Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00567923/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
- 2023/BZP 00572648/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-27
- 2024/BZP 00010953/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku gospodarczo-garażowego wraz z wewnętrznymi instalacjami elektrycznymi oraz budowa placu manewrowego na terenie siedziby Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WODOCIĄGI KÓRNICKIE I USŁUGI KOMUNALNE WODKOM KÓRNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: WODKOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630283964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 71C
1.5.2.) Miejscowość: Kórnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-035
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 618170272
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodkom@wodkom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodkom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90ed4a0b-9fde-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Tworzenie sieci przeznaczonych do świadczenia publicznych usług związanych z produkcją lub dystrybucją wody pitnej lub dostarczania wody pitnej do takich sieci lub kierowania takimi sieciami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku gospodarczo-garażowego wraz z wewnętrznymi instalacjami elektrycznymi oraz budowa placu manewrowego na terenie siedziby Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90ed4a0b-9fde-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038934/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa budynku gospodarczo-garażowego oraz placu manewrowego przy ul. Poznańskiej 71 c w Kórniku dz. nr 359/4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W-ZP.3410.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528323,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje wszystkie czynności mające na celu budowę budynku gospodarczo-garażowego wraz z
wewnętrznymi instalacjami elektrycznymi oraz budowa placu manewrowego na terenie siedziby Zamawiającego, tj. w
Kórniku przy ul. Poznańskiej 71c, woj. wielkopolskie. 2) Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem dostawy
muszą być fabrycznie nowe;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym określenie materiałów, urządzeń oraz sposobu wykonania zamówienia,
znajduje się w dokumentacji postępowania stanowiącej załączniki 2a-2s do SWZ
8. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 670000,00 zł brutto.
4) UWAGA !
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania zamiennego pokrycia dachu
od wskazanej w OPZ, tj. z plandek PCV z warstwą izolacyjną spełniającą nw. normy oraz posiadające certyfikaty z dopuszczeniem do stosowania w budownictwie. Wymogi dotyczące materiałów PCV dla hal namiotowych to minimum 650 g/m2 do 900 g/m2
w klasie materiałów trudnozapalnych według norm PN-EN13501 -1 + A1: 2011 DIN 4102 B1, M2, DIN 18204-1 lub równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 651900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1196720,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 661500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VINPLAN Budownictwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384079254
7.3.3) Ulica: Karola Libelta 7
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W ofercie wskazano roboty elektryczne (8%). W dniu podpisania umowy nie wskazano podwykonawstwa.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VINPLAN BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
VINPLAN BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 661500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KÓRNIK
więcej: przetargi KÓRNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.