Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041428/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i sprzętu dydaktycznego w ramach projektu „Inwestycja w kwalifikacje” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZĄBKOWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748162800
1.5.8.) Numer faksu: 748162850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zabkowice-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.powiat-zabkowicki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia i sprzętu dydaktycznego w ramach projektu „Inwestycja w kwalifikacje” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a8f57e7-827d-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004488/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Tworzenie w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe warunków odzwierciedlających naturalne warunki pracy - zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Inwestycja w kwalifikacje"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja w kwalifikacje2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041428/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WBKZP.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 475708,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt dydaktyczny – narzędzia TIK do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Ząbkowicach Śląskich.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232100-5 - Drukarki i plotery
30237110-3 - Interfejsy sieciowe
31213300-5 - Szafy kablowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
31711000-3 - Artykuły elektroniczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
39121200-8 - Stoły
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 186990,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt dydaktyczny – narzędzia TIK do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
30213300-8 - Komputer biurkowy
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
32331500-7 - Nagrywarki
32342100-3 - Słuchawki
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 244189,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt i wyposażenie informatyczno-biurowe do biura projektu.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38652100-1 - Projektory
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 44528,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 1 kwotę 173.100,00 zł. Spośród ofert, które wpłynęły w niniejszym postępowaniu dla części 1 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220644,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248140,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220644,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13P Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962
7.3.3) Ulica: Międzyleska 2-4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220644,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla części 3 postępowania.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Odnowienie wsparcia producenta dla licencji oprogramowania CyberArk
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
więcej: Maszyny produkujące etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.