Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016811/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00016811/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00023735/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00266249/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079178 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich
w Rzeszowie – 8 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 869455
1.5.8.) Numer faksu: 17 8609456
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonująca zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkichw Rzeszowie – 8 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2222f5a0-8182-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007375/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Odnowa oznakowania poziomego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016811/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WD/6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1635723,61 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań: Zadanie Nr 1 – RDW Jarosław.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na drogach administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie poziomego oznakowania dróg oznakowania wybranych przejść dla pieszych farbami cienkowarstwowymi, farbami grubowarstwowymi, mechaniczne usuwanie starego oznakowania.
Okres gwarancji i rękojmi za wady:
- oznakowanie cienkowarstwowe - na odcinkach zamiejskich, z wyłączeniem
przejść dla pieszych: co najmniej 9 miesięcy,
- oznakowanie cienkowarstwowe - na przejściach dla pieszych w
miejscowościach: 6 miesięcy,
- oznakowanie grubowarstwowe, oznakowanie taśmami i punktowymi
elementami odblaskowymi: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 203363,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań: Zadanie Nr 2 – RDW Jasło.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na drogach administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie poziomego oznakowania dróg oznakowania wybranych przejść dla pieszych farbami cienkowarstwowymi, farbami grubowarstwowymi, mechaniczne usuwanie starego oznakowania.
Okres gwarancji i rękojmi za wady:
- oznakowanie cienkowarstwowe - na odcinkach zamiejskich, z wyłączeniem
przejść dla pieszych: co najmniej 9 miesięcy,
- oznakowanie cienkowarstwowe - na przejściach dla pieszych w
miejscowościach: 6 miesięcy,
- oznakowanie grubowarstwowe, oznakowanie taśmami i punktowymi
elementami odblaskowymi: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 203309,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań: Zadanie Nr 3 – RDW Lubaczów.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na drogach administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie poziomego oznakowania dróg oznakowania wybranych przejść dla pieszych farbami cienkowarstwowymi, farbami grubowarstwowymi, mechaniczne usuwanie starego oznakowania.
Okres gwarancji i rękojmi za wady:
- oznakowanie cienkowarstwowe - na odcinkach zamiejskich, z wyłączeniem
przejść dla pieszych: co najmniej 9 miesięcy,
- oznakowanie cienkowarstwowe - na przejściach dla pieszych w
miejscowościach: 6 miesięcy,
- oznakowanie grubowarstwowe, oznakowanie taśmami i punktowymi
elementami odblaskowymi: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 203238,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań: Zadanie Nr 4 – RDW Łańcut.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na drogach administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie poziomego oznakowania dróg oznakowania wybranych przejść dla pieszych farbami cienkowarstwowymi, farbami grubowarstwowymi, mechaniczne usuwanie starego oznakowania.
Okres gwarancji i rękojmi za wady:
- oznakowanie cienkowarstwowe - na odcinkach zamiejskich, z wyłączeniem
przejść dla pieszych: co najmniej 9 miesięcy,
- oznakowanie cienkowarstwowe - na przejściach dla pieszych w
miejscowościach: 6 miesięcy,
- oznakowanie grubowarstwowe, oznakowanie taśmami i punktowymi
elementami odblaskowymi: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 203473,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań: Zadanie Nr 5 – RDW Mielec.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na drogach administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie poziomego oznakowania dróg oznakowania wybranych przejść dla pieszych farbami cienkowarstwowymi, farbami grubowarstwowymi, mechaniczne usuwanie starego oznakowania.
Okres gwarancji i rękojmi za wady:
- oznakowanie cienkowarstwowe - na odcinkach zamiejskich, z wyłączeniem
przejść dla pieszych: co najmniej 9 miesięcy,
- oznakowanie cienkowarstwowe - na przejściach dla pieszych w
miejscowościach: 6 miesięcy,
- oznakowanie grubowarstwowe, oznakowanie taśmami i punktowymi
elementami odblaskowymi: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 203417,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań: Zadanie Nr 6 – RDW Rymanów.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na drogach administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie poziomego oznakowania dróg oznakowania wybranych przejść dla pieszych farbami cienkowarstwowymi, farbami grubowarstwowymi, mechaniczne usuwanie starego oznakowania.
