Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340044/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00007664/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie Planu Adaptacji do Zmian Klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757546390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie Planu Adaptacji do Zmian Klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-420bf32f-6942-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008694/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Żyj, mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze!- Opracowanie Planu Adaptacji do Zmian Klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340044/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.54.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326066,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu, zgodnie z wytycznymi określonymi w Podręczniku adaptacji dla miast, wydanym przez Ministerstwo Środowiska, Planu adaptacji do zmian klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej, Miasta Jeleniej Góry oraz powiatów i gmin Aglomeracji Jeleniogórskiej (PAAJ), obejmującego w szczególności ocenę podatności gmin i powiatów Aglomeracji Jeleniogórskiej na zagrożenia, wynikające ze zmian klimatu oraz skoordynowanie działań lokalnych, mających na celu zminimalizowanie negatywnych skutków ekonomicznych, społecznych i środowiskowych zmiany klimatu.
2. Zakres PAAJ obejmuje obszar Aglomeracji Jeleniogórskiej, Miasta Jeleniej Góry oraz powiatów i gmin Aglomeracji Jeleniogórskiej, w szczególności:
- gminy: Bolków, Gryfów Śląski, Janowice Wielkie, Jelenia Góra, Jeżów Sudecki, Karpacz, Kowary, Leśna, Lubomierz, Lwówek Śląski, Marciszów, Mirsk, Mysłakowice, Olszyna, Piechowice, Pielgrzymka, Stara Kamienica, Szklarska Poręba, Świeradów-Zdrój, Świerzawa, Wleń, Wojcieszów, Zagrodno, Gmina Miejska Złotoryja, Gmina Złotoryja,
- powiaty: powiat karkonoski, powiat lwówecki, powiat złotoryjski.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Żyj, mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze!" finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 w ramach programu Rozwój Lokalny.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 1 do Tomu III Specyfikacji Warunków Zamówienia – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798577,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKASZ SZKUDLAREK ekovert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka nr 10 lok. 1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w terminie do dnia 30 maja 2023 r. Wykonawca zobowiązany jest opracować dokument (obejmując wykonanie zadań opisanych w etapach 1 – 6 pkt 4) realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w §2 umowy),
2) pozostały okres - asysta techniczna (etap 6 pkt 5) realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w §2 umowy).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi polegające na uprzątnięciu odpadów i innych zanieczyszczeń stałych z terenu 6 rezerwatów przyrody w województwie zachodniopomorskim w podziale na dwie części"
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Gminy Gostynin w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do ....
więcej: Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.