Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00002135/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYŃSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 29
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy leków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50f33015-6944-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032212/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002135/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-40/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1: zadanie nr 1 – lekiProdukty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego, produkty lecznicze dla układu nerwowego
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 3336,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2: zadanie nr 2 – żywienie pozajelitoweProdukty do żywienia pozajelitowego
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego
4.5.5.) Wartość części: 8588,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3: zadanie nr 3 – leki IProdukty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych, produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego, produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego, ogólnoustrojowe preparaty hormonalne, z wyłączeniem hormonów płciowych; środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego; środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne, produkty lecznicze dla układu nerwowego
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
33621000-9 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632000-9 - Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego
33642000-2 - Ogólnoustrojowe preparaty hormonalne, z wyłączeniem hormonów płciowych
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33652000-5 - Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 16171,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4: zadanie nr 4 – antytoksynyAnatoksyna tężcowa adsorbowana na wodorotlenku glinowym, antytoksyna jadu żmij
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 11102,13 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5: zadanie nr 5 – aerozole, dyskiŚrodki lecznicze dla układu oddechowego
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
4.5.5.) Wartość części: 4732,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6: zadanie nr 6 – antybiotyki, lekiProdukty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia; produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego, środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego, środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego, produkty lecznicze dla układu nerwowego, różne produkty lecznicze
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33651400-2 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 226239,83 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7: zadanie nr 7 – spirytus skażony hibitanemSpirytus skażony hibitanem 0,5%, op.1L
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1724,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 8: zadanie nr 8 – benzyna aptecznaBenzyna apteczna, płyn, 1 L
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 286,14 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 9: zadanie nr 9 – środki psychotropowe i odurzająceProdukty lecznicze dla układu nerwowego
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 13754,26 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 10: zadanie nr 10 – leki IIProdukty lecznicze używane przy cukrzycy, produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego, pozostałe produkty lecznicze dla układu nerwowego
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33661700-8 - Pozostałe produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 1072,61 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 11: zadanie nr 11 – Enoksaparyna sodowaProdukty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 62090,30 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 12: zadanie nr 12 – roztwory leczniczeRoztwory lecznicze
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 69425,42 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 13: zadanie nr 13 – antybiotyki, leki IProdukty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia; ogólnoustrojowe preparaty hormonalne, z wyłączeniem hormonów płciowych; środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego, produkty lecznicze dla układu nerwowego, różne produkty lecznicze
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
33642000-2 - Ogólnoustrojowe preparaty hormonalne, z wyłączeniem hormonów płciowych
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 79274,53 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 14: zadanie nr 14 – antybiotyki, leki IIProdukty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu; produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia; produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego;
produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego; produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów; środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego; produkty lecznicze dla układu nerwowego; środki lecznicze dla układu oddechowego; preparaty antyhistaminowe do użytku ogólnoustrojowego
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632000-9 - Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego
33640000-8 - Produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 130099,46 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 15: zadanie nr 15 – żywienie dojelitowediety: - normokaloryczna z dodatkiem błonnika; - kompletna wysokobiałkowa oparta wyłącznie na białku kazeinowym; - kompletna normokaloryczna ze specjalnym profilem węglowodanów, przeznaczona dla osób z cukrzycą; - przyrządy do podawania diet w wersji grawitacyjnej (do oferowanych diet); - uniwersalny zestaw do żywienia dojelitowego przez pompę
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 38931,8 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 16: zadanie nr 16 – leki pozostałeRóżne produkty lecznicze
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 31324,22 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 17: zadanie nr 17 – antybiotyki, leki IIIProdukty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego; środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego; produkty lecznicze dla układu nerwowego; preparaty antyhistaminowe do użytku ogólnoustrojowego
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 45575,96 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 18: zadanie nr 18 – antybiotyki, leki IVŚrodki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego; produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu; produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych; produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
33621000-9 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych
33632000-9 - Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 47478,28 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 19: zadanie nr 19 – antybiotyki, heparyny drobnocząsteczkowe, albuminyProdukty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych; środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego; produkty lecznicze dla układu nerwowego; Albumina
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik: formularz asortymentowo-cenowy dla danego zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141540-7 - Albumina
33621000-9 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 86069,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w zakresie zadania nr 1 – leki nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9741,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11549,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9741,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9741,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-22 do 2023-02-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16807,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16807,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16807,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16807,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11646,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11646,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11646,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11646,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4777,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4777,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4777,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4777,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 6 – antybiotyki, leki poz.71, brak jednoznacznej informacji o tym, że zamawiający nie wymaga produktu leczniczego dla zastosowania u wcześniaków, noworodków czy dzieci poniżej dwóch lat, wywołał różne reakcje u Wykonawców: 1. zaoferowanie leku o takim zastosowaniu – przy interpretacji, że zamawiający wymaga by
zaoferowany preparat posiadał stosowanie u dzieci poniżej drugiego roku życia (oferta z wyższą ceną, oferowany produkt: Kanavit inj. 10mg/ml),
2. zaoferowanie leku niestosowanego u dzieci poniżej drugiego roku życia (oferta korzystniejsza pod względem ceny, oferowany produkt: Vitacon, 10mg/ml).
Zaniechanie zamawiającego co do wyraźnego wskazania, że produkt będzie stosowany wyłącznie u osób dorosłych, spowodowało rozbieżność w rozumieniu warunku przez wykonawców oraz pozostawiło decyzję o rodzaju zaoferowanego produktu leczniczego wykonawcom.
Wskazana okoliczność skutkuje tu wadą postępowania niemożliwą do usunięcia, która mogłaby wywrzeć istotny wpływ na wynik postępowania (odrzucenie jednej z ofert), stanowi więc obligatoryjną przesłankę unieważnienia we wskazanym zakresie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1711,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2164,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1711,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1711,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-16 do 2023-02-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1098,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1098,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1098,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14216,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14216,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14216,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14216,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1127,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1127,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1127,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Servier Polska Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272367467
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1127,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 11 – Enoksaparyna sodowa nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69204,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69204,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69204,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69204,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-16 do 2023-02-15Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113383,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113383,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113383,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113383,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134020,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134020,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134020,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134020,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38929,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39301,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38929,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38929,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-22 do 2023-02-21Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36505,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36505,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36505,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36505,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52213,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56341,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52213,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52213,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-22 do 2023-02-21Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40043,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40043,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40043,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lek S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281341936
7.3.4) Miejscowość: Stryków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40043,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2023-02-06Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92126,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92126,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92126,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92126,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-16 do 2023-02-15INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Pionkach
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Gminy Pionki, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
- Dostawy leków
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: Albumina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.