeniami”.Szkolenie, o którym mowa w punkcie powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego.
Oferowane urządzenia muszą być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej)na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie. W zakresie przedmiotu zamówienia, oprócz dostawy urządzeń jest ich montaż, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie pomiędzy 9 a 12 tygodniem od daty zawarcia umowy. (w punktach poniżej napisano 84 dni , ponieważ portal e-zamówienia nie daje opcji wyboru w tygodniach, dlatego 84=12 /max termin/x7 /dni).
Dostawa tokarki programowalnej z funkcją teach in
Wymagane parametry urządzenia:
• Średnica toczenia nad suportem do 280 mm
• Długość toczenia w kłach min. 1500 mm
• Łoże maszyny żeliwne, odlewane,
• Prowadnice łoża i suportu poprzecznego hartowane,
• Sterowanie numeryczne, z możliwością ręcznych przesuwów osi X i Z,
• Programowanie CNC plus zapamiętane czynności operatora (teach in)
• Wrzeciono główne płynnie sterowane do min. 1600 min – 1
• Przelot wrzeciona min. 65 mm
• Rewolwerowa głowica narzędziowa min. ośmio-pozycyjna
• Uchwyt przedmiotu trójszczękowy stalowy 250 mm ze szczękami jednolitymi twardymi (wewnętrzne i zewnętrzne)
• Instrukcja obsługi oraz dokumentacja techniczno-ruchowa
• Certyfikat zgodności CE
Wyposażenie dodatkowe:
• Obrotowy kieł centrujący
• Szczęki podstawowe twarde – do uchwytu trójszczękowego
• Uchwyt czteroszczękowy żeliwny lub stalowy niezależny
4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42600000-2 - Obrabiarki
42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
42621000-5 - Tokarki
42621100-6 - Tokarki sterowane komputerowo
4.5.5.) Wartość części: 99350 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do wykonywania formi obróbki prototypowych wyrobów – tokarek wraz z ich uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, zwanych dalej „urządzeniami”.
Szkolenie, o którym mowa w punkcie powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego.
Oferowane urządzenia muszą być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej) na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie. W zakresie przedmiotu zamówienia, oprócz dostawy urządzeń jest ich montaż, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie pomiędzy 9 a 12 tygodniem od daty zawarcia umowy. (w punktach poniżej napisano 84 dni , ponieważ portal e-zamówienia nie daje opcji wyboru w tygodniach, dlatego 84=12 /max termin/x7 /dni).
Temat: Dostawa tokarek z napędem bezstopniowym – 2 sztuki
A. Opis wymagań dotyczących urządzenia nr 1 :
• Rozstaw kłów min. 700 mm
• Średnica toczenia nad łożem min. 300 mm
• System odczytu (liniały) w obu osiach przesuwu oraz cyfrowy wyświetlacz
• Bezstopniowa regulacja prędkości wrzeciona do 2000 min – 1
• Wrzeciono przelotowe min 35 mm
• Uchwyt przedmiotu trójszczękowy stalowy ze szczękami jednolitymi twardymi (wewnętrzne i zewnętrzne)
• Instrukcja obsługi oraz dokumentacja techniczno-ruchowa
• Certyfikat zgodności CE
Wyposażenie dodatkowe:
• Przystawka frezarska:
o Wiercenie do 20 mm
o Frezowanie czołowe do 63 mm
o Prędkość wrzeciennika do 2000 min-1
o Regulacja wysokości wrzeciennika do min. 250 mm
o Uchylanie wrzeciennika od -90° do +90°
o Cyfrowy wyświetlacz głębokości przesuwu głowicy i prędkości obrotowej
o Imadło obrotowe mocowane do suportu poprzecznego
• Obrotowy kieł centrujący
• Szczęki podstawowe twarde – do uchwytu trójszczękowego
• Szczęki jednolite miękkie – do uchwytu trójszczękowego
• Uchwyt czteroszczękowy żeliwny lub stalowy spiralny
• Uchwyt czteroszczękowy żeliwny lub stalowy niezależny
• Głowica rewolwerowa Mk2 (lub odpowiednia pasująca do tulei konika) z min. 4 uchwytami (kieł, 2÷3 uchwyty wiertarskie)
B. Opis wymagań dotyczących urządzenia nr 2:
• Rozstaw kłów min. 700 mm
• Średnica toczenia nad łożem min. 300 mm
• System odczytu (liniały) w obu osiach przesuwu oraz cyfrowy wyświetlacz
• Bezstopniowa regulacja prędkości wrzeciona do 2000 min – 1
• Wrzeciono przelotowe min 35 mm
• Uchwyt przedmiotu trójszczękowy stalowy ze szczękami jednolitymi twardymi (wewnętrzne i zewnętrzne)
• Instrukcja obsługi oraz dokumentacja techniczno-ruchowa
Certyfikat zgodności CE
Wyposażenie dodatkowe:
• Obrotowy kieł centrujący
• Szczęki podstawowe twarde – do uchwytu trójszczękowego
• Szczęki jednolite miękkie – do uchwytu trójszczękowego
• Głowica rewolwerowa Mk2 (lub odpowiednia pasująca do tulei konika) z min. 4 uchwytami (kieł, 2÷3 uchwyty wiertarskie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42600000-2 - Obrabiarki
42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
42621000-5 - Tokarki
42621100-6 - Tokarki sterowane komputerowo
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99350
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99350
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99350
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ I SPÓŁKA - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443382469
7.3.3) Ulica: GRZYBOWA
7.3.4) Miejscowość: SOSNOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JANUS SP. Z O.O." I SPÓŁKA - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"JANUS SP. Z O.O." I SPÓŁKA - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99350
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt. ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mobilnego węzła betoniarskiego o wydajności min. 25 m3/godz. wibrowanego betonu oraz dostawa i montaż silosu na cement o pojemności min. 75 ton "
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Zakup, dostawa i montaż nowej rozrywarki worków do odpadów niesegregowanych w sortowni odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie wraz z demontażem istniejącej rozrywarki
- Naprawy izolacji stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Naprawa izolacji kanału spalinowego za przepustnicą stanowiska do badania odporności ogniowej F3 Feniks, naprawa wykładziny kanału w obrębie przepustnic odcinających w LBO ITB w OM w Pionkach.
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów"
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.