eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów - tokarek



Ogłoszenie z dnia 2021-06-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078985 z dnia 2021-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów – tokarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178711700

1.5.8.) Numer faksu: 178711277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie wyrobów dla przemysłu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów – tokarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bd6b8a1-a1c8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002474/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów - tokarki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036798/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/2021/PPv1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 139350 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99350 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do wykonywania form i obróbki prototypowych wyrobów – tokarek wraz z ich uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, zwanych dalej „urządzeniami”.
Szkolenie, o którym mowa w punkcie powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego.
Oferowane urządzenia muszą być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej)na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie. W zakresie przedmiotu zamówienia, oprócz dostawy urządzeń jest ich montaż, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie pomiędzy 9 a 12 tygodniem od daty zawarcia umowy. (w punktach poniżej napisano 84 dni , ponieważ portal e-zamówienia nie daje opcji wyboru w tygodniach, dlatego 84=12 /max termin/x7 /dni).

Dostawa tokarki programowalnej z funkcją teach in

Wymagane parametry urządzenia:
• Średnica toczenia nad suportem do 280 mm
• Długość toczenia w kłach min. 1500 mm
• Łoże maszyny żeliwne, odlewane,
• Prowadnice łoża i suportu poprzecznego hartowane,
• Sterowanie numeryczne, z możliwością ręcznych przesuwów osi X i Z,
• Programowanie CNC plus zapamiętane czynności operatora (teach in)
• Wrzeciono główne płynnie sterowane do min. 1600 min – 1
• Przelot wrzeciona min. 65 mm
• Rewolwerowa głowica narzędziowa min. ośmio-pozycyjna
• Uchwyt przedmiotu trójszczękowy stalowy 250 mm ze szczękami jednolitymi twardymi (wewnętrzne i zewnętrzne)
• Instrukcja obsługi oraz dokumentacja techniczno-ruchowa
• Certyfikat zgodności CE

Wyposażenie dodatkowe:
• Obrotowy kieł centrujący
• Szczęki podstawowe twarde – do uchwytu trójszczękowego
• Uchwyt czteroszczękowy żeliwny lub stalowy niezależny

4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42600000-2 - Obrabiarki

42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania

42621000-5 - Tokarki

42621100-6 - Tokarki sterowane komputerowo

4.5.5.) Wartość części: 99350 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do wykonywania form
i obróbki prototypowych wyrobów – tokarek wraz z ich uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, zwanych dalej „urządzeniami”.
Szkolenie, o którym mowa w punkcie powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego.
Oferowane urządzenia muszą być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej) na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie. W zakresie przedmiotu zamówienia, oprócz dostawy urządzeń jest ich montaż, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie pomiędzy 9 a 12 tygodniem od daty zawarcia umowy. (w punktach poniżej napisano 84 dni , ponieważ portal e-zamówienia nie daje opcji wyboru w tygodniach, dlatego 84=12 /max termin/x7 /dni).


Temat: Dostawa tokarek z napędem bezstopniowym – 2 sztuki

A. Opis wymagań dotyczących urządzenia nr 1 :
• Rozstaw kłów min. 700 mm
• Średnica toczenia nad łożem min. 300 mm
• System odczytu (liniały) w obu osiach przesuwu oraz cyfrowy wyświetlacz
• Bezstopniowa regulacja prędkości wrzeciona do 2000 min – 1
• Wrzeciono przelotowe min 35 mm
• Uchwyt przedmiotu trójszczękowy stalowy ze szczękami jednolitymi twardymi (wewnętrzne i zewnętrzne)
• Instrukcja obsługi oraz dokumentacja techniczno-ruchowa
• Certyfikat zgodności CE
Wyposażenie dodatkowe:
• Przystawka frezarska:
o Wiercenie do 20 mm
o Frezowanie czołowe do 63 mm
o Prędkość wrzeciennika do 2000 min-1
o Regulacja wysokości wrzeciennika do min. 250 mm
o Uchylanie wrzeciennika od -90° do +90°
o Cyfrowy wyświetlacz głębokości przesuwu głowicy i prędkości obrotowej
o Imadło obrotowe mocowane do suportu poprzecznego
• Obrotowy kieł centrujący
• Szczęki podstawowe twarde – do uchwytu trójszczękowego
• Szczęki jednolite miękkie – do uchwytu trójszczękowego
• Uchwyt czteroszczękowy żeliwny lub stalowy spiralny
• Uchwyt czteroszczękowy żeliwny lub stalowy niezależny
• Głowica rewolwerowa Mk2 (lub odpowiednia pasująca do tulei konika) z min. 4 uchwytami (kieł, 2÷3 uchwyty wiertarskie)


B. Opis wymagań dotyczących urządzenia nr 2:
• Rozstaw kłów min. 700 mm
• Średnica toczenia nad łożem min. 300 mm
• System odczytu (liniały) w obu osiach przesuwu oraz cyfrowy wyświetlacz
• Bezstopniowa regulacja prędkości wrzeciona do 2000 min – 1
• Wrzeciono przelotowe min 35 mm
• Uchwyt przedmiotu trójszczękowy stalowy ze szczękami jednolitymi twardymi (wewnętrzne i zewnętrzne)
• Instrukcja obsługi oraz dokumentacja techniczno-ruchowa
Certyfikat zgodności CE
Wyposażenie dodatkowe:
• Obrotowy kieł centrujący
• Szczęki podstawowe twarde – do uchwytu trójszczękowego
• Szczęki jednolite miękkie – do uchwytu trójszczękowego
• Głowica rewolwerowa Mk2 (lub odpowiednia pasująca do tulei konika) z min. 4 uchwytami (kieł, 2÷3 uchwyty wiertarskie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42600000-2 - Obrabiarki

42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania

42621000-5 - Tokarki

42621100-6 - Tokarki sterowane komputerowo

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99350

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99350

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99350

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ I SPÓŁKA - SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443382469

7.3.3) Ulica: GRZYBOWA

7.3.4) Miejscowość: SOSNOWIEC

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99350

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-11

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z bardzo niewielką różnicą pomiędzy kwotą, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia, a otrzymaną ofertą (350 zł) - Zamawiający postanowił podwyższyć środki na realizację zamówienia.
2021-06-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.