Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028616/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00036948/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00040893/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-27
- 2022/BZP 00204170/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079168 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Toruńskiej i ul. Puckiej w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kalisz - Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251026249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Złota 43
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdm.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zdmkalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pełnienie funkcji zarządcy dróg publicznych w mieście na prawach powiatu w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Toruńskiej i ul. Puckiej w Kaliszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aaedc42-9779-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003864/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa ul. Toruńskiej i ul. Puckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028616/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Przebudowa ul. Toruńskiej i ul. Puckiej w Kaliszu”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1/ wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, w tym rozbiórka całej istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników,
2/ przebudowę i uzupełnienie kanalizacji deszczowej w postaci budowy nowego odcinka kanalizacji deszczowej, wymianę odcinka istniejącego kanału deszczowego na nowy o większej średnicy, budowę nowych wpustów ulicznych wraz z przykanalikami,
3/ renowację istniejącej kanalizacji deszczowej / ogólnospławnej metodą bezwykopową, przy pomocy rękawa utwardzonego promieniami UV lub termicznie,
4/ budowę nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego,
5/ wykonanie nowej konstrukcji jezdni ulicy o nawierzchni bitumicznej,
6/ wykonanie chodników, zjazdów na tereny posesji i miejsc postojowych o nawierzchni z płyt betonowych,
7/ wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
8/ regulację urządzeń obcych,
9/ wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego wraz z ustawieniem aktywnego oznakowania przejść dla pieszych,
10/ wykonane terenów zieleni – trawników,
11/ opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas robót oraz oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z tym projektem (projekt winien uwzględniać opracowanie rozwiązań zapewniających możliwość prowadzenia komunikacji zbiorowej),
12/ obsługę geodezyjną powadzonych robót w tym sporządzanie bieżących operatów geodezyjnych służących określaniu ilości i zakresu robót objętych odbiorami częściowymi wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej oraz elektronicznej – format DWG) uwzględniającą likwidowane urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2098520,72
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2213368,32
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2096749,52
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iterbud Bartosz Kosecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182030693
7.3.3) Ulica: Korcza 79
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2096749,52
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.