Okres gwarancji i rękojmi za wady:
- oznakowanie cienkowarstwowe - na odcinkach zamiejskich, z wyłączeniem
przejść dla pieszych: co najmniej 9 miesięcy,
- oznakowanie cienkowarstwowe - na przejściach dla pieszych w
miejscowościach: 6 miesięcy,
- oznakowanie grubowarstwowe, oznakowanie taśmami i punktowymi
elementami odblaskowymi: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 210075,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań: Zadanie Nr 7 – RDW Stalowa Wola.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na drogach administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie poziomego oznakowania dróg oznakowania wybranych przejść dla pieszych farbami cienkowarstwowymi, farbami grubowarstwowymi, mechaniczne usuwanie starego oznakowania.
Okres gwarancji i rękojmi za wady:
- oznakowanie cienkowarstwowe - na odcinkach zamiejskich, z wyłączeniem
przejść dla pieszych: co najmniej 9 miesięcy,
- oznakowanie cienkowarstwowe - na przejściach dla pieszych w
miejscowościach: 6 miesięcy,
- oznakowanie grubowarstwowe, oznakowanie taśmami i punktowymi
elementami odblaskowymi: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 205036,59 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań: Zadanie Nr 8 – RDW Ustrzyki Dolne.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na drogach administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie poziomego oznakowania dróg oznakowania wybranych przejść dla pieszych farbami cienkowarstwowymi, farbami grubowarstwowymi, mechaniczne usuwanie starego oznakowania.
Okres gwarancji i rękojmi za wady:
- oznakowanie cienkowarstwowe - na odcinkach zamiejskich, z wyłączeniem
przejść dla pieszych: co najmniej 9 miesięcy,
- oznakowanie cienkowarstwowe - na przejściach dla pieszych w
miejscowościach: 6 miesięcy,
- oznakowanie grubowarstwowe, oznakowanie taśmami i punktowymi
elementami odblaskowymi: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 203809,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151929,36
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329437,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166194,62
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPABRAVO SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751646361
7.3.3) Ulica: Isep 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166194,62
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176917,36
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361644,27
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176917,36
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BGG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133646283
7.3.3) Ulica: Roderyka Alsa 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ALKAPO.PL Sp. z o.o. 36-020 Tyczyn, ul. Parkowa 10
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176917,36
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157910,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324758,83
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157910,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa WSBT Paweł Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222112181
7.3.3) Ulica: 1 PLM Warszawa 10/7
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157910,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154811,83
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312654,11
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154811,83
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DARRKO Dariusz Drążkiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BUDZYŃSKI Znakowanie Poziome Piotr Budzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411948778
7.3.3) Ulica: Ludwika Zamenhofa 8/31
7.3.4) Miejscowość: Ruda - Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WSBT PAWEŁ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WSBT PAWEŁ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154811,83
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174350,66
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365817,38
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174350,66
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa WSBT Paweł Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222112181
7.3.3) Ulica: 1 PLM Warszawa 10/7
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174350,66
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190440,41
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386678,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190440,41
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DARKO Dariusz Drążkiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BUDZYŃSKI Znakowanie Poziome Piotr Budzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411948778
7.3.3) Ulica: Ludwika Zamenhofa 8/31
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WSBT PAWEŁ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WSBT PAWEŁ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190440,41
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16600,67
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347463,01
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166600,67
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa WSBT Paweł Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222112181
7.3.3) Ulica: 1 PLM Warszawa 10/7
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166600,67
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i remont oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Żory w 2025 r.
- Oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie Piekar Śląskich w roku 2025
- Bieżące utrzymania dróg i remonty nawierzchni ulic w mieście Tczewie (dróg publicznych i wewnętrznych) w 2025 r.
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych powiatu myślenickiego w 2025 r.
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